Die is er ook nog niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doen ze nu alsof Nikkie er nog niet is?![]()
Ik heb 't idee dat ze dat al is. Maar de gast komt normaal wat later in de uitzending.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Is dat wel Nikki dan? Ik dacht dat die iets blonder was. Maar ik heb er dan nog geen duidelijk zicht op gehad.
Mwa, wel een paar keer echter niet zo heeeeel vaak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al genoeg gehoord op de radio of wa?
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Domien gaan de overige cams het ooit nog eens doen of komen ze niet meer terug?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Domien gaan de overige cams het ooit nog eens doen of komen ze niet meer terug?![]()
kan ook best wel wat eerderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
Met een jaar een fokfeestje in de studio
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Goh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.
LOLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als ik nou zeg dat ik erg graag Eddie Vedder zou willen interviewen, zeg je dan ook dat je zal kijken wat je voor me kan doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik er maar bij ben!quote:
Domien slinger die ekstra agenda eens open om te kijken wanneer er plaats is voor een hoop fok!kersquote:
En aangezien Gerard ook goed het weer kan voorspellen, moet het volgens mij geen probleem zijn om een datum ruim op tijd te kunnen prikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Een Ekstra Weekend FOK!-bbq lijkt mij wel leuk. Kan Gerard barbeque-platen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |