Ik ga er vanuit dat - mocht ik ooit op volle zee moeten slapen - ik dan te beroerd ben om me aan de meeuwen te ergeren. Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Ik ben geen monster.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Als IJmuidenaar ben ik zowat door meeuwen opgevoed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Z het volgende:
[..]
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.
Tot mijn derde op de Groeneweg, daarna 17 jaar in de Saturnusstraat. Ik zat op de Eenhoornschool.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Z het volgende:
Waar woonde je in IJmuiden?
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was gisteren om 22:35 thuis. VertragingMaar Atrimar is me halverwege tegemoed gekomen om mijn tas te tillen en voor morele en fysieke ondersteuning te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |