Van die man met dat mooie snorretje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dan het geluid van een duitse documentaire eronder zetten?
rustig, rustig, je hebt weekend!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van die man met dat mooie snorretje?
Bah, maar ik kan vandaag niets verzinnen mijn hoofd zit vol.
Ik luister dit ook echt nooit eigenlijk, maar vandaag ben ik er wel voor in de stemmingquote:I'll wait here,
You're crazy,
Those viscious streets are filled with strays,
You should have never gone to Hollywood.
o maar skatje! Je bent verliefd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik luister dit ook echt nooit eigenlijk, maar vandaag ben ik er wel voor in de stemming.
Dat was ik hiervoor ook al. Plus dat het nu niet echt muziek is die ik associeer met verliefdheid.quote:
Nee, nu ik de rest lees.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was ik hiervoor ook al. Plus dat het nu niet echt muziek is die ik associeer met verliefdheid.
Alleen recentere opnames... Maar het leek me juist wel lachen om van 50 jaar terug naar nu te gaan. (Mijn moeder wordt nl ook 50)quote:
Het heeft voor en nadelen he... Maar wat doe jij dan als je ook rustige nachten hebt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel prettig dat je werkomgeving ook zo nu en dan wisselt...![]()
Combineer het met een alfabetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Alleen recentere opnames... Maar het leek me juist wel lachen om van 50 jaar terug naar nu te gaan. (Mijn moeder wordt nl ook 50)
De verkoudheid is hier over gelukkig. Goed drinken! waterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn lippen zijn helemaal kapot van die verkoudheid, zodra ik gedronken heb heb ik direct weer dorst. Gelukkig smaken de biertjes nog wel.
Water is zo smaakloosquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De verkoudheid is hier over gelukkig. Goed drinken! water
jaja we hebben niet allemaal zo'n ingewikkeld brein als jou Ludo.quote:
Ik ben process-technician op een olieraffinaderij. Het kan echter wisselen hoe druk het is. Ochtenden zijn meestal druk ivm met aanwezige dagdienst, werkzaamheden en werkvergunningen die wij dan dienen te behandelen ed...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het heeft voor en nadelen he... Maar wat doe jij dan als je ook rustige nachten hebt?
Ik ben er nog niet achter. slaaaaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Water is zo smaakloos.
Zijn er geen andere manieren om daar een beetje snel overheen te komen?
Kan je niet een paar litertjes diesel achterover drukken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben process-technician op een olieraffinaderij. Het kan echter wisselen hoe druk het is. Ochtenden zijn meestal druk ivm met aanwezige dagdienst, werkzaamheden en werkvergunningen die wij dan dienen te behandelen ed...
Heb ook veel met scheepsbeladingen te maken (zowel binnenvaart als zeeschepen) en dat is hollen of stilstaan..![]()
Ik ben te lui om op te staan en vind het zo zonde van me weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter. slaaaaaapen denk ik.
De a is van Aud worden, je bent aan de beurtquote:
Het is inderdaad zonde van je weekend, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op te staan en vind het zo zonde van me weekend.
Oh kut, ik zou morgen naar de kapper gaan maar met een loopneus wacht ik daar nog maar ff mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |