Ikm kom morgen wel even met mijn bootje binnenvaren, dan zal ik een paar jerrycannetjes meenemen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voornamelijk benelux voor de binnenvaart en zeeschepen krjgen we van alles voor de wal...Chinezen, Italianen, Indiers, Turken...van alles. Wel leuk, want ik moet dan zowel papierwerk als laadarmen aankoppelen ed doen...![]()
Maar 1x per maand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik weet dat we daarmee voorlopen, 2 jaar terug in Lelystad hadden we ook gewoon grijpers achter. Het schijnt hier al een tijd automatisch te gaan. Ze zijn nu bezig met oud papier containers. Dus net als de grijze maar dan voor papier. Mijn zusje wootn 10 km verderop en heeft dat al een tijdje. We zetten hier nog alles langs de weg, 1 keer in de maand.
Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ikm kom morgen wel even met mijn bootje binnenvaren, dan zal ik een paar jerrycannetjes meenemen!
Ja, ik wordt gek van de reclame en de overvolle dozen die altijd in de weg staan.quote:
owke....1000 emmers per minuut...... daar moet ik even over nadenken. misschien moet ik een groter bootje lenenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!![]()
Achterstandsbuurtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik wordt gek van de reclame en de overvolle dozen die altijd in de weg staan.
Moest dit een kwartet voorstellen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef oranjekoek het volgende:
hoewel//
En dat met 1 hand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een laadsnelheid van 600 m3/hr wel eens omgerekend naar emmers per minuut; 1000 !!!!!![]()
hihihiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
hihi is meer iets voor een paard eigenlijk....
Beetje binnenvaart tanker ligt 5 uur (!!!) te laden..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
owke....1000 emmers per minuut...... daar moet ik even over nadenken. misschien moet ik een groter bootje lenen
Dan moet ik gewoon heel vroeg vertrekkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje binnenvaart tanker ligt 5 uur (!!!) te laden..![]()
hehehe is als je moe bent, en Ghehehe is voor als je Gargamel heet....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef oranjekoek het volgende:
en hehehe? of ghehehe
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
hehehe is als je moe bent, en Ghehehe is voor als je Gargamel heet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |