Het beste maak je je er niet druk om, nu panisch doen tegen je meisje waarbij het perongelijk zo gebeurt kan betekenen dat je nooit het echt gedoe mee zal maken....quote:
Is het normaal dat dit elke keer gebeurt als het daar gestimuleerd wordt? Het is dus 1x gebeurt waar mijn vriend bij was, maar ook als ik in mn eentje aan het 'oefenen' ben, moet ik echt daadwerkelijk plassen (daarom doe ik het dus niet meer in mijn bed).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is een combi geweest, teveel geforceerd....
Als het te stevig doorgezet wordt kan het voorkomen dat je tegelijkertijd plast, je mist dan meestal ook dat echte climax gevoel erbij, het wordt afgedwongen door heel erg hard vaak bezig te zijn en fiks door te gaan.
Het is dan plas en ejaculaat tegelijkertijd.
Dit is een reden waarom ik zeg jaag er niet teveel achteraan, je kan het dan forceren wat en de lol een stuk minder maakt en de kans geeft dat er wel plas bijzit.
Verder kan het ook aan een minder goede controle over de bekkenbodem liggen, veel vrouwen persen in dat gevoel en/of laten alles helemaal ontspannen, soms is het in het begin lastig de 2 dingen van elkaar te scheiden.
Je bekkenbodem oefenen is altijd goed, ook hiervoor.
Maar het kan ook vrij veel zijn, in stralen eruit komen en alles, dat dat zo is geeft geen zekerheid dat het plas is ook, of het plas is ruik je snel zat iig...
Nee ik heb nog helaas geen orgasme gehad op deze manierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef erodome het volgende:
Sommige vrouwen hebben er vaker last van dat het combineert, maar zelden is dat altijd het geval.
Je bent er echt zeker van dat het plas is, door de geur enzo?
Heb je ook echt een climax al gehad hierdoor, of is het alleen nog dat flauwere gevoel en plasgevoel geweest?
Ik ga hier even over nadenken, eens denken of er trukjes zijn die zouden kunnen helpen, ik heb helaas niet alles klaar in de rij staan in mijn hoofd altijd, zou wel makkelijk zijn soms
Ik kom er dus nog wel op terug...
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
En in uw geval is dat niet Beffen maar Baffen GROOOT verschil!
Dank u !quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Swiffer het volgende:
misschien ff je profiel veranderen dan?
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouw
Even in jouw taal:
Hij heeft me eerst in mijn kont geneukt en toen stopte hij en ging mij vingeren en beffen. DUS NIET DAARNA BAFFEN.
Ik kom klaar met een echt een straal. Ik kan ruim 50 a 70 cm spuiten. Van de week heb ik in zijn slaapkamer weer een lekkage bezorgt. HIj vind het geweldig als ik spuitend klaar kom.
Filmpje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Twiggy het volgende:
Een bed is om in te slapen, niet om in te sexen.
Anyway, ik kan ook spuiten zonder klaar te komen, maar uit pure opwinding. Laatst ontdekt...
zal best apart zijn voor je vriend dan jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Nadine23 het volgende:
Haha ja inderdaad, de eerste paar keer met m'n nieuwe vriend kreeg ik er rode wangetjes van. Nu moet ik oppassen dat ik door een lachstuip niet omval (of er later over uitglij)
Mijn ex moest altijd plassen tijdens de sex...tenminste...dat zei zequote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
veel heeft te maken met het willen van de vrouw, het gevoel heeft naar het schijnt wel iets van plassen weg maar is het dus helemaal niet.. mijn vriendin dacht dat ze het ook niet kon...maar na enig oefenen, ontspannen en de klik in het hoofd maken dat het echt niet om plassen gaat, lukt het haar ook.
mijn ervaring bij verschillende vrouwen is dat het het best lukt als je de kut goed nat maakt, ev met eros-glijmiddel ofzo, en dan met de palm van de hand naar jezelf toe een soort kom beweging maakt..
Ze hebben elkaar wel goed gevonden danquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ennuh, denk je nu werkelijk dat iemand erin trapt dat jullie 2 verschillende personen zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |