Veel te veel. Toen ik in 2003/2004 stage liep en stagevergoeding, stufi en loon kreeg (dik 700 euro in de maand, heel wat dus voor iemand van net 18 toen) ging dat geld iedere maand op aan veeeeel te dure platen en cd'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil niet eens weten hoeveel geld je er aan uitgegeven hebt
Tool is ook een band die ik graag nog eens op vinyl zou willen hebben. Maar als ik de prijzen zie waarvoor Aenima regelmatig weg gaat op eBay zakt me de moed in de schoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Laton het volgende:
Tool - Aenima op vinyl, heb ook opiate en undertow
gewoon in 2ehands lp zaakje in zwolle gekocht 5 jaar geleden voor 15 euro ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef PimD het volgende:
[..]
Tool is ook een band die ik graag nog eens op vinyl zou willen hebben. Maar als ik de prijzen zie waarvoor Aenima regelmatig weg gaat op eBay zakt me de moed in de schoenen
Je dark side of the moon koester ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
gewoon in 2ehands lp zaakje in zwolle gekocht 5 jaar geleden voor 15 euro ofzo![]()
Hehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef PimD het volgende:
Volgens mij zijn ze niet vernietigd, maar gewoon gerecycled door EMI ofzo. Ik heb ook verhalen gehoord over warenhuizen waar ze eind jaren '70 nog een partijtje binnenkregen en dat ze voor een kwartje ofzo werden verkochtIk ken iemand die de originele "Earth" single van Smile ooit in een platenzaak vond voor fl. 2,50
Van welk label is die !ive?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Laton het volgende:
Tool - Aenima op vinyl, heb ook opiate en undertow
[afbeelding]
Speedy J - live op vinyl, live registratie van pinkpop optreden in 95. op discogs beweren ze zelfs dat ie niet bestaat. (alleen 3xlp deze is 2xlp) dus hij is vast zeldzaam. hij is ook vooral erg erg mooi.
[afbeelding]
Future Sound of london - dead citiesprachtplaat, prachthoes en geweldige muziek.
[afbeelding]
Orbital - In Sides op vinyl, absoluut electronisch meesterwerk en mijn favoriete hoes
[afbeelding]
Oeh en hoewel niet zeldzaam of duur, Plastikman - Consumed op LP is toch wel een van mijn meest gekoesterde bezittingen![]()
[afbeelding]
En wat is dit dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Laton het volgende:
Speedy J - live op vinyl, live registratie van pinkpop optreden in 95. op discogs beweren ze zelfs dat ie niet bestaat. (alleen 3xlp deze is 2xlp) dus hij is vast zeldzaam. hij is ook vooral erg erg mooi.
[afbeelding]
quote:To Pim, with love + thanks - Brian May
Dat is dus de 3x LP die je laat zien, niet de 2xLP die hij bezit (ik kan 'm ook nergens vinden, vraag me af of het een bootleg is.) Als je zelf platen wilt toevoegen dan gaat die submit door een behoorlijk streng proces, je moet wel aan kunnen tonen dat die plaat ooit uitgebracht is anders komt je submit er nooit doorheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
En wat is dit dan?
http://www.discogs.com/release/31910
Edit: dat de jouwe er niet tussen staat wil niet zeggen dat ie niet bestaat. Je kan 'm namelijk als je een account hebt zelf toevoegen. Dat is nou het leuke van Discogs.
Gekocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 05:38 schreef DeeCruise het volgende:
![]()
Zelf gemaakt? Of gekocht?
Indien laatste, waar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |