quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is eigenlijk al niet meer nodig. Maar ik ben dus koekjes aan het bakken, en er stond dat je het deeg in de koelkast moest koelen, maar niet hoe lang. En dat vroeg ik me dus af. Maar ik vond het na een half uurtje wel goed.
Volgens mij is er sprake van een clausaal verband tussen mijn terugkomst en de snelheid van FOK!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Vind je FOK! ook traag vandaag?
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Voor de anti-climax. En omdat ik het met een banaan moet doen.
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Hè, bah, Lienekien.
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?
Nee, LXIV lacht meestal het hardst om mijn banaangrappen. En mijn poesgrappen ook, trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.
Ah shit, ik heb 'm op.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.quote:
Het was een leuke grap, Erik. Een leuke grap. Om te lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.
Nou, lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
Appeltaartkoekje iemand?
Ik geloof het graag, maar nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op Lienekien, ze zijn heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |