Voor mij persoonlijk toen m'n oma overleden is....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Sinds wanneer Is het fenomeen onderjurkjes verdwenen?
Straks ga je me nog vertellen dat mannen geen hemden meer dragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk toen m'n oma overleden is....
Oh, Gellius!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef Gellius het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst in 128 jaar een paar hemden gekocht. Witte t-shirts staan toch net nièt onder witte overhemden.
Noch heb ik ze ooit in handen gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef Gellius het volgende:
Eh. Ik draag géén onderjurkjes hoor.
Vraag het eens bij de Hunkemoller? Daar heb ik ze weleens gezien hoor (wel in het rijtje van de grote onderbroeken en vleeskleurige korsetten).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, Gellius!
Ik kan nergens échte onderjurkjes vinden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik erop ging googelen kwam ik wél meteen een clubje van onderjurkjesfetisjisten tegen.
Ik ben wel het een en ander tegengekomen in de secties "corrigerende ondermode" inderdaad, maar dat was niet echt wat ik bedoelde. En er zijn ook genoeg niemendalletjes te vinden bedoeld om de man mee te vermaken, dat dat was óók niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vraag het eens bij de Hunkemoller? Daar heb ik ze weleens gezien hoor (wel in het rijtje van de grote onderbroeken en vleeskleurige korsetten).
Wat een genotquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Ik heb het badkamerprobleem van Claudia niet gezien.
Ik kwam op funda dit huis tegen, check dat fornuis!![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=e34cba23-1d4d-4a11-aa77-074dd12a666f&objecttype=DetailKoopObject
Mijn vader nog...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat mannen geen hemden meer dragen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |