Zeg, popolon, hoever zit jij van Detroit vandaan. Eind september ga ik die kant op om effe ene Genesis concert te bezoekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef popolon het volgende:
popolon town, Michigan:
Twee uur rijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:57 schreef vicz het volgende:
[..]
Zeg, popolon, hoever zit jij van Detroit vandaan. Eind september ga ik die kant op om effe ene Genesis concert te bezoek
Hey daar! Je mag bij ons komen logeren als je terug bent hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Perruche het volgende:
estlandna 1 jaar wel weer genoeg geweest en op zoek naar een soort baan ofzo, ergens in een zonnig land
Ah dat valt dan wel meequote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Twee uur rijden.
Nederland past al drie keer in Michigan. Als ik de 'meren' er bij reken is het een keer of tien.
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.quote:
Ze hebben er wel toffe house.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.
Ik hoop het ook. De reden dat ik naar Detroit ga is ondermeer omdat daar ook toevallig een vestiging van het bedrijf waar ik werk zit, en een aantal kennissen heb wonen (gratis overnachting. Hopelijk kan ik de reiskosten declarerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.
Ik ben wel eens verdwaald in Detroit toen ik een snelwegafslag miste na een omleiding.... en toen kwam ik in een wijk terecht met alleen maar zwarten, en waar een stel gangstah's op de hoek van de straat echt zaten te kijken naar die mooie spiksplinternieuwe huurauto waar we in reden..... stoppen bij het STOP bord deden we niet, rechts, meteen weer rechts bij het volgende kruispunt en weg uit die wijk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
quote:
Vanuit Bangladesh kan het bijna alleen maar makkelijker worden, toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:25 schreef Indira het volgende:
Sinds 3 jaar in Bangladesh, zomer 2008 ga ik verhuizen naar een ander land, weet pas 3 maanden van te voren waar naar toe. Ik hoop dan op Indonesie, China of Maleisie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |