abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 1999 @ 00:30:00 #26
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_196753
Dus dan hebben we nu:

Ruud Benard
Sabine Wendel
Willem Boomsma
Bart Spring in 't Veld

Kom op ! die lijst moet compleet.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_196754
Ik denk dat de bewoners wel zullen weten dat ze het middelpunt van aandacht zouden worden als ze meededen aan BB. Ze moeten dan ook maar aanvaarden dat iedereen interesse in ze toont en dus ook willen weten wat hun achtergrond etc. is.

Ze moeten het maar accepteren dat iedereen alles van hun wil weten en laten we eerlijk zijn vanuit dat huis kunnen ze er weinig tegen doen.

De achternaam van Mona is trouwens de Koe.

Nu hebben we er dus vijf

Beauty lies in the eye of the beholder.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 01:47:00 #28
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_196755
Daar ben ik het mee eens. Toen ik van het programma hoorde dacht ik zelf: Eigenlijk kun je zowiezo alleen meedoen als je geen partner hebt. Want als jij in de picture komt, krijgen de mensen eromheen er ook mee te maken. Ik vind dat dat allemaal hoort bij de keus die ze hebben gemaakt. ik vind het heel zielig voor de familie, maar die weten dus nu meteen dat ,piep, alleen aan zichzelf denkt!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 01:52:00 #29
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196756
Ik wil anders graag de achternamen van Tara en Martin weten, zodat ik ze kan bereiken om ze te vragen aanwezig te zijn bij de 2e BB-meeting.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 02:04:00 #30
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196757
Doe zoals de journalisten: zet oproepen op BB-sites met je emailadres erbij.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196758
Wat zijn we toch weer snel met: "Ze hebben het kunnen weten.." en "Ze hebben die keus zelf gemaakt..."...
Bullshit !
Het gaat er niet om dat we allemaal zelfverzekerd achteroverleunen en tegen onszelf zeggen: zo'n keus zou IK dus never nooit maken. Het is eerder: als IK in HUN schoenen zou staan, zou ik dan alles van tevoren kunnen verwachten ?
M.a.w. als ik vaochtend vanaf mijn opstaan tot nu, bij ELKE, maar dan ook ELKE handeling en beweging, inclusief dus geeuwen, boeren, rochelen, scheten laten, tanden poetsen, ontbijten, zuur kijken, zenuwachtig kijken, onzeker zijn, enz. enz. gefilmd was,
zou daar dan echt niet EEN of meerdere momenten bij zijn die ik voor geen geld aan half nederland had willen laten zien ?
En zo ja, kan ik dat dan allemaal van tevoren bedenken en aan zien komen en dan ook nog vermijden ? Nee dus... En dus zij ook niet.
En mag je dan om privacy vragen, om ook nog verschoond te blijven van een filmpje van die klootzak van een WF waarop je staat in je shock van het onverwachte ?
En wat als Bart had uitgehaald naar die journalist bij het aanrecht ? En waarom zit Karin hem over zijn rug te wrijven ? Omdat hij het allemaal zo "in control" heeft ?
En doen wij het beter, na 3 weken van afzondering van dergelijke buitenstaanders en (minstens voor Bart) emotionele soap-toestanden ?
Het rechtvaardigt eerder nog een kort geding tegen VOO wegens contractbreuk van de clausule: totale afzondering van de buitenwereld. De bewaking is nl. in gebreke gebleven.
Als ik de beelden vanavond zie, denk ik niet dat we ons moeten laten beetnemen door de zenuwachtige lachjes en het lieve boodschapje aan de kijkers. En als je het niet gelooft, kijk dan nog maar eens een paar avondjes naar Jerry Springer...
pi_196759
It's all in the game
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 08:45:00 #33
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_196760
Ervan uitgaande dat Martin zijn bedrijf ook in spijkenisse is gevestigd en dan combinatie in de CD-foon.
Dan moet zijn achternaam Smith zijn, van Koeltechnischbureau Smith Holland BV.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 08:54:00 #34
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196761
In Tilburg is de uitdrukking :
Wat een del!
in het dialect; Wen del! ( echt waar!), dus dit is een zeer toepasselijke naam voor Sabine. Het klopt overigens ook dat ze op het Louis Bouwmeesterplein woont. Hulde aan de speurneuzen.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 7 oktober 1999 @ 09:08:00 #35
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_196762
Mona Mona toch?
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
pi_196763
Met een beetje geluk heb ik morgen de achternaam van martin voor jullie

FF geduld plz

pi_196764
Natuurlijk hebben die mensen die zich vrijwillig op hebben laten sluiten vooraf geweten dat er altijd weer een hoop mensen zijn die alles van ze willen weten en dat het onmogelijk is om dat allemaal geheim te houden. Alleen vind ik het toch wel een beetje een foute actie om hier adressen of telefoonnummers te gaan plaatsen.
Vandaag wordt hier het Adres van een paar van de bewoners geplaats en dan komt er een of andere gek die denkt leuk ga ik de familie een beetje pesten.
Waarschijnlijk is die eikel te dom om zelf achter die gegevens te komen maar dat maakt allemaal niet uit, het wordt voor hem uitgezocht.
Hij hoeft er geen moeite voor te doen en kan lekker zijn gang gaan.
Dan gaat de familie toch even kijken waar zo'n eikel het adres vandaan heeft komen ze uit op het FOKforum.
Wie wordt er dan in het kwade daglicht gestelt ??? Ook al wordt er niks mee gedaan dan alleen uitzoeken. Precies

dus die achternamen is leuk laat alleen die Adressen een beetje achterwegen.

pi_196765
BERETTA LETTERMENEER!

Okee, de reden dat er draadtjesvlees in de lampenkap hangt om deze op te hangen aan het plafond van de bovenbuurman die als crackdealer naar de slager geweest is en vervolgens met een schoenlepel is thuisgekomen is omdat het hier eigenlijk om rechts en niet om links-draaiende yoghurt gaat. Dit misverstand is afgeleid uit het feit dat de Oost-Russische vrijheidsstrijders indertijd een geupdate versie van de Opel TARA hebben uitgebracht. Logischerwijs komen we hier op het verhaal Harry Wouters. Harry, de verloren zus van Rolf, is via de regenpijp van RTL 4 bij de dochteronderneming van Gewest tot Gewest gekomen. Dit, uiteraard, omdat Sabine Bart niet meer ziet zitten die dit probeerde te verhelpen door oostindische lichtgevende inkt op zijn arm te smeren. Helaas, dit mocht niet baten, reden te meer voor Ruud om ditmaal niet onder, maar boven het bed te rummikuppen.

Om zijdelings tot de clue van dit verhaal te komen zal ik eerst iets over kaboutertje Trik Trak moeten vertellen. Kaboutertje Trik Trak is een vals kaboutertje die te vinden is in Hoerassic park. Het was juist deze ochtend dat hij zijn wiet aan het telen was voor de deur van zijn paddestoelen huisje (ook wel Pado-Paviljoen genoemd) en opeens een luid gekerm van achter zijn huisje hoorde komen. (komen) Het bleek de heks Mona te zijn, die weer eens teveel wiet had gerookt.

Hierbij hopende u voldoende te hebben geinformeerd. (niet gereformeerd)

Grtz,

MiRR0RMaN.
Zoals de regen thuis tegen het zolderraam tikt, zo tikt het elders ook.

donderdag 7 oktober 1999 @ 14:39:00 #39
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196766
Hoe zit het MiRR0RMaN? Paddo's als lunch gehad?

------------
Mona: "Ze hingen op me navel!"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 14:49:00 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196767
He Meerhoerman, je kent de geschiedenis van het Paddo-Paviljoen zker niet helemaal, nou ik zal het wel eventjes vertellen.

Het oorspronkelijke gebouw opgericht door Tara voor haar bedrijfje (je weet wel, dat akkefietje met Prins Bernhard) Is eigenlijk meer een vesting geworden waarin Moories en Bart zich vertoeven met dezelfde Karinnen.
Dit leidde tot een atoomoorlog waar de heks Mona uiteindelijk uit voortkwam. De oorzaken hiervan zijn te zoeken bij ene Trik Trak, die later weer het Paddo-paviljoen zal bezitten, dit pas nadat diezelfde de slager de bakker heeft gezien.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_196768
JUIST, MAAR JUIST DAAROM (JUIST!)

Dat akkefietje met Prins Bernhard is duidelijk na te lezen in het handboek van de jonge woudlopers, onder de tietel:

'Prozah uit het jonge Borger.' 24:11

Om het nog even beter aan te stippen (als zijnde de eierstokken van TARA) het was juist de slager die Trik Trak heeft ingelicht over de hele TARAraboemdijee affaire. Dit omdat de stoplichten die nacht niet goed in werking waren en er volgens de bond van huisvrouwen die nacht veel te veel de polka werd gedanst door Henk, de lachende G.E.B.-man/vrouw (zelf aan te kruizen) Deze probeerde te jongleren met een stuk of 6 levende jonge fretten en bezeerde hierbij zijn enkel op verschillende plaatsen. (toelichten)

Grtz,

MiRR0RMaN.
Kent u het gemak van onze laadbak?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 15:19:00 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196769
Dat heeft het volgende tot gevolg (volgens Prozah 12:45.6):

"Henk (De G.E.B. man/vrouw) heeft daarna getracht een beroep te doen op de politieke partij van actie-commissies die als doelstelling heeft Karin bij iedereen uit bed te krijgen en Mona een duet met Westbroek te bezorgen (de bovengenoemde Henk????????) Je Weet het niet he. In ieder geval leidde dat tot de conclusie dat de roerpot in de keuken omviel en daarna de schoenlepel bij de tandarts terecht kwam."

En je raadt nooit wie die tandarts was!?!?!

pi_196770
lekker on-topic..

gelukkig heeft iedereen een snelle verbiinding anders kon dit voor sommige mensen best irritant zijn

pi_196771
DAT RAAD IK WEL

Dat was TARA de ToverTandarts, zij met haar boek vol erotische vertellingen, kan van elke mug een hypocriete olifant maken. En het is JUIST om deze reden dat de bouwvak-vakantie juist (juist) dit jaar eerder in vervolg ging! Om tot de uiteindelijke climax van dit verhaal te komen verwijs ik u door (door) naar paragraaf 24b, de hoofdprozaic van deze ultieme massahysterie omtrend het geheel omvattende gebeuren binnen het team van jonge (en ook geile) woudlopers.

Grtz,

MiRR0RMaN.

donderdag 7 oktober 1999 @ 16:56:00 #45
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_196772
Waah!!!
Stop met die suffe info die niet in dit topic hoort!! Maar stop ook vooral met die adressen en telefoonnummers, dit gaat echt net een tikkie te ver! Ook FOK heeft grenzen!
pi_196773
Ben ik nu de enige die dat hele Tara-gebeuren:
a) niet meer begrijpt?
b) niet meer leuk vindt?
c) in elke topic tegenkom?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_196774
IK HOOP NIET....

Dat TARAraboemdijee en Beretta (letterman) zich door vorig bericht laten storen en gewoon verdergaan? Ik stel voor een 'waardeloze topic' in te schakelen voor de rest van dit onderwerp?

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 18:00:00 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196775
Ik laat mij niet zomaar stoppen.

BTW, de conclusie van het hele verhaal betreffende de bovenstaande Prozahs is in tegenstelling tot Willem de Kokkerij (vader van Willem de Zwijger) gekroond tot nuitenzinnige liTARAtuur, mede namens de geschonken aandacht van onzer Bianca die deze voortzetting als groenteboer graag ziet komen, wat weer resulteerd in het ontstaan van zogenaamde prozah daaruit voortvloeiende Paddo-Paviljoens.

donderdag 7 oktober 1999 @ 18:08:00 #49
242 Pinball
Electric Monk
pi_196776
kristus!

Kap alsjeblieft met die onzin!!!!!!!!
Het voorstel van mirrorman was niet zo slecht,
schakel hiervoor een oud OFF topic in met een duidelijke
naam zodat ik hem niet per ongeluk open.

Alsjeblieft (hierzo, toverwoord)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_196777
Okay deze topic mag dicht!

Voor het echte onderwerp: zie achternamen deel 2

Voor schrijfkicks: zie Zinloze Tara-Topic

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')