Dat jij het smerig vindt wil niet zeggen dat het ook smerig is, tochquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het smerig. *schouders ophaal* ieder zijn smaak, toch?
Jij zit dichterbij!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef JDude het volgende:
Van je stoel, 90 graden draaien, drie stappen, deur open.
"Kapper" in het Chinees.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef Q. het volgende:
Bah, bier.
Ik ben zo blij dat Pat hier niet zo vaak komtquote:
Als ik jouw mening nu zou posten, niet nee, maar 't was de mijne dus, ja het is wel smerig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij het smerig vindt wil niet zeggen dat het ook smerig is, toch.
Never mind.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Q. het volgende:
Heb je ooit mijn kapsel gezien? Alsof ik een kapper nodig heb.
Waarom zou je dat willenquote:
Kloonsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef es70 het volgende:
Waarom zou je dat willen. Een kloon is lastig
.
Nee. Jij vindt het smerig, dat wil niet zeggen dat het smerig isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik jouw mening nu zou posten, niet nee, maar 't was de mijne dus, ja het is wel smerig.![]()
Jawel,maar gewoon, sommige dingen wil je KUNNEN, als manquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Een kloon is lastig
.
Uitslapenquote:
Oh. Dingen als staand plassen en een kloon reggen dus... Okay.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel,maar gewoon, sommige dingen wil je KUNNEN, als man
Now I lost you.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
madalay en treinkopper halen de ochtendspits niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |