Lees het hele artikel op http://www.planet.nl/multimedia/1999/0610/d.shtml
Fokzine zal heel erg trots zijn op het genoemd worden by Willy
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 06 Oktober 1999).]
NA-Aper had hij zelf niks origineels kunnen verzinnen.
Ik vind dit een waardeloze actie.
Leuk zo´n getuige. Heeft-ie ook foto´s voor ´t forum? BTW, thnxs for the mail. Heb nu twee naamgenoten in huis.
aan de andere kant een mediageile actie, maar ja ff m'n normen wegdouwen en ik vind 'm stoer
Volgens het bericht zijn er wel "rake" klappen gevallen buiten de omheining. Ik hoop dat ze WB tot Mona-pudding hebben gemept !
Rtl komt toch van dezelfde mediaboer? Gewoon afgesproken werk volgens mij. Ben benieuwd wanneer de andere zenders uit de HMG-groep met acties komen.
IT WAS A SETUP BABY!!
( NET ALS DAT HELE BB-GEDOE)
------------------
Luister goed naar dit forum, dan hoor je niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 06 Oktober 1999).]
maarja.. 6 tientjes boete en ze kunnen weer naar huis...
verder staat de radar nu 24/7 aan......
(Wolfhound at 20.000 ft CAP)
Je bent een sneue, zielige vent die zsm van de buis moet. Waardeloze bagger maak je.
En weet je wie nog veel erger is? Die afschuwelijke voice over bij je programma. 'Willibrord dit...Willibrord dat'.
Net alsof ie een bruine wil halen.
Gadverdamme. Ik word er onpasselijk van.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 06 Oktober 1999).]
ik hoop dat SBS6 wordt aangeklaagt wegens inbraak!!!!!!!!!!
Het maakt helemaal niets meer uit welke topic je ook leest, er wordt alleen maar ongelooflijk banaal gereageerd!!
Mijn conclusie: Het zegt het meeste over de gemiddelde Fok bezoeker die op deze manier reageerd, dan over bb, v , wf of wie of wat dan ook!!!
Anywees, het idee om contact te zoeken met de bewoners is wel leuk, maar het wordt iets te groot aangepakt. Het idee van SCHREEUWEN en luisteren of ze iets terug zeggen, of desnoods een brief in een fles enorm hard gooien (en Mona bovenop d'r irritante hoofd raken) zou wel TARAiffic zijn natuurlijk.
Grts 'n Stuff,
PARENA
Vandaag om 08.35 uur ontstond er een lichte chaos op het Big Brother-terrein. Eén parachutist landde in de tuin, waarschijnlijk met het doel de bewoners te spreken. De parachutist heeft duidelijk niet gedacht aan de eventuele problemen die deze actie voor de bewoners op kan leveren. In principe is deze actie een vorm van inbraak. De bewoners beschouwen het BB-huis inmiddels als hun eigen huis, waar indringers niet thuishoren. Big Brother heeft meteen gezorgd voor een luisterend oor voor de bewoners die overstuur waren. De parachutist is van het terrein verwijderd.
Vervolgens verwijzen de bewoners naar het kleine beetje privacy dat ze graag willen hebben. “Wij zijn heel erg gesteld op onze privacy en kunnen mensen die dat schenden niet echt waarderen.
Inmiddels staat het helemaal op de officiele BB site, inclusief WF's naam. Lees vooral de reactie van de bewoners. Zijn we inmiddels niet een beetje van ze gaan houden?
En kunnen we ons dan misschien toch iets voorstellen bij het verschil tussen een ballengooi-wordt-vissengeef-actie en het met-je-botte-Frequin-harses-je-eigen-kijkcijfo's opkrikken blooper die nu heft plastgevonden.
Lees wat onze BBers op hun ontbijtbordjes kregen: http://www.big-brother.nl/splash/default.html
Kijk maar!!!!!!!!! http://www.big-brother.nl/News/npopup.cfm?id=307
------------------
what's life without BB
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 06 Oktober 1999).]
Als er acties waren ging V er toch geen publiciteit aan geven
maar nee WF komt ff langs dat is HOT NEWS
opzouten V jullie zouden dit soort dingen niet openbaar maken ivm aanstoting tot andere acties
nou je hebt er om gevraagd
Zo gebeurt er tenminste wat. Moet Veronica het natuurlijk wel uitzenden, maar ze zullen ons wel weer trakteren op zo'n half uurtje saaie televisie zoals de afgelopen drie weken.
WF gaat er zelf aandacht aan geven (morgenavond las ik) dus zou het raar van V zijn dit te verzwijgen. En de studenten zijn toch ook als zodanig genoemd. De FOKziners zijn wel niet met naam genoemd (ze heten 'fans') maar hebben met de vissen-geef actie wel aandacht in een deel van de site en uitzending gekregen.
quote:
op 10-06-1999 om 12:11 PM schreef garp het volgende:
het gerucht gaat dat Pieter Storms morgen zijn voet tussen de deur komt zetten bij het BB-huis. Tara heeft haar shampoo laten staan en Veronica weigert dit terug te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |