Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef nikky het volgende:
Aantje mag mailen hoeft niet.
Toch is 'ie heel helder.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:12 schreef broer het volgende:
"De kruik gaat zoo lang te water tot zij breekt."
Ik was al vroeg op en toen was 't één van de weinige topics in AT.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker dat intuïtie weer.
Daar snap ik niks van, Erik.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij wijze van, Lienekien.
Ok.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik haal weer eens iets door elkaar. Watik bedoelde was dat het topic van/voor taalvirtuoos Aantje nooit uit de AT is geweest. Bij wijze van.
Let er voor de grap eens op hoe vaak die zegswijze verkeerd wordt gebruikt. Dan is het helemaal niet 'bij wijze van', maar gewoon letterlijk het geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht héél even, voor een fractie van een moment, dat je de uitdrukking (is het wel een uitdrukking) "bij wijze van spreken" niet snapte.
Maar toen kwam ik weer met beide benen op aarde en dacht ik, "Ach welnee, dat zou stom zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |