op Freaky en Recess is hij gewoon te beluisteren hoor, als je Realplayer hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waarom is de Showtek sampler 2 nog niet online te 'beluisteren'
Acti - Crap Out, a-kant van Crap Out / I'm A Natural Born DJ Vinylquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?
Beluisteren staat niet voor niets tussen ' en ' hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Freaky en Recess is hij gewoon te beluisteren hoor, als je Realplayer hebt
ik zag trouwens ook dat hij ook nog niet op Discogs vermeld staat
had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Beluisteren staat niet voor niets tussen ' en ' hoor![]()
![]()
Acti - Crap Out *edit* Oja ik keek nog op pagina 2quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het album zelf al te krijgen is
[..]
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als je wat meer hints hebt over die break, (een deel van) de tekst ofzo, of waar de melodie op leek ofzo
ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef Snatsie het volgende:
Een vraagje! Misschien weten jullie dat hier wel.
Wat kost het eigenlijk om een artiest zoals Promo in te huren voor een uur?
Leuk nummertje, maar er is inderdaad weinig bijzonders aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Showtek - FTS (Hard mix)
't Is een geinige plaat, alleen jammer dat alles van Showtek de laatste tijd op elkaar lijkt. M'n interesse in hun producties begint langzamerhand te verdwijnen.
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef Snatsie het volgende:
Een vraagje! Misschien weten jullie dat hier wel.
Wat kost het eigenlijk om een artiest zoals Promo in te huren voor een uur?
als je rijke ouders hebt, kun je zo een heel leuk verjaardagsfeestje houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.
Het zal wel hardcore zijn geweest aan de lineup te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Houzer het volgende:
Hoi was er toevallig iemand op Ghost town zaterdag 2 juni?
Daar draaide Dj Delirium zo'n plaat die vaker heb gehoord.
Het is hardstyle/hardcore en dr zit een onwijs lekkere break in met een vrolijk melodietje en een stemmetje dat zingt, de hele zaal zong mee, behalve ik. Ik wil die plaat hebben.
Kan iemand mij helpen?
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Houzer het volgende:
Hoi was er toevallig iemand op Ghost town zaterdag 2 juni?
Daar draaide Dj Delirium zo'n plaat die vaker heb gehoord.
Het is hardstyle/hardcore en dr zit een onwijs lekkere break in met een vrolijk melodietje en een stemmetje dat zingt, de hele zaal zong mee, behalve ik. Ik wil die plaat hebben.
Kan iemand mij helpen?
Bad Dreams kan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibes
Het is geen gouwe ouwe, maar een redelijk nieuwe plaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibes
Volgens mij bedoel je Raise Cain van the Stunned Guys, 't Masters of Hardcore anthem van dit jaar. Een van de beste hardcore platen van de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Houzer het volgende:
Je hoort eerst zo'n vrouwtje zingen la la lala la la laaa(weet de tekst niet)
En dan van van gasten Schreeuwen iets Nobody care's Nobody care's
En dan dat vrouwtje weer met die zang.
Sorry veel duidelijker weet ik het ff niet te vertalen.
En nu staat errrrrrrrrrr:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 18 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
Hmm wij hadden vorig jaar met een schoolfeest ( zoveel jaar bestaan ofzo) DJ Zanyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.
Hardbass 7, mixed by D-Block & S-Te-Fan is een prima cd-tje hiervoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef Jurrio het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede hardstyl cd (downloadbaar) die alle topnummers van de afgelopen tijd (jaar/halfjaar of recenter) bij elkaar heeft!
Heeft iemand een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |