quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging over bh's. Maar dat vraag ik me ook af, wat fascineert mannen aan klompjes vet, gevuld met melkklierkanalen voor koters.
we zijn lid van de Q Qu Ku-Clanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
JD. De Ku Q Qu combi. Wat doe je.
Jij vindt tieten slaapverwekkend?quote:
zie hier iemand die het snaptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
Bier.
die tryingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
Tieten.
Ik ben al bijna net zo plat als JD. Bijna dan heh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie vrouwen boeit het ook geen ene donder dat wij borsten zo tof vinden he?
Neeeeeee
Jullie waren het liefst net zo plat als wij
Na ja prima heurregel dat gewoon, en nok met janken
Biertje?
Trakteer jijquote:
Nee. Ik vind ze soms nog vervelend ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij vindt tieten zaligmakend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
God nee, ik ga moeilijk doen om een slokkiequote:
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan sla ik overquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nee, ik ga moeilijk doen om een slokkie
BIER voor de hele tent
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
BijnaHet is iets dat huilt en voeding nodig heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |