Alleen via wmp voor de mac. Geen 4 streams tegelijk in de browser.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt zo, ik heb dat wel eerder gehoord, of het zo is, geen idee.
gewoon, vindt hij geilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte achter het plan van Huub om met Melissa te zoenen?
Voordat die gozert de misdaad pleegt ontkent ie al.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dat witte poeder is andersom logischer...
Een gesprek tussen Brian en Robert is mij denk ik te surrealistisch.
Je weet toch dat die gasten boven de wet staan. Schijt aan alles.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
hij gaat whiskey drinken? Ik dacht dat ie met de auto is...
Cokehandel loont!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Die gasten rijden allemaal beste bakken.
Heeft die vast geleend. Hij wilde vast niet met zijn volkswagen polo op de streams verschijnen. Hij is een stagiaire.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Hij is gediplomeerd stagiair.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef riri het volgende:
zo brian...dat komt je bekend voor dat zuigen toch......
mitch heeft gezegd dat hij het niet met lieke kan doen, hij vindt haar veel te gespierd, niet zijn typequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Lieke morgen met Mitch gaat kloten.
Bij mij 5 minuten geleden toen de streams op mute gingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Polonium-120 het volgende:
oh god... wanneer houdt deze lijdensweg op...
Kan ik iets voor je betekenen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Polonium-120 het volgende:
oh god... wanneer houdt deze lijdensweg op...
Als die gozert eerlijk is (wishful thinking).. zegt ie gewoon.. de buitenwereld haat jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je betekenen?
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen...ik ga niet op vakantie.
Ja, daar zit je op te wachten.
Die date Michael uit Groningen is meer een type voor Nitch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch heeft gezegd dat hij het niet met lieke kan doen, hij vindt haar veel te gespierd, niet zijn type
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |