Hoi, jij ook hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
Wat een leuk idee! Ik zou ook graag willen emigreren, maar woon nu nog in Nederland.
Ik hoop dat je snapt dat elke IKEA drop verkoopt in de food section ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:58 schreef Suerte het volgende:
[..]
Als ik iets mis, dan is het wel drop.Die hele IKEA kan me gestolen worden![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat elke IKEA drop verkoopt in de food section ?
Daar verwees ik dus naarNiet naar die flutmeubelen
Ik denk dat je in het verkeerde stuk Finland zat?! Ik heb er 8 maanden gezeten, en vond het verre van stil... Suomi! (woon nu weer na 1 jaartje London en 8 maanden Finland weer in Nederland, in Rotterdam... voor mij ook nieuwe stad/provincie)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:22 schreef Harry4 het volgende:
Finland is toch echt te stil.
The big question is ..... heeft die IKEA genoeg drop ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Vampier het volgende:
Anaheim CA bij Maarten in de buurt, ik zit nu +-800 meter van een joekel van een ikea af.
Waar heb jij gezetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde stuk Finland zat?! Ik heb er 8 maanden gezeten, en vond het verre van stil... Suomi! (woon nu weer na 1 jaartje London en 8 maanden Finland weer in Nederland, in Rotterdam... voor mij ook nieuwe stad/provincie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |