Dus:
Ruud Benard
Sabine Wendel
Wie weet de achternaam van Martin, Tara, Willem, Bianca, Karin, Mona, Bart of Maurice?
hier melden aub
Het moge duidelijk zijn dat Mona's man werkt bij Mona, dit ook gezien het feit dat Ruud als militair bij de Afrikaanse vrijheidsstrijders heeft gezeten om de met uitsterven bedreigde Afrikaanse TomTARAmaat te redden. Gezien Willem op dit moment heel toevallig en handig (taktisch gezien) zijn eigen potje met vet klaar had staan in Ter Apel om de aardappelmoeheid tegen te gaan kwamen de twee tot de conclusie dat er meer moest gebeuren dan alleen maar een kleine communicatiestoornis binnen het geheel omvattende gebeuren. Wat gebeuren moest zou gebeuren dus vandaar ook dat we vandaag de dag niet meer op kijken van een op de hoek staande telefooncel.
Prins Bernard daarentegen wilde weer een dwars liggen, hij had zijn eigen boontjes al gedopt en wilde zeer zeker voorkomen dat TARA haar eigen bedrijf ging opzetten (TARA businesspartners, nu onder privé-toezicht van Dhr. TARAraboemdijee) en het was ook om die reden dat zij een partnership op wilde zetten met.... en nu komt het, Ernie van Sesamstraat. Gezien Ernie het te druk had met zijn eigen obligaties en zijn erfenis van Inie Minie die op dat moment op vakantie was in Parijs, raadde hij TARA Mona aan, en zo gezegd zo gedaan. Mona zou de Oostkant van AmsTARAdam nemen, en TARA de zuidzijde. Sabine zou ondertussen een neusoperatie ondergaan gezien 1 vinger in het oog van Bart al meer dan genoeg was.
Het moge duidelijk zijn dat Ruud in de tussentijd de laatste aardappel al van de verdrinkingsdood had gered, en Willem ondertussen de Polka al aardig onder de knie had. Maar de bond van huisvrouwen was hierover niet goed ingelicht, dus zodoende dat op een gegeven moment ook Karin om de hoek kwam scheuren. (Met een snelheid van, hou me er niet aan, ca. 45 km. p. uur.) Karin had andere plannen met TARA business partners, en zodoende begon ze haar eigen Erotheek, later in dit verhaal L. te noemen. (Om de kortzichtigen te beschermen, en Ruud niet bij de waaier te noemen.) L. was laatst nog als keeshond gesignaleerd op het Leidseplein, en zodoende.... blabla.... leuter zwets.
Hopende u allen hier voldoende geinformeerd te hebben....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Mochten hierover nog vragen zijn, loop dan naar de dichtstbijzijnde slager en vraag een half gesneden wit. (Of een postzegel naar eigen formaat.)
P.S. Rechtsdraaiende yoghurt.
Willem Boomsma
't Wijd 7
8531 CB Lemmer
tel.: zoek je zelf maar op..wil ik niet op m'n geweten hebben..
sterker nog: ik weet niet eens of 't allemaal wel klopt
Om even op haar schoolcarrière terug te komen: zover bekend heeft ze enkel het MAVO-diploma op zak. Ze is wel van en naar diverse opleidingen gehopt; dat ons brengt bij haar favoriete café "Hopper", waar ze regelmatig van man naar man hopt.(Wellicht naar haar vernoemd.) Verder doet ze het wel aardig (buiten de misbruik van Bartman 0+). Hoe lang houdt ze dat nog vol?? (Nieuw talent voor goudkust??)
Ze heeft een mobiel en een gewoon nummer. Maar dat zoeken jullie zelf maar op
En Ruudje Benard in Breda; zouden zijn voorletters AH of DAHM zijn......
Oh ja, haar schoonzus Linda kijkt niet meer elke dag, want: "Mona is niet gelukkig in dat huis."
Wat ik nog niet begrijp uit jouw verhaal Mirrorman is de reden waarom er draadtjesvlees in de lampenkap hangt om deze
op te hangen aan het plafond van de bovenbuurman die als crackdealer naar de slager geweest is en vervolgens met een schoenlepel is thuisgekomen.....Wil je me dat nog ff uitleggen want ik denk dat dat wel verhelderend zal werken.
Als de BBers perse wilden dat we hun adressen wisten voor wat voor reden dan ook, dan zouden ze wel papiertjes voor de camera's houden.
Die hele parachuut toestand vanmorgen en hun verzoek om privacy. Mogen zij dat wel vragen met camera's 24/7? JA !
Net zogoed als Clinton+Hillary konden vragen dochter Chelsey buiten de picture te laten. De kids van Willem hebben hun eigen kluif al op 't schoolplein met de mensen die hun al kenden. Ze zitten echt niet te wachten op weirdo's die ff mee willen lopen naar school om over hun pappie te praten, en zelfs niet die onschuldige bussen met toeristen.
Maak de BBers en hun naasten niet kwetsbaarder dan ze al zijn.
Of wordt de soep toch niet zo heet gegeten? De BBers zullen er toch wel een nachtje over geslapen hebben voordat ze gingen ? En Willem had de hotelschool, Mona de bar, Willem de wielrensters. Ze hadden allemaal wel een publiek leven, dat is ook weer zo. Maar er is wel een kwantiteit- en kwaliteitsverschil:
Er zijn zeker zo'n 350 mensen die ieder mens zelf al kent. Nu kennen zo'n 3.500.000 mensen iedere bewoner. (uitgaand van 3,5 mj mensen op 1,2 mj tv's) Dat is 10.000 keer zoveel, maar wel eenrichtingsverkeer.
Allemaal potentiele voorbijgangers die je op elk stuk gedrag en houding tijdens jouw exposure tijd kunnen aanspreken. En als je dan nou net even niet zoveel van jezelf wilt blootgeven ...
Sterkte met de kerst ex-BBers. Jullie leven is zeker niet het zelfde meer.
De move van Tara is dan zo gek nog niet: Na 1 fotobabbelsessie in de Panorama, kunnen we 't nu al over haar hebben als die sexy politieagente, ten onrechte vergeleken met Al Bundy, die nog wat hot gossip over haar 'gevangenschap' bij BB kan vertellen.
We kunnen in de komende tijd open en bloot zien of de smet van de "schijnheiligerds" haar vergeven wordt door de beauty die haar ongetwijfeld een mooie centerfold in de Playboy van december zal opleveren.
Maar als het Tara lukt een nieuwe start te maken waarom dan niet Ruud of ook Bart.
Heel wat ingeschrevenen bij modellenbureau's zullen pisnijdig zijn dat hun BB-aanmelding het net niet geworden was. Zo ongegeneerd jezelf nu in de etalage te kunnen zetten ... daar kunnen zelfs 4 streams niet tegenop.
De in aantal opklimmende reunies in de studio zullen vreemd zijn. Die mensen die we kenden uit hun o zo intiem dagelijks leven, zitten dan opeens netjes aangekleed temidden van studio publiek en presentatoren.
Men kan dan beter een opengewerkt stukje BB-huis nabouwen waarin de BB bewoners in hun bekende kloffie op de banken hangen terwijl Rolf en Daphne er op krukjes voor zitten.
Welterusten.
--------------------
Haar moeder: "Ik wist niet dat je rookte, Tara. Dat ik daar via de televisie moest achterkomen!"
- panorama -
--------------------
Kamagurka:
Moeder: "Ons Sabine die live in haar reet geneukt wordt, dat ik dat nog moet meemaken!
Vader: "Verdomme Bea, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen: BIG BROTHER IS NIET LIVE!
Wat je ziet is een compilatie van eerder vandaag opgenomen beelden. (Kalf!)"
- n revu -
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 07 Oktober 1999).]
Bart Spring in 't Veld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |