Als voorbereiding op de Vierdaagse?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef dwerg het volgende:
We hebben deelgenomen aan http://www.marche.lu/ , twee keer 20 kilometer door de Ardennen. Bergje op, bergje af. 't Was op sommige momenten best pittig.
Hoi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef Z het volgende:
Ha.
Ik lijk er juist steeds minder aan te wennen. En ik wil geen proppen in mijn oor. Ik wil verplichte repatriëring van alle vogels op straffe van totale laryngectomie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Z het volgende:
Daar moet je op een gegeven moment toch aan wennen? Of is het te lawaaiig om ooit aan te wennen?
Er zijn blaren en de blaren doen pijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef dwerg het volgende:
Lienekien.
Isa vertelt straks wel hoe het was in Luxemburg. Ik denk dat het woord 'blaren' in haar verslag wel een aantal keren zal vallen.
Zover ik weet is het een totale verwijdering van het strottenhoofd, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef Z het volgende:
Een laryngectomie is toch altijd totaal?
Ze zijn nog steeds verrukkelijk!quote:
Dat is ook een prima tijd om gewekt te worden. Vier uur vind ik echt te vroeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef Isabeau het volgende:
In Diekirch werd je 's morgens om 6:25 gewekt door een militaire fanfare die over de drie campings marcheerde(en het was echt héél erg mooi, ook om 6:25)
Ik ga er vanuit dat - mocht ik ooit op volle zee moeten slapen - ik dan te beroerd ben om me aan de meeuwen te ergeren. Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Ik ben geen monster.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Als IJmuidenaar ben ik zowat door meeuwen opgevoed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Z het volgende:
[..]
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.
Tot mijn derde op de Groeneweg, daarna 17 jaar in de Saturnusstraat. Ik zat op de Eenhoornschool.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Z het volgende:
Waar woonde je in IJmuiden?
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was gisteren om 22:35 thuis. VertragingMaar Atrimar is me halverwege tegemoed gekomen om mijn tas te tillen en voor morele en fysieke ondersteuning te zorgen.
Da's het handige van een koor idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier. Als je keel dichtgeschroefd zit, dan playback je toch gewoon.
Ik wilde het een beetje luchtig houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Noemen jullie dat ontboezemingen? Ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest en voel me een hormonaal wrak.
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef hummus het volgende:
Playbacken, dat is een goede redding. Ik heb een paar repetities gemist, dus bij een paar stukken zal dat wel moeten!
Ik ga na vanavond maar eens op zoek naar een echt koor. De cursus is afgelopen, maar ik heb de smaak te pakken.
Ik ga volgende week hier eens kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
'Medusa zingt klassieke werken, varierend van de Middeleeuwen tot nu en van kinderrijmpjes tot christelijke liederen.'quote:
Of zo'n 'piratenkoor'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Als die mensen daar nou lol in hebben.
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.
Nou, d'r staat lekker bijdehand een knipoogje, dus mij is nu effectief de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Zit je zelf bij een piratenkoor of zo?
Dat is tenminste consequent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'
Het gaat om de suggestie die uitgaat van de vraagstelling, mijn waarde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Heb je iets tegen mensen met een zachte g, Lienekien?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Is het een dooddoener om je af te vragen of er wel zuiver altruïstische daden bestaan?
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)quote:
Een beetje pedant is het wel, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?
Houd je vooral niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Frollo het volgende:
Kabeljauw, hmmm, ik voel een zeemanslied opkomen!
Welles!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
Het duurde een paar minuten tot ik in durfde te voeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?
Nee, voor de lol.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Als voorbereiding op de Vierdaagse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |