Jeuj! Da's mooi!quote:
Dassen horen in het bos te lopen en niet als een strop rond je nek te zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef Gellius het volgende:
Peace! Waar is je das?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef Tokay het volgende:
Aaaaahhhh....![]()
Diaan, je bent in het blauw!!!
Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Je bedoelt... *slk* helemaal... géén... ?
Dat bedoelt ie, ja!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Je bedoelt... *slk* helemaal... géén... ?
Is niet nodig hoor. Peaceman had het ook al aangekondigdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er helemaal confuus van.
Wat wyccie zegt.quote:
Ja klopt. Hij staat naast het stadhuis...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
Ha gefeliciteerd! En volgens mij herken ik het bankje. Staat in het centrum van Enschede toch?
Postopkrikkerquote:Op zondag 3 juni 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
Helemaal goedquote:
Post-climax vermoedelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Z het volgende:
Anti-climax gevoel?
Tja, gewoon een gevoel van dat ik het jammer vind dat het feest/de dag voorbij is. Misschien is anti-climax het verkeerde woord. Post-climax is idd veel beter... thnx!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Z het volgende:
Anti-climax gevoel?
Yeps....quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Z het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt. Op naar het volgende hoogtepunt dan maar.
Aanvankelijk! Na de wereldtentoonstelling werd hij ondergebracht in een dierentuinquote:Op maandag 4 juni 2007 12:20 schreef Z het volgende:
Een wereldtentoonstellingneger?
quote:American missionary Samuel Phillips Verner was sent to Africa in 1904 under contract from the St. Louis World's Fair to bring back pygmies for exhibition. Verner metin the Belgian Congo that year and negotiated with a tribal slave trader for the pygmies, returning to the United States with
and eight others.
After several months of travel in the U.S., Verner tookto the Bronx Zoo in New York City in 1906 to find him a place to live, at the suggestion of Hermon Bumpus. Bumpus was the director of the American Museum of Natural History, and had provided a home for Verner's cargo including, briefly,
himself. At the zoo,
was allowed to roam the zoo grounds and help feed the animals. The events leading to his "exhibition" were gradual:
spent some of his time in the "Monkey House" exhibit, and the zoo encouraged him to hang his hammock there, and to shoot his bow and arrow at a target. The first day of the "exhibit", September 8, 1906, visitors found
in the Monkey House. A sign on the exhibit soon read:
The African Pigmy, "."
Age, 23 years. Height, 4 feet 11 inches.
Weight, 103 pounds. Brought from the
Kasai River, Congo Free State, South Cen-
tral Africa, by Dr. Samuel P. Verner. Ex-
hibited each afternoon during September.
quote:Ota Benga was caught between two worlds, unable to return to Africa, and viewed mainly as a curiosity in the U.S. On March 20, 1916, at the age of 32, he built a ceremonial fire, chipped off the caps on his teeth, performed a final tribal dance, and shot himself in the heart with a stolen pistol. The death certificate listed his name as "Otto Bingo."
quote:Ota Benga was an African pygmy - a member of the Chirichiri people - brought to the U.S. when his homeland was overrun by colonialists. Some saw his dagger teeth and believed he was a cannibal, including William Hornaday, director of the Bronx Zoo. Hornaday struck a deal with the missionary who imported Ota to have him exhibited - in the zoo monkey house. To add atmosphere, Hornaday had bones spread on the floor. This was in 1906.
....
If you know of someone who truly deserves to be thrown into a cage, please share your thoughts.
De vrienden van peaceman die zich opmaken voor diens vrijgezellenavond?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vrienden van peaceman die zich opmaken voor diens vrijgezellenavond?
Schitterende plaat pyl, chapeaux !quote:
quote:
Met witte sokken, zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef pyl het volgende:
"Vroeger", in hun tijd, droegen ze pythonlaarzen, wat ik je brom.
Ja, dat vind jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht in die meneer rechts een Sting te herkennen, maar ik denk het bij nader inzien toch maar niet.
Leuk grapje hoor, Tokay![]()
Ik denk dat hij het grapje wel kan waarderen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij.Maar wat vindt jouw man daar van (hoor, hoor, jouw man!)?
![]()
Jazeker, Diaan. Het was dus expres en voor het contrast, en zo. Dank nog voor de toelichting.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl, antwoord genoeg op je vraag??
Yeps.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Jazeker, Diaan. Het was dus expres en voor het contrast, en zo. Dank nog voor de toelichting.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vrienden van peaceman die zich opmaken voor diens vrijgezellenavond?
En die in het roze shirt is Piet Bambergen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef wyccie het volgende:
De tweede meneer van links doet ook wel eens Klokhuis, of niet?
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef wyccie het volgende:
De tweede meneer van links doet ook wel eens Klokhuis, of niet?
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die in het roze shirt is Piet Bambergen.
Jawel, maar dat was voor jouw tijd, Tokay.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Tokay het volgende:Dat kan helemaal niet, want die hebben nooit bij Uriah Heep gespeeld.
![]()
Die kerel rechts, met het hoedje, speelde die mafkees Spike, in Notting Hill....quote:
Dûh!quote:
Sorry.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je dit spelletje serieus neemt![]()
Laat het niet weer gebeuren ...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren ...
een beetje belachelijke suggesties doen dat Spike werd gespeeld door die man met het hoedje uit de Dizzy Man's Band, tsssk
Wat is-ie streng zeg, die Scrutinizer...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat het niet weer gebeuren ...
een beetje belachelijke suggesties doen dat Spike werd gespeeld door die man met het hoedje uit de Dizzy Man's Band, tsssk
Ach, nog maar drie nachtjes slapen, peace, en dan is het weer donderdag...quote:
Behalve wanneer je woensdagavond laat naar bed gaat. Dan is het nog maar twee nachtjes slapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, nog maar drie nachtjes slapen, peace, en dan is het weer donderdag...![]()
Aankomende donderdag zal nooit hetzelfde zijn als afgelopen donderdag... enfin het is maar goed dat we er met weemoed aan terugdenkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, nog maar drie nachtjes slapen, peace, en dan is het weer donderdag...![]()
Neen. Ik denk dat hij gewoon in Nederland op school heeft gezeten. Hij gaf trouwens ook les, in Vlaardingen.quote:
hij woont sinds 1992 in Assen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm ... waarom krijg ik die gozer niet thuisgebracht? Ik ken 'm wel ...![]()
En dichter.quote:Schrijver?
Die spelfout zien we dan maar door de vingers. Toch aardig van Lévi dat hij bereid is samen met peaceman en Diaan aan hun bruiloft terug te denken, vind je niet? Ik wist niet eens dat ze hem kenden!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef pyl het volgende:
Grappig. Ik las de pagina nog eens door op zoek naar onvermoede hints en/of associaties, blijf ik steken achter dat - mooie - woord ... en ... hoppa!
Kortom, alle lof voor peaceman!![]()
Diaan kent zelfs The Buffoons.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch aardig van Lévi dat hij bereid is samen met peaceman en Diaan aan hun bruiloft terug te denken, vind je niet? Ik wist niet eens dat ze hem kenden!
Bent u het echt, Meneer Weemoedt?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
TERUGBLIK IN EEN GLAS COLA
'k Had me het beter voorgesteld
Mijn kersverse vrouw bleek frigide
Voor de huwelijksnacht heb ik toen maar een hoer besteld
© Scrutinizer, 2007
Mijn tekstquote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
TERUGBLIK IN EEN GLAS COLA
'k Had me het beter voorgesteld
Mijn kersverse vrouw bleek frigide
Voor de huwelijksnacht heb ik toen maar een hoer besteld
© Scrutinizer, 2007
Leev ie nog ?quote:
Ai, da's ook een van de symptomen van POIS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het komt goed hoor, heb me alleen "verslapen" vanmorgen en dan moet ik altijd even weer bijkomen.![]()
![]()
Pylquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ai, da's ook een van de symptomen van POIS.
Vanavond maar eens vroeg onder de wol, Diaan!quote:Post Orgasmic Illness Syndrome staat voor een zeldzame stoornis. Mannen, soms, met name onder de Saksische bevolking, ook hun partners, die hier van last hebben krijgen kort na de zaadlozing een explosief-achtig warm gevoel in hun lichaam dat uitstraalt naar verschillende kanten. Kort daarna worden ze buitengewoon moe en bijna uitgeput en binnen enkele uren krijgen ze een griep-achtig beeld, met in wisselende mate verschijnselen van spierpijn, raar gevoel rondom ogen, weemoed, keelpijn-achtige klachten, vol gevoel in het hoofd, soms uitslag op hun lichaam, verslapen en lange tijd nodig hebben voor een afdoende herstel. Ze worden prikkelbaar, hebben soms last van concentratie problemen en een onverklaarbaar verlangen naar de donderdag. Dit bereikt een maximum op de 2de dag na de zaadlozing en deze klachten verdwijnen pas geleidelijk binnen of na ca. 1 week.
De klachten zijn zo erg dat de betreffende mannen en soms, met name onder de Saksische bevolking, ook hun partners, op een gegeven moment geen zaadlozing meer willen hebben en seksueel contact vermijden. Over de oorzaak is niets bekend, maar mogelijk is hierbij sprake van een allergische reactie op stoffen die in het lichaam tijdens de zaadlozing of het orgasme vrijkomen. Het beeld kan daarom in principe ook bij vrouwen voorkomen, met name onder de Saksische bevolking.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Vanavond maar eens vroeg onder de wol, Diaan!
Een suïcidale Zwitser?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:28 schreef Gellius het volgende:
Hij heeft niet veel van de twintigste eeuw gezien, willen zien, pyl. Mijnheer werd oostelijk van Frankrijk geboren, uit een echtpaar van een zekere genetische dispositie, inderdaad.
Nee hoor, maar ze laten wel een stem des volks horen. Hier nog enkele leden:quote:Is dat gezellige clubje van jou wat over is van het ooit roemruchte VARAkoor De Stem des Volks?
Waarom noem je nu zo'n klein onbeduidend staatje als er vlakbij een enorm keizerrijk lag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Een suïcidale Zwitser?
[..]
Nee hoor, maar ze laten wel een stem des volks horen. Hier nog enkele leden:
[afbeelding]
Dat is precies het onderwerp van een pamfletje dat ik net over m'neer lees. Ik vermoed van wel, aangezien zijn werk door Wittgenstein erg geprezen werd. Nu wordt het echter algemeen verworpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef pyl het volgende:
Waarom zeg je dan niet dat het om een oostelijk van Frankrijk gelegen enorm keizerrijk ging?
Enfin. Hadden wij ooit van meneer gehoord indien hij geen zelfmoord had gepleegd?
Toen pas?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef pyl het volgende:
.... en sloeg hij de hand aan zichzelf? Op zijn 23e?
quote:Adolf Hitler is reported to have said something to the effect of "There was only one decent Jew, and he killed himself.
Hmmmmmm ..... dat klinkt toch weer te veel naar The only good indian is a dead indian.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
[Adolf Hitler is reported to have said something to the effect of "There was only one decent Jew, and he killed himself."]
Wil ik zijn naam dan maar prijsgeven of slaan jullie liever ook nog even de hand aan jezelf?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:37 schreef pyl het volgende:
Ah, een joodse antisemiet! En ook nog een geniaal, naar eigen inzicht niet tot volle wasdom gekomen genie!
Geen idee, Gellius, maar hij klinkt op het eerste gehoor interessant.![]()
Nope, het is een gerontologische vertegenwoordiging van bewoners van een échte wereldstad. Londen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:.
Is het een shantykoor van Noviomagusiaanse wereldfaam?
Volkomen, mijnheer! Het is weer die gebruikelijke combinatie van afgunst op onze schitterende hoofdstad en provinciale geestelijke luiheid van de beklagenswaardige inwoners van de minder fraaie, minder grote steden, die hen het makkelijke stijlmiddel van de zurige opmerking doet kiezen. Jammer. Heel jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef pyl het volgende:
"onuitgelokt"?????????
En deze krasse overlevenden hebben zich verenigd in een zanggroepje, begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef pyl het volgende:
Ik wijs slechts op één omstandigheid, meneer, en dan laat ik u verder alleen met uw "armzalige redeneertrant" : wie drong voor en wie besloot daarvan wijselijk geen punt te maken?
Afijn, ja, de betreffende Londenaren zijn gemiddeld 78 jaren oud, en hebben dus de verraderlijke bombardementen van de Hun bewust meegemaakt. In de tweede krijg, welteverstaan. De oudste leden zijn rond de 100 jaren en weten dus zelfs nog van de Zeppelin in de eerste krijg. Alles bijeen een generatie om je petje voor af te nemen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
U is maar een duimbreedte van blut-und-boden-denken verwijderd. Nu zien we enggeestigheid wel vaker buiten de Verlichte kring der grootstad optreden, daar niet van. Verrassend is het allemaal niet. Wèl ontluisterend!
Zeker.quote:
Vroeger wel cowboylaarzen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef Gellius het volgende:
Draag jij pythonlaarzen eigenlijk, Tong?
Een fijn plan, Gellius. Ik schenk nú een heerlijke Leffe Blond in. Uit de provincie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:48 schreef Gellius het volgende:
Zullen we het maar afdrinken, pyl?
En een leren jas en een Tomosquote:
Precies. Uit die vriendenclub bestond ook de band The Nozemsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Gellius het volgende:
Nozem!
Niet twijfelen, het is goed!quote:
"Ook"? Net als Einstein en Saul Bellow, bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef Tokay het volgende:
Ook een zanger?
Er is een frenoloog aan je verloren gegaan!quote:
Néé-hee, net als Neil Diamond, suffie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef pyl het volgende:
"Ook"? Net als Einstein en Saul Bellow, bedoel je?![]()
Een zanger, inderdaad!![]()
"zong"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef Tokay het volgende:
In welk genre zingt monsieur?
Tsssssk!quote:
Hmmmm, ik twijfel tussen Leo Ferré en George Brassens.quote:
Vrouwen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik twijfel tussen Leo Ferré en George Brassens.
Wat een rust, hè!?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is dat die vroegere bondscoach van het Nederlands Elftal. Hoe heet hij nou toch?
O ja, Louis van Gaal.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef fotoloog het volgende:
Britse band
'Het is nieeeeeet mijn broer, maar toch een zoon van mijn vader. Wie oh wie ben ik ?'quote:
Thanx, Diaan mocht er ook zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:50 schreef Tokay het volgende:
Wat een gedistingeerde man, zo vroeg op de morgen, Gellius.![]()
Is het een Nederlandse meneer?
Tssssk, jij - met je fotografische inzicht, nota bene - ziet toch zeker wel dat dat ding onmogelijk de rechterstoelleuning kan zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:35 schreef Gellius het volgende:
Scherp opgemerkt, Tokae. Het was mij ontgaan. Ik zou als voorlopige werkhypothese willen formuleren dat het zijn stoelleuning is. Mogelijk was hij een tikkeltje nerveus voor de fotograaf. Hoewel hij daar geen reden toe had. Of misschien ook weer wel.
Nee, maar ook ik had natuurlijk al lang gezien dat die rechterhand niet in overeenstemming was met de rust die de rest van de foto uitstraalt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Tokay het volgende:
Maar wat het dan wél is?Kun jij uitkomst bieden, pyl?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tssssk, jij - met je fotografische inzicht, nota bene - ziet toch zeker wel dat dat ding onmogelijk de rechterstoelleuning kan zijn?Daar zit dat ding toch veel te hoog voor?
Maar wat het dan wél is?Kun jij uitkomst bieden, pyl?
En nog de complimenten voor het accentje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef Gellius het volgende:
Mijn heer kón ook echt wat.
Nobelprijskwaliteitsuitvindingetje hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ...... en hij kón ook echt wat, zei je. Vond hij iets uit?
[..]
Hartelijk dankquote:En nog de complimenten voor het accentje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |