abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50564008
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:

[..]

das wel heel duidelijk...

imo kan elke vrouw het
Ja in jouw ogen.... haha.... maar uhm... verkeerde techniek, wie leert me dan de goeie?
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  maandag 18 juni 2007 @ 07:55:12 #102
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50567104
uhm, nu ben ik niet heeel erg ervaren, maar goed.. jijzelf kan het niet, daarvoor is jouw hand niet goed te positioneren (tenzij je em breekt, maar dat werkt niet zo goed )

uhm, breng 2 vingers in. middelvinger en ringvinger. de andere strekt hij gewoon langs je lichaam zeg maar. dan moet je de 2 vingers naar de palm van je hand bewegen. kromtrekken dus.

dit bouw je op en dan moet het lukken. je kan natuurlijk ook anders bewegen om jou zo op te warmen oid, maar mijn techniek gebruik je voor als je warmgelopen ben zeg maar

uiteindelijk drukt zijn handpalm dus tegen de buitenkant van je onderbuik en zijn vingers "pompen" dus in je poes.

succes
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 18 juni 2007 @ 08:19:10 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_50567237
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef erodome het volgende:
In princiepe kan iedere vrouw het, op lichamelijke problemen na dan, want laten we wel zijn, op problemen na is ieder lichaam ongeveer hetzelfde.
Hmm, als je bijvoorbeeld bij de man kijkt, daar heeft ongeveer de helft totaal geen (extra) gevoel in de tepels en de andere helft wel, is niets psychologisch aan. Als uit klinische studies blijkt dat nog geen kwart van de vrouwen kan spuiten, en dan voeg je daar nog aan toe dat er inderdaad zowel cultureel als fysiek een behoudenheid van vrouwen bij seks zit, dan nog ben ik niet overtuigd dat je zo makkelijk kunt stellen dat alle vrouwen spuitend klaar kunnen komen. Ik zou het zelf niet ver boven de helft schatten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_50567933
quote:
Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, nu ben ik niet heeel erg ervaren, maar goed.. jijzelf kan het niet, daarvoor is jouw hand niet goed te positioneren (tenzij je em breekt, maar dat werkt niet zo goed )

uhm, breng 2 vingers in. middelvinger en ringvinger. de andere strekt hij gewoon langs je lichaam zeg maar. dan moet je de 2 vingers naar de palm van je hand bewegen. kromtrekken dus.

dit bouw je op en dan moet het lukken. je kan natuurlijk ook anders bewegen om jou zo op te warmen oid, maar mijn techniek gebruik je voor als je warmgelopen ben zeg maar

uiteindelijk drukt zijn handpalm dus tegen de buitenkant van je onderbuik en zijn vingers "pompen" dus in je poes.

succes
Bedankt voor deze LOI cursus hihi... Ik ga het uit laten proberen!
pi_50568506
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:16 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze LOI cursus hihi... Ik ga het uit laten proberen!
Hoe laat moet ik komen?
pi_50568680
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef bigore het volgende:

[..]

Hoe laat moet ik komen?
Ik kan alleen vanavond nog, rond half 10? haha de rest van de week zit al vol!
Heb je de LOI cursus wel goed doorgelopen?
pi_50569287
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Ik kan alleen vanavond nog, rond half 10? haha de rest van de week zit al vol!
Heb je de LOI cursus wel goed doorgelopen?
Geen cursus nodig lukt zo ook al
pi_50569947
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:21 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Geen cursus nodig lukt zo ook al
Als je die cursus niet nodig hebt, waarom loop je dan met je zweep te slaan? Je kunt ook gewoon je vingers gebruiken hoor.
pi_50570315
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Als je die cursus niet nodig hebt, waarom loop je dan met je zweep te slaan? Je kunt ook gewoon je vingers gebruiken hoor.
Geen zorg zweepje is enkel voor stevige sex, wat jij moet hebben doe ik wel met handjes en een lekker stevig bewegende tong
pi_50571071
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Geen zorg zweepje is enkel voor stevige sex, wat jij moet hebben doe ik wel met handjes en een lekker stevig bewegende tong
Stevige sex... is altijd van harte welkom...

*ziet het voor zich...... en geniet! *

pi_50571157
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Stevige sex... is altijd van harte welkom...

*ziet het voor zich...... en geniet! *

Dan ben je zeker op het juiste adress
  maandag 18 juni 2007 @ 11:28:26 #112
37769 erodome
Zweefteef
pi_50571167
quote:
Op maandag 18 juni 2007 08:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Hmm, als je bijvoorbeeld bij de man kijkt, daar heeft ongeveer de helft totaal geen (extra) gevoel in de tepels en de andere helft wel, is niets psychologisch aan. Als uit klinische studies blijkt dat nog geen kwart van de vrouwen kan spuiten, en dan voeg je daar nog aan toe dat er inderdaad zowel cultureel als fysiek een behoudenheid van vrouwen bij seks zit, dan nog ben ik niet overtuigd dat je zo makkelijk kunt stellen dat alle vrouwen spuitend klaar kunnen komen. Ik zou het zelf niet ver boven de helft schatten.
Studie's wezen, toen ze net begonnen met dit onderzoeken, dat een kwart van de vrouwen kon spuiten, dat wil zeggen, toen ze dat wel schoorvoetend toe moesten geven omdat het gewoon niet meer te ontkennen was.
Zelfs nu zijn ze nog geneigd het eerder te ontkennen, snel weg te vegen alsof het niets is ipv het echt te erkennen.

Het wordt steeds bekender, steeds meer mensen zoeken dit orgasme en vinden hem, het aantal vrouwen dat dit kan schiet omhoog.

En ik heb zelf toch wel redelijk wat vrouwen zo voor het eerst zien komen(en met een veelvoud ervan gepraat), allemaal vrouwen die dachten dat het hun niet lukte, ik ben er ook 1 van geweest ooit dat ik eigenlijk zeker weet dat ook vrouwen die zeggen dit niet te kunnen het wel kunnen.
Daar zitten vrouwen tussen die wel vaginaal konden komen al en vrouwen die dat niet konden, zelfs vrouwen voor wie dit uiteindelijk de enige manier van komen was in het samenspel, bij wie clitoraal een hele toer was.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50572257
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Dan ben je zeker op het juiste adress
haha... ik heb nog geen adres haha!
maar uhm... ik weet niets over je! ... gaat dat nog veranderen?
pi_50572354
Die annelies80 is een geile boktor zo te zien, lord_sylus, geef dat mokkel is een genadeloos harde beurt.
pi_50572388
anders doet iemand anders et wel
pi_50572395
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef bigore het volgende:
Die annelies80 is een geile boktor zo te zien, lord_sylus, geef dat mokkel is een genadeloos harde beurt.
Ola..... genade zal ik nodig hebben denk ik
pi_50575455
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef annelies80 het volgende:

[..]

haha... ik heb nog geen adres haha!
maar uhm... ik weet niets over je! ... gaat dat nog veranderen?
i would like to think so
pi_50581362
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Van die drukpunten, daar kan ik tantra voor bedanken, ik heb zelfs filmpjes hier thuis over dit soort massage, geen filmpjes waar je geil van wordt, maar waarin het echt uitgelegd wordt.
White tiger tantra is dat, maar ook uit boeken over massage en nog veel meer tantra gedoe.
Erodome, kan je niet wat filmpjes van 'White tiger tantra' in het KPVD forum plaatsen?
pi_50581822
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Ola..... genade zal ik nodig hebben denk ik
hahaha.... het valt best mee hoor!
pi_50581954
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef rival het volgende:
anders doet iemand anders et wel
en dat zal zijn???????
pi_50582718
Erodome.. hulde aan jou hoor.. je zit zo bomvol goede sextips.. ik lees ze altijd aandachtig!
En doe er ook iets mee
Wat je eerder uitlegde over massages en spuitend klaarkomen heb ik zelf al eens ondervonden, alleen besefte ik het toen nog niet.
Ik had haar grondig van top tot teen gemasseerd,voor en achter... en toen ze tijdens een hete vrijpartij klaarkwam was het inderdaad nogal regenachtig!
Dat had nog niemand voor elkaar gekregen, dus ik vond het wel tof
Maar nu snap ik eigenlijk pas hoe dat dus kwam
  maandag 18 juni 2007 @ 18:28:52 #122
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_50585660
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef annelies80 het volgende:

[..]

en dat zal zijn???????
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
pi_50585786
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Jij? nou dat had ik slechter kunnen treffen...
  maandag 18 juni 2007 @ 18:48:36 #124
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_50586187
ik niet
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_50587338
Mijn vrouw is eenmaal spuitend klaargekomen, helaas was ik er niet bij.

De vinger techniek heb ik blijkbaar inmiddels op orde want ze wordt zo geil als een beer,
Helaas is mijn uithoudingsvermogen wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')