abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 11:27:00 #1
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_196662
Op de website hebben ze de naam van de 18e vis 'verkeerd verstaan'. Niet FokZine, maar Foxy! Veronica, flauw is 1 ding, dit is gewoon LAF!
Live young, die fast.
pi_196663
misschien is foxy wel de goede naam en hebben we het hier verkeerd gehoord..kan ook. verder is het geen wedstrijd hoor en laf ach wat is laf zij maken een programma en zijn ook niet perfect misschien is het fout gehoord of doorgegeven...maak je niet gelijk zo druk man.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:08:00 #3
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_196664
Grappig wel, dat je vind dat ik overreageer er staat op de voorpagina een heel verhaal over het feit dat het zo gaaf is dat RUUD zegt dat de naam ter ere van de gevers op internet is en dan krijgen we dit. Slap geouwehoer dus Gaby. Overigens, ik heet _echt_ Gaby, jij ook?
Live young, die fast.
  Admin donderdag 7 oktober 1999 @ 09:47:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_196665
Het is wel degelijk Fokzine, daar is geen twijfel over. Ik weet niet waar je gelezen hebt dat het 'Foxy' zou zijn, maar ik quote Ruud letterlijk:

"Fokzine. Jongens we hebben 'm Fokzine genoemd, naar jullie.. vereniging."
Lijkt me duidelijk genoeg dat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_196666
quote:
op 10-06-1999 om 04:08 PM schreef GeGs het volgende:
Overigens, ik heet _echt_ Gaby, jij ook?

ja absoluut ik heet Gaby god wat leuk nog een Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  donderdag 7 oktober 1999 @ 12:32:00 #6
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_196667
Als je nou ook nog mannelijk bent dan zijn wij tweeen de enige twee mannen in nederland met de naam Gaby denk ik

Danny: ergens op een van de verhalen over de vissen stond vermeld dat de 18e vis 'Foxy' heet. Of dit een vergissing is of een 'vergissing' laat ik op aanraden van Gaby even in het midden

De server ligt plat dus ik kan je nog geen link geven, die komt nog.

Live young, die fast.
pi_196668
ja ik ben ook nog mannelijk en heb ook nog nooid in nederland iemand gehoort of gezien die gaby heet...ooid wel een franse jongen ontmoet die ook gaby heet...lachen hoor nou aangenaam gaby
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_196669
Goh...laat ik nu ook nog een mannelijke Gaby kennen, maar misschien is één van jullie hem wel...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:36:00 #9
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_196670
Ik ben Gaby S. uit Beverwijk...
Live young, die fast.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:43:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_196671
was jij niet laatst bij Peter R. de Vries?
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 03:32:00 #11
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_196672
Shit, J. had je dat nou _zo_ openbaar moeten maken.

Ik heb de link gevonden. In 'Until Now' Op dag 21, de stip bij specials aanklikken. Daar staat het verhaal over 'Foxy', beter bekend als 'de 18e Vis' aka 'Fokzine'.

Live young, die fast.
pi_196673
ik ben gaby uit hilversum en ik was NIET bij peter r....nog niet
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_196674
Ten 1e wil ik Gegs en gaby gerust stellen.

Ik werk op een Pretpark (oa om van die gezellig(?) drukke koters de dag van hun leven te geven), alwaar ik vele verschillende namen van kido's hoor. (Niet naar jullie gericht!)
De meest vreemde en uiterst orginele namen worden me om het hoofd geslingerd.
De MANNELIJKE Gaby valt daar ABSOLUUT NIET onder. Ik weet er meerdere te vinden in dit koede kikkerlandje... (Ik kan natuurlijk bevoordeeld zijn, omdat mijn vroegere buurjongetje ook TROTS deze naam droeg!)

Ten tweede heet die goudknaap inderdaad "FOKZINE"!
EN TERECHT!!!

Veronica is het toppunt van zielig gedrag!

'k Vind trouwens dat ze Fokzine juist (openlijk in de media) mogen
( MOETEN) bedanken, want mede door hen (foutje, JUIST dankzij hen) hebben zij kijkcijfers voor BB.
En het is "sooo errug sielig" dat ze DAT nou niet willen toegeven!!! Ik kan me daar af&toe enorm druk om maken en vreselijk aan ergeren. Maarja, daar zijn jullie (en mijn geestelijke gestel ) niet echt mee geholpen.

VOO: Als jullie hier "sneeky" mee zitten te lezen; dit is DUIDELIJK BEDOELD ALS HINT!!!
Pot^%&%^%*&^rie!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')