Het gaat om de suggestie die uitgaat van de vraagstelling, mijn waarde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Heb je iets tegen mensen met een zachte g, Lienekien?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Is het een dooddoener om je af te vragen of er wel zuiver altruïstische daden bestaan?
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)quote:
Een beetje pedant is het wel, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?
Houd je vooral niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Frollo het volgende:
Kabeljauw, hmmm, ik voel een zeemanslied opkomen!
Welles!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
Het duurde een paar minuten tot ik in durfde te voeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?
Nee, voor de lol.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Als voorbereiding op de Vierdaagse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |