abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:18:26 #1
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_50000557
Heeft ooit iemand dit product gebruikt en zo ja wat zijn de resultaten?? Hoorde van een vriendin dat het super werkt maar het biedt geen bescherming. Is het bijv. mogelijk dit product te combineren met beschermende zonnebrandcreme?

Product Haarlemmerbruin
Omschrijving In drie uur diep bruin. Haarlemmer Bruin wordt vloeibaar door de zonnewarmte en de lichaamstemperatuur van de huid. Het product is 100% dierproefvrij zoals alle cosmeticaproducten van Jacob Hooy. Het heeft geen beschermingsfactor en bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediėnten. Verkrijgbaar onder de naam Haarlemmer Bruin.
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_50001141
ik heb het regelmatig gebruikt! het is inderdaad niet beschermend,maar je wordt er wel smerig diepbruin van! ik gebruikte het altijd als ik al een flinke kleur had, om zeg maar diep te kleuren! ken ook mensen die het onder de zonnebank gebruiken, het zal vast niet goed voor je huid zijn
pi_50001164
Je bedoelt Pigge Bruin? Goed spul, alleen moet je opletten dat je al een beetje kleur hebt, dus niet op de melkblanke huid smeren om af te bakken. Na drie zonnebaden ben je zo bruin als twee weken aan de costa's. Maareh.. aan je username te zien heb je dat helemaal niet nodig?
Eigen brokjes eerst.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:05:07 #4
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_50057277
Maar kun je dit spul ook combineren met zonnebrandcreme?? Dan heb je EN bescherming tegen verbranding, UV etc.. EN je zal sneller bruin worden.
Het is meer de vraag wanneer je de eerste dagen op vakantie bent of je Haarlemmerbruin dan al moet gebruiken of dat je dan al meteen als een kreeft rondloopt....
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_50059050
Ik vraag me altijd af waarom mensen zo enorm bruin willen zijn. Het ziet er lelijk uit en je huid oogt ook niet meer lekker fris. Te bruin is zoooo uit de tijd
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_50074448
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:05 schreef Chocolademousse het volgende:
Maar kun je dit spul ook combineren met zonnebrandcreme?? Dan heb je EN bescherming tegen verbranding, UV etc.. EN je zal sneller bruin worden.
Het is meer de vraag wanneer je de eerste dagen op vakantie bent of je Haarlemmerbruin dan al moet gebruiken of dat je dan al meteen als een kreeft rondloopt....
nee kan niet, dus gewoon paar dagen voorbruinen en dan doorbruinen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')