"Fokzine. Jongens we hebben 'm Fokzine genoemd, naar jullie.. vereniging."
Lijkt me duidelijk genoeg dat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan.
quote:
op 10-06-1999 om 04:08 PM schreef GeGs het volgende:
Overigens, ik heet _echt_ Gaby, jij ook?
ja absoluut ik heet Gaby god wat leuk nog een Gaby
Danny: ergens op een van de verhalen over de vissen stond vermeld dat de 18e vis 'Foxy' heet. Of dit een vergissing is of een 'vergissing' laat ik op aanraden van Gaby even in het midden
De server ligt plat dus ik kan je nog geen link geven, die komt nog.
Ik heb de link gevonden. In 'Until Now' Op dag 21, de stip bij specials aanklikken. Daar staat het verhaal over 'Foxy', beter bekend als 'de 18e Vis' aka 'Fokzine'.
Ik werk op een Pretpark (oa om van die gezellig(?) drukke koters de dag van hun leven te geven), alwaar ik vele verschillende namen van kido's hoor. (Niet naar jullie gericht!)
De meest vreemde en uiterst orginele namen worden me om het hoofd geslingerd.
De MANNELIJKE Gaby valt daar ABSOLUUT NIET onder. Ik weet er meerdere te vinden in dit koede kikkerlandje... (Ik kan natuurlijk bevoordeeld zijn, omdat mijn vroegere buurjongetje ook TROTS
deze naam droeg!)
Ten tweede heet die goudknaap inderdaad "FOKZINE"!EN TERECHT!!!
Veronica is het toppunt van zielig gedrag!
'k Vind trouwens dat ze Fokzine juist (openlijk in de media) mogen
( MOETEN
) bedanken, want mede door hen (foutje, JUIST dankzij hen) hebben zij kijkcijfers voor BB.
En het is "sooo errug sielig" dat ze DAT nou niet willen toegeven!!! Ik kan me daar af&toe enorm
druk om maken en vreselijk aan ergeren. Maarja, daar zijn jullie (en mijn geestelijke gestel
) niet echt mee geholpen.
VOO: Als jullie hier "sneeky" mee zitten te lezen; dit is DUIDELIJK BEDOELD ALS HINT!!!
Pot^%&%^%*&^rie!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |