abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:50:54 #26
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50001552
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:

[..]

'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'

Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barca alsof ze daar op hem wachten..
Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...
Ik zou ook tegen Sneijder zeggen dat hij naar Barca moet gaan...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:51:38 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50001579
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.

Ik vind het echt een speler met potentie hoor, maar dan moet hij heel blijven en fit worden. En dus niet na een paar wedstrijdjes gaan janken als hij zelf faalt en gewisseld is. Dat mag je pas al je een seizoen redelijk constant speelt en opeens gepaseerd wordt ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50001584
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.
Ik vind dat Deco en Sneijder qua spel helemaal niet zoveel voor elkaar onderdoen, alleen Deco heeft wat meer ervaring en is daardoor misschien wat slimmer. Op den duur kan Sneijder dat niveau ook halen en zelfs overtreffen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:53:06 #29
159022 AminBen
El Maestro
pi_50001619
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

[..]
Ik lach lekker mee
pi_50001655
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Mwah.
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50001700
Even over Constatin. Ik heb zelf liever Boulah of die Braziliaan waarover we 2 maanden geleden praten en Montana nu weer praat. Maar de laatste zie ik helemaal niet komen. Dus richt de pijlen op Boulah en als dat echt niet lukt dan maar Constatin.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:03:35 #32
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50001915
Boulahrouz komt dus echt niet naar Ajax, die gaat knaken vangen bij Bayern of bij Chelsea B
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50001918
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen

We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50002426
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:

[..]

'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'

Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barca alsof ze daar op hem wachten..
Leer lezen.
pi_50002447
Die Belg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50002488
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit is .
pi_50002501
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen

We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.
pi_50002624
Was dit al aan de orde gekomen? (missch. in het vorig topic?)

FC Groningen kan Slijngard niet houden

FC Groningen ziet met lede ogen Donovan Slijngard vertrekken. Ajax haalt de verdediger terug naar Amsterdam.

Hoewel Slijngard niet verder kwam dan drie duels in de Groningse hoofdmacht, maakte de huurling in het half jaar aldaar voldoende indruk. Trainer Ron Jans wilde de verdediger graag in De Euroborg houden.

Ajax meldde echter niet te willen ingaan op het Groningse verzoek de huurperiode te verlengen, omdat de Amsterdamse club de negentienjarige linkspoot komend seizoen in de hoofdstad wil zien spelen.

FC Groningen zoekt nog een oplossing voor Jack Tuyp en Kiran Bechan. De twee huurlingen komen terug van respectievelijk FC Volendam en FC Den Bosch, maar hebben ondanks een doorlopend contract geen toekomst in De Euroborg.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:01:15 #39
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_50004085
Weer tig spelers in Amsterdam....Slijngaard, Vertongen, Schilder, Urby, Stam, Vermaelen, Ogararu, Heitinga, Gabri, Maduro, Davids, Perez?, Huntelaar, Mitea?, Leonardo, Kennedy, Delorge, De Mul?, Lindenbergh?, Anita, Donald, Heijblok en dan kan ik nog wel even doorgaan haha
pi_50004126
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
pi_50004692
Selectie kan van mij part worden:

Doel: Stekelenburg, Vermeer, Heijblok
Verdediging: Ogararu, [nieuwe speler die zowel RB als CV kan spelen, die Roemeen?), Stam, Vermaelen, vd Wiel, Heitinga, Urby, Slijngard
Middenveld: Gabri, Delorge, Perez, Maduro, Davids, Vertonghen, Anita, Sarpong, Donald
Aanval: Bakircioglu, Babel, Huntelaar, Leonardo, Manucharyan, De Mul/nieuwe rechtsbuiten, Goossens

Met een beetje geluk breek volgend jaar ook nog Blind/vd Heijden/De Jong door.

Helaas zijn bijna alle talentjes (Sarpong, Anita, Donald, Blind, vd Heijder, De Jong) middenvelders.

Maar de selectie bestaat dan uit 27 man, dat is idd toch wel een hoop, maar valt wel mee te werken. Bovendien beginnen Anita, Sarpong, Donald, Goossens en Slijngard waarschijnlijk gewoon bij jong Ajax dus dan heb je 22 man, dat lijkt me prima.
pi_50004908
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Doel: Stekelenburg, Vermeer, Heijblok
Fout.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:25:23 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50004947
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag 28 juli 2007 zal de helft van Vak410 wel op jullie trainingscomplex te vinden zijn, gezellig!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:25:53 #44
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50004966
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Gezellig Robbie dan zal ik mijn maccabi boxershort aandoen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50005600
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
pi_50005709
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Fout.
'Van mij part'...
Als het aan mij ligt. Ze willen vast Gentenaar behouden en Vermeer verhuren, maar daar voel ik niets voor. Helemaal omdat Gentenaar per jaar 600.000 euro verdiend om wedstrijden tegen Jong RKC te keepen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:51:09 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50005770
quote:
Ajax spreekt zich op ledenvergadering uit tégen play-offs !
Datum: 1 juni 2007 Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 15:16 Categorie: Ajax Nieuws

Het ziet er naar uit dat de Ajax-directie in de evaluatie met KNVB en ECV zich zal uitspreken tégen voortzetting van de play-offs.

Op de algemene ledenvergadering van Ajax afgelopen dinsdagavond, is dit onderwerp door aanwezige leden ter sprake gebracht. Maarten Fontein heeft op deze avond duidelijk uitgesproken, dat Ajax tégen voortzetting van het play-off systeem is.

Dit betekent concreet, dat de KNVB en ECV géén steun meer heeft van Ajax betreffende dit onderwerp. Uiteraard hopen wij dat de overige betaald voetbal organisaties (BVO) spoedig zullen volgen.

Wij vinden het positief dat Maarten Fontein hoogstpersoonlijk duidelijkheid heeft gebracht. Het is wel jammer dat wij als supportersvereniging bij dezelfde vraag geen direct antwoord hebben gekregen (lees ons artikel van 16 mei jl.). Kennelijk genieten de leden van Ajax meer vertrouwen dan de eigen supportersverenigingen. We nemen dit maar voor lief, want het gaat ons uiteindelijk om het gewenste resultaat. Nu hopen dat de directie tijdens de evaluatie met KNVB en ECV de club niet in de steek laat.

…één Ajax!
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:51:11 #48
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50005771
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Gewoon bushalte bij het CBR
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50006239
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Fides het volgende:

[..]

'Van mij part'...
Als het aan mij ligt. Ze willen vast Gentenaar behouden en Vermeer verhuren, maar daar voel ik niets voor. Helemaal omdat Gentenaar per jaar 600.000 euro verdiend om wedstrijden tegen Jong RKC te keepen.
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer . Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:08:00 #50
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_50006314
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Tis niet voor niets een reserve keeper he, Gentenaar.
Als Stekelenburg geblesseerd raakt zou ik a;s verdediger echt niet zeker zijn met Vermeer achter me, met Gentenaar zeker wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')