je bent bandaag heel erg op dreefquote:
banwaardigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je bent bandaag heel erg op dreef![]()
Jeutjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:01 schreef enter het volgende:
Nu is het officieel, ik ben elke ochtend misselijk en mijn borsten zijn gespannen![]()
*Bier geeft
Ik zou d'r doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je bent bandaag heel erg op dreef![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje
En wie is de gelukkige ?
Bier
quote:
In ieder geval niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje
En wie is de gelukkige ?
Bier
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirtyquote:
quote:There are two hands that can beat a royal flush. Jack Bauer's right hand and Jack Bauer's left hand.
quote:When a convicted terrorist was sentenced to face Jack Bauer, he appealed to have the sentence reduced to death.
hij is wel grappig zo, dat dan weer welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
Trek je maar niets van zn ''gaatjesvullende'' praatjes hoor, zo is ie al de hele dag.
Nietquote:
hij verdient de stroop een lintjequote:
Sexuele frustatiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef enter het volgende:
zarGon heeft zich ingewijd tot alcohol?
Hoop t niet voor hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef enter het volgende:
Dat ga ik nu wel doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef enter het volgende:
niks mis met alcohol op zijn tijdquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ga ik nu wel doen![]()
Fijne avond allen![]()
![]()
me gaat ook weg,doeiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ga ik nu wel doen![]()
Fijne avond allen![]()
![]()
Ja maar wel als je moslim bent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niks mis met alcohol op zijn tijd![]()
ja dat is iets anders,maare doeiquote:
we hadden de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef MASD het volgende:
ik ben even weg en jullie maken bijna een topic vol
Eerst jij. Ik zal het dan evalueren of er nog kans daarvoor is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef enter het volgende:
Popje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
Trek je maar niets van zn ''gaatjesvullende'' praatjes hoor, zo is ie al de hele dag.
Doen.quote:
Twijfels weg?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst jij. Ik zal het dan evalueren of er nog kans daarvoor is.
[..]
Popje.
[..]
Doen.
[..]
Twijfels weg?
had je niet met die mensen mee kunnen gaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef zainabber het volgende:heel veel mensen die ik ken zitten nu in de bios POTC te kijken.
Kunnen we niet eerder gaan, selim?
nee want het zijn stelletjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef MASD het volgende:
[..]
had je niet met die mensen mee kunnen gaan?
Wanneer wil je het liefst?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef zainabber het volgende:heel veel mensen die ik ken zitten nu in de bios POTC te kijken.
Kunnen we niet eerder gaan, selim?
ik bedoelde donderdga, maar ik ben het met je eens mits Turks broodquote:
ik heb nog korting op een Pathé vestiging, mischien dati k mee kan gaan of wil jen iet dak meega?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
Neh... Trein naar A'dam richting Pathe pakken?
Nee, das zonde van je kortingskaartje, joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb nog korting op een Pathé vestiging, mischien dati k mee kan gaan of wil jen iet dak meega?
of met vrienden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, das zonde van je kortingskaartje, joh.
Gebruik hem als je met je vriendin gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |