Als voorbereiding op de Vierdaagse?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef dwerg het volgende:
We hebben deelgenomen aan http://www.marche.lu/ , twee keer 20 kilometer door de Ardennen. Bergje op, bergje af. 't Was op sommige momenten best pittig.
Hoi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef Z het volgende:
Ha.
Ik lijk er juist steeds minder aan te wennen. En ik wil geen proppen in mijn oor. Ik wil verplichte repatriëring van alle vogels op straffe van totale laryngectomie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Z het volgende:
Daar moet je op een gegeven moment toch aan wennen? Of is het te lawaaiig om ooit aan te wennen?
Er zijn blaren en de blaren doen pijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef dwerg het volgende:
Lienekien.
Isa vertelt straks wel hoe het was in Luxemburg. Ik denk dat het woord 'blaren' in haar verslag wel een aantal keren zal vallen.
Zover ik weet is het een totale verwijdering van het strottenhoofd, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef Z het volgende:
Een laryngectomie is toch altijd totaal?
Ze zijn nog steeds verrukkelijk!quote:
Dat is ook een prima tijd om gewekt te worden. Vier uur vind ik echt te vroeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef Isabeau het volgende:
In Diekirch werd je 's morgens om 6:25 gewekt door een militaire fanfare die over de drie campings marcheerde(en het was echt héél erg mooi, ook om 6:25)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |