Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Tissik het volgende:
Ook, deze visite looft Brrrian weer om zijn inhoudingsvermogen, want in het echt leven, nò!
Maw: in het echte leven is Brrraindead gewoon agressieve psychopaat, die zijn handjes graag laat wapperen.
Nou ok, dat is hij in DGK óók een beetje, maar het is niets vergeleken bij het echte leven, nò.
Eeeeeeew Brian heeft vieze knoppen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Polonium-120 het volgende:
"hij pusht een paar hele vieze knoppen van je"...
helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je betekenen?
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen...ik ga niet op vakantie.
Ja, daar zit je op te wachten.
waarom trek je niet even iets makkelijkers (luchtigers) aan...quote:
Bij Brian is dat doodnormaal hoor! Iedereen die op visite komt, bewondert Brrrian omdat hij zo weinig slaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!![]()
Op vakantie gaan betekent de nor in. Ergo, geen bajes op korte termijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je betekenen?
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen... ik ga niet op vakantie.
Ja, daar zit je op te wachten.
Hij wordt toch uitgedaagdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!![]()
Kom op man, dat snap je toch wel. Bonaire all the way.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Even serieus, waarom praten die jongens zo? Zijn ze niet van hier of kunnen ze het gewoon niet?
Teken vd duivelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft een beetje een unibrow.
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op man, dat snap je toch wel. Bonaire all the way.
Praten in Nederland geen Nederlandsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Even serieus, waarom praten die jongens zo? Zijn ze niet van hier of kunnen ze het gewoon niet?
Hij komt van de straat, dat werkt daar niet zoquote:
Monobrowquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft een beetje een unibrow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |