Woon/werk je soms op een computer beurs ?!?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef SeLang het volgende:
Just another day in Taipei....
Foto's van een paar uur geleden.
Doe mij maar een nieuwe grafische kaart !
[afbeelding]
Of doe anders maar twee grafische kaarten
[afbeelding]
Popjes
Waar woon je? Praag 6?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef Buschetta het volgende:
Toch maar wat pics..... sorry ik ben niet zo'n fotograaf. M'n cam ligt in Milan. Mobieltje dus...
[afbeelding]
Voorkant groot park.
[afbeelding]
Achterkant uitzicht.
(dit is dus Tsjechie)
Noord Station..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in Brussel geweest. Het lijkt wel alsof je in Marokko zit!
![]()
Jij woont daar met name wegens de vrouwen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef SeLang het volgende:
Just another day in Taipei....
Foto's van een paar uur geleden.
Doe mij maar een nieuwe grafische kaart !
[afbeelding]
Of doe anders maar twee grafische kaarten
[afbeelding]
Popjes
Zelf vind ik Coopers Red het meest fatsoenlijke australische bier.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:05 schreef FrancesTheMute het volgende:
ze hebben hier wel grolsch dus dat is wel goed. maar ik vind toohey's new eigenlijk net zo lekker
Vanwege mijn werk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij woont daar met name wegens de vrouwen?
en 's avonds draaien jullie de rollen om ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanwege mijn werk.
Zoals je zien zijn al die pics foto's van klanten van mij.
hoe koud zijn daar de winters?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:17 schreef kluut het volgende:
Sydney, Australie. Ben er in 2005 een paar maanden voor m'n werk geweest. Verliefd geworden. kindje gemaakt. getrouwd. En woon er nu dus...
Prettig land. Mooie natuur vlak bij huis. Veel buiten BBQen, al is nu wel de winter zo'n beetje begonnen.
Enige nadeel is dat het zover is.
[..]
Zelf vind ik Coopers Red het meest fatsoenlijke australische bier.
Soms ga ik naar het belgische cafe hier, en verwen mezelf op een lekkere westmalle triple (a $13,00)
Coole naamquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Fizd het volgende:
Ik woon in Zweden in een stad genaamd Umeå.
Leuk ik ken wel iemand die daar in de buurt woont, is toch wat noordelijker ten opzichte van Stockholm enzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Fizd het volgende:
Ik woon in Zweden in een stad genaamd Umeå.
Born in 1948quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef AJakaRoma het volgende:
Hoera,,, Mijn eerste Fok!postje!![]()
34 jaar in Opper Galilea, Israel.
Nu is het een graadje of 15. Veel kouder dan 10 graden gaat het niet worden.quote:
Bij deze confirmed...een Fok! Meet in Springfieldquote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef compier het volgende:
[..]
kijk je pm
Ik zou wel ergens in augustus / september een meet willen houden ergens vlakbij Springfield MO![]()
Dankjewel, SuperWeber! Nee, ik ben niet van plan terug te gaan naar NL. Te saai!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Born in 1948. Respect
Sow, da's een lange tijd, ga je ooit nog terug naar NL?? (met pensioen in NL oid??)
Leg uit ? Hoe kunnen die meisjes klanten zijn van jou ? Dat soort meisjes worden verhuurt door mensen zoals mijn vriendin (modellen bureau) voor beurzen enzo. Dat zijn gewoon hostesses. Die kopen niets op beurzen dus hou kunnen dat nou klanten zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanwege mijn werk.
Zoals je zien zijn al die pics foto's van klanten van mij.
Brnoquote:
Stom ja. Brno is ook heerlijk en prettige appartementprijzen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Brno10 min van het centrum maar wel de laatste flat in de stad.....Ook het grootste open park zover ik kan zien op satelietbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |