Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.quote:
Leer lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen
We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Fout.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Doel: Stekelenburg, Vermeer, Heijblok
Zaterdag 28 juli 2007 zal de helft van Vak410 wel op jullie trainingscomplex te vinden zijn, gezellig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Gezellig Robbiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
'Van mij part'...quote:
quote:Ajax spreekt zich op ledenvergadering uit tégen play-offs !
Datum: 1 juni 2007 Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 15:16 Categorie: Ajax Nieuws
Het ziet er naar uit dat de Ajax-directie in de evaluatie met KNVB en ECV zich zal uitspreken tégen voortzetting van de play-offs.
Op de algemene ledenvergadering van Ajax afgelopen dinsdagavond, is dit onderwerp door aanwezige leden ter sprake gebracht. Maarten Fontein heeft op deze avond duidelijk uitgesproken, dat Ajax tégen voortzetting van het play-off systeem is.
Dit betekent concreet, dat de KNVB en ECV géén steun meer heeft van Ajax betreffende dit onderwerp. Uiteraard hopen wij dat de overige betaald voetbal organisaties (BVO) spoedig zullen volgen.
Wij vinden het positief dat Maarten Fontein hoogstpersoonlijk duidelijkheid heeft gebracht. Het is wel jammer dat wij als supportersvereniging bij dezelfde vraag geen direct antwoord hebben gekregen (lees ons artikel van 16 mei jl.). Kennelijk genieten de leden van Ajax meer vertrouwen dan de eigen supportersverenigingen. We nemen dit maar voor lief, want het gaat ons uiteindelijk om het gewenste resultaat. Nu hopen dat de directie tijdens de evaluatie met KNVB en ECV de club niet in de steek laat.
…één Ajax!
Gewoon bushalte bij het CBRquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Fides het volgende:
[..]
'Van mij part'...
Als het aan mij ligt. Ze willen vast Gentenaar behouden en Vermeer verhuren, maar daar voel ik niets voor. Helemaal omdat Gentenaar per jaar 600.000 euro verdiend om wedstrijden tegen Jong RKC te keepen.
Tis niet voor niets een reserve keeper he, Gentenaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |