Kat als in kut?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen? Ik vind het een katprogramma!

Floyd voor PeZu ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
i wish you were here i wish ou were here i wish you were here

Nah, lijkt me niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kat als in kut?
Het zit zo:
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en houden een feestje (Limbo's he... die kunnen dat wel) Nou is het een soort van traditie dat bij zulke gelegenheden de familie iets 'opvoert' ofzo. Nou is het zo dat mijn moeder de jongste is aan haar kant van de familie en dat iedereen dus al eens 25 jaar getrouwd is geweest, en dat dus alle 'toneelstukjes', playback/lkaraoke/parodie en noem de flauwekul maar op al eens de revue heeft gepasseerd. En nou ben ik ook niet zo van de suffige toneelstukjes en kom ik graag wat origineler uit de hoek.
Nou had ik het idee om de fotoalbums van mijn ouders te plunderen, foto's in te scannen en deze voorzien van een leuk tekstje in een powerpoint presentatie te verwerken. Deze presentatie wordt dan de hele avond (effe kijken nog) middels een beamer en scherm afgespeeld.
Leuk? Niet leuk? Suggesties?

In de nacht is hier niks te doen, ik hoef eigenlijk alleen maar 'aanwezig' te zijn en af en toe een rondje te lopen. Best relax overigens. De dag- en middagdiensten zijn meestal wel een gekkenhuis. Het zijn 3 gebouwen, waaronder er 2 het hoofdkantoor zijn. Allemaal van die dikke nekken enzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow ok...want ik zag je eerder van de week posten dat je ff een uurtje wat moest doen en dan weer een paar uur rust ofzo...vandaar.![]()

Ja op zich wel leuk, je kan er wel iest leuks van maken met toepasselijke tekst. Ludo is de man hiervoor geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kat als in kut?
Het zit zo:
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en houden een feestje (Limbo's he... die kunnen dat wel) Nou is het een soort van traditie dat bij zulke gelegenheden de familie iets 'opvoert' ofzo. Nou is het zo dat mijn moeder de jongste is aan haar kant van de familie en dat iedereen dus al eens 25 jaar getrouwd is geweest, en dat dus alle 'toneelstukjes', playback/lkaraoke/parodie en noem de flauwekul maar op al eens de revue heeft gepasseerd. En nou ben ik ook niet zo van de suffige toneelstukjes en kom ik graag wat origineler uit de hoek.
Nou had ik het idee om de fotoalbums van mijn ouders te plunderen, foto's in te scannen en deze voorzien van een leuk tekstje in een powerpoint presentatie te verwerken. Deze presentatie wordt dan de hele avond (effe kijken nog) middels een beamer en scherm afgespeeld.
Leuk? Niet leuk? Suggesties?

Que?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja op zich wel leuk, je kan er wel iest leuks van maken met toepasselijke tekst. Ludo is de man hiervoor geloof ik.![]()

Als je zegt, niet leuk, dan moet mag je suggesties geven Ludo!quote:

Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
In de nacht is hier niks te doen, ik hoef eigenlijk alleen maar 'aanwezig' te zijn en af en toe een rondje te lopen. Best relax overigens. De dag- en middagdiensten zijn meestal wel een gekkenhuis. Het zijn 3 gebouwen, waaronder er 2 het hoofdkantoor zijn. Allemaal van die dikke nekken enzo.

Heel makkelijk te maken, daarom lijkt het me niet zo leukquote:

Ow... Leuk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Que?
Ik geloof dat ik het druk zat heb. Moet van de week 2 websites maken, animatiefilmpje en me stageverslag inleveren waaraan ik nog moet beginnen.![]()

quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat was geloof ik tekst van Sytem of a Down

Ze zijn daar ook niet gek natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..![]()

Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heel makkelijk te maken, daarom lijkt het me niet zo leuk.

Nou, ik kom op meer plaatsen en het is niet overal zo hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..![]()

En alweer heb ik geen idee, hahaaa ik had dat ingetikt op Google my best friend en kwam op die tekst uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb je opgezocht dan want System of a Down lijkt me niet jouw muziek...toch ?
![]()

Nee, het hek zou van de dam zijn !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze zijn daar ook niet gek natuurlijk!

Hebben ze geen filmopnames ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.
Maar vanuit mijn ouders' ogen gezien?

Ga maar eens kijken of je een beetje met het programma overweg kan. Ik denk dat je er zeker wel iets leuks van kan maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.
Maar vanuit mijn ouders' ogen gezien?

En dat willen ze graag zo houden!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, het hek zou van de dam zijn !Maar toch...ik heb weleens heul rustige nachten..
![]()

En dan het geluid van een duitse documentaire eronder zetten?quote:

Wel prettig dat je werkomgeving ook zo nu en dan wisselt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, ik kom op meer plaatsen en het is niet overal zo hoor.

Van die man met dat mooie snorretje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dan het geluid van een duitse documentaire eronder zetten?

rustig, rustig, je hebt weekend!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van die man met dat mooie snorretje?
Bah, maar ik kan vandaag niets verzinnen mijn hoofd zit vol.

Ik luister dit ook echt nooit eigenlijk, maar vandaag ben ik er wel voor in de stemmingquote:I'll wait here,
You're crazy,
Those viscious streets are filled with strays,
You should have never gone to Hollywood.

o maar skatje! Je bent verliefd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik luister dit ook echt nooit eigenlijk, maar vandaag ben ik er wel voor in de stemming.

Dat was ik hiervoor ook al. Plus dat het nu niet echt muziek is die ik associeer met verliefdheid.quote:

Nee, nu ik de rest lees.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was ik hiervoor ook al. Plus dat het nu niet echt muziek is die ik associeer met verliefdheid.

Alleen recentere opnames... Maar het leek me juist wel lachen om van 50 jaar terug naar nu te gaan. (Mijn moeder wordt nl ook 50)quote:

Het heeft voor en nadelen he... Maar wat doe jij dan als je ook rustige nachten hebt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel prettig dat je werkomgeving ook zo nu en dan wisselt...![]()

Combineer het met een alfabetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Alleen recentere opnames... Maar het leek me juist wel lachen om van 50 jaar terug naar nu te gaan. (Mijn moeder wordt nl ook 50)

De verkoudheid is hier over gelukkig. Goed drinken! waterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn lippen zijn helemaal kapot van die verkoudheid, zodra ik gedronken heb heb ik direct weer dorst. Gelukkig smaken de biertjes nog wel.

Water is zo smaakloosquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De verkoudheid is hier over gelukkig. Goed drinken! water

jaja we hebben niet allemaal zo'n ingewikkeld brein als jou Ludo.quote:

Ik ben process-technician op een olieraffinaderij. Het kan echter wisselen hoe druk het is. Ochtenden zijn meestal druk ivm met aanwezige dagdienst, werkzaamheden en werkvergunningen die wij dan dienen te behandelen ed...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het heeft voor en nadelen he... Maar wat doe jij dan als je ook rustige nachten hebt?

Ik ben er nog niet achter. slaaaaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Water is zo smaakloos.
Zijn er geen andere manieren om daar een beetje snel overheen te komen?

Kan je niet een paar litertjes diesel achterover drukken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben process-technician op een olieraffinaderij. Het kan echter wisselen hoe druk het is. Ochtenden zijn meestal druk ivm met aanwezige dagdienst, werkzaamheden en werkvergunningen die wij dan dienen te behandelen ed...
Heb ook veel met scheepsbeladingen te maken (zowel binnenvaart als zeeschepen) en dat is hollen of stilstaan..![]()

Ik ben te lui om op te staan en vind het zo zonde van me weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter. slaaaaaapen denk ik.

De a is van Aud worden, je bent aan de beurtquote:

Het is inderdaad zonde van je weekend, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op te staan en vind het zo zonde van me weekend.
Oh kut, ik zou morgen naar de kapper gaan maar met een loopneus wacht ik daar nog maar ff mee.

Ik zal de eerste niet zijn die voor zoiets op staande voet ontslagen is. Maar je wordt er verdrietig van als je ziet hoeveel het kost om 1 liter benzine te maken. (we hebben het hier over 5 cent ofzo) De maatschappij verdiend dan mischien nog 7 a 8 cent daarop en vervolgens komt er 1,25 Euro belasting/accijns op..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kan je niet een paar litertjes diesel achterover drukken?In een rugtas ofzo

eh.. ja.. eh.. Dat heb je erg snel gedaan! Hoe verzin je het!quote:

Reken het maar onder nachtbagger.... Echt origineel is zo'n abc-tje niet he...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
eh.. ja.. eh.. Dat heb je erg snel gedaan! Hoe verzin je het!![]()

Mijn zusje werkt op een pomp, die vertelde me ook zoiets. Het is toch belachelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zal de eerste niet zijn die voor zoiets op staande voet ontslagen is. Maar je wordt er verdrietig van als je ziet hoeveel het kost om 1 liter benzine te maken. (we hebben het hier over 5 cent ofzo) De maatschappij verdiend dan mischien nog 7 a 8 cent daarop en vervolgens komt er 1,25 Euro belasting/accijns op..![]()
![]()

Ik denk niet dat ze hier blij mee is!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Reken het maar onder nachtbagger.... Echt origineel is zo'n abc-tje niet he...

Kan het beter achterwege laten inderdaad....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier blij mee is!![]()

Ja, het ergste is dat veel mensen oliemaatschappijen aangepakt willen zien worden voor prijsafspraken terwijl de prijs voor 90% uit heffingen bestaat..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt op een pomp, die vertelde me ook zoiets. Het is toch belachelijk.

Waar wordt het naartoe verscheept?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat veel mensen oliemaatschappijen aangepakt willen zien worden voor prijsafspraken terwijl de prijs voor 90% uit heffingen bestaat..![]()
En dan te bedenken dat ik soms 10.000.000 liter op een dag in schepen klots..![]()

rustig, rustig, rustig, doe het rustig kalm en stil. Wat komt dat komt. blablaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
Godver ik ben weer aan het kettingroken, steek de ene na de andere aan.

Dus dat waren jullie vuilnismannen? We hebben hier al jaren geen vuilnismannen meer, alles gaat automatisch. De container bij de weg, vrachtwagen ernaast en de wagen grijpt en leegt hem aan de zijkant.quote:

Hier moeten ze die eerst nog gewoon in die grijper rijden..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dus dat waren jullie vuilnismannen? We hebben hier al jaren geen vuilnismannen meer, alles gaat automatisch. De container bij de weg, vrachtwagen ernaast en de wagen grijpt en leegt hem aan de zijkant.

goh..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier moeten ze die eerst nog gewoon in die grijper rijden..

Ik zit hier in Zeeland ook in een uithoek hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
goh..Ik dacht dat we achterliepen hier
![]()

Voornamelijk benelux voor de binnenvaart en zeeschepen krjgen we van alles voor de wal...Chinezen, Italianen, Indiers, Turken...van alles. Wel leuk, want ik moet dan zowel papierwerk als laadarmen aankoppelen ed doen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waar wordt het naartoe verscheept?

Doe ik mee, dan ga ik ook eens naar mijn bed verkassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef oranjekoek het volgende:
Nou goed dan, nog 1

Nee ik weet dat we daarmee voorlopen, 2 jaar terug in Lelystad hadden we ook gewoon grijpers achter. Het schijnt hier al een tijd automatisch te gaan. Ze zijn nu bezig met oud papier containers. Dus net als de grijze maar dan voor papier. Mijn zusje wootn 10 km verderop en heeft dat al een tijdje. We zetten hier nog alles langs de weg, 1 keer in de maand.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit hier in Zeeland ook in een uithoek hoor!

Ikm kom morgen wel even met mijn bootje binnenvaren, dan zal ik een paar jerrycannetjes meenemen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voornamelijk benelux voor de binnenvaart en zeeschepen krjgen we van alles voor de wal...Chinezen, Italianen, Indiers, Turken...van alles. Wel leuk, want ik moet dan zowel papierwerk als laadarmen aankoppelen ed doen...![]()

Maar 1x per maand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik weet dat we daarmee voorlopen, 2 jaar terug in Lelystad hadden we ook gewoon grijpers achter. Het schijnt hier al een tijd automatisch te gaan. Ze zijn nu bezig met oud papier containers. Dus net als de grijze maar dan voor papier. Mijn zusje wootn 10 km verderop en heeft dat al een tijdje. We zetten hier nog alles langs de weg, 1 keer in de maand.

Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ikm kom morgen wel even met mijn bootje binnenvaren, dan zal ik een paar jerrycannetjes meenemen!

Ja, ik wordt gek van de reclame en de overvolle dozen die altijd in de weg staan.quote:

owke....1000 emmers per minuut...... daar moet ik even over nadenken. misschien moet ik een groter bootje lenenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!![]()

Achterstandsbuurtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik wordt gek van de reclame en de overvolle dozen die altijd in de weg staan.

Moest dit een kwartet voorstellen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef oranjekoek het volgende:
hoewel//

En dat met 1 hand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!![]()

hihihiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
hihi is meer iets voor een paard eigenlijk....

Beetje binnenvaart tanker ligt 5 uur (!!!) te laden..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
owke....1000 emmers per minuut...... daar moet ik even over nadenken. misschien moet ik een groter bootje lenen

Dan moet ik gewoon heel vroeg vertrekkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje binnenvaart tanker ligt 5 uur (!!!) te laden..![]()

hehehe is als je moe bent, en Ghehehe is voor als je Gargamel heet....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef oranjekoek het volgende:
en hehehe? of ghehehe

quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
hehehe is als je moe bent, en Ghehehe is voor als je Gargamel heet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |