Ja in jouw ogen.... haha.... maar uhm... verkeerde techniek, wie leert me dan de goeie?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
[..]
das wel heel duidelijk...
imo kan elke vrouw het![]()
Hmm, als je bijvoorbeeld bij de man kijkt, daar heeft ongeveer de helft totaal geen (extra) gevoel in de tepels en de andere helft wel, is niets psychologisch aan. Als uit klinische studies blijkt dat nog geen kwart van de vrouwen kan spuiten, en dan voeg je daar nog aan toe dat er inderdaad zowel cultureel als fysiek een behoudenheid van vrouwen bij seks zit, dan nog ben ik niet overtuigd dat je zo makkelijk kunt stellen dat alle vrouwen spuitend klaar kunnen komen. Ik zou het zelf niet ver boven de helft schatten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef erodome het volgende:
In princiepe kan iedere vrouw het, op lichamelijke problemen na dan, want laten we wel zijn, op problemen na is ieder lichaam ongeveer hetzelfde.
quote:Op maandag 18 juni 2007 07:55 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, nu ben ik niet heeel erg ervaren, maar goed.. jijzelf kan het niet, daarvoor is jouw hand niet goed te positioneren (tenzij je em breekt, maar dat werkt niet zo goed)
uhm, breng 2 vingers in. middelvinger en ringvinger. de andere strekt hij gewoon langs je lichaam zeg maar. dan moet je de 2 vingers naar de palm van je hand bewegen. kromtrekken dus.
dit bouw je op en dan moet het lukken. je kan natuurlijk ook anders bewegen om jou zo op te warmen oid, maar mijn techniek gebruik je voor als je warmgelopen ben zeg maar
uiteindelijk drukt zijn handpalm dus tegen de buitenkant van je onderbuik en zijn vingers "pompen" dus in je poes.
succes
Hoe laat moet ik komen?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:16 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze LOI cursus hihi... Ik ga het uit laten proberen!
![]()
Ik kan alleen vanavond nog, rond half 10? haha de rest van de week zit al vol!quote:
Geen cursus nodig lukt zo ook alquote:Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanavond nog, rond half 10? haha de rest van de week zit al vol!
Heb je de LOI cursus wel goed doorgelopen?![]()
Als je die cursus niet nodig hebt, waarom loop je dan met je zweep te slaan? Je kunt ook gewoon je vingers gebruiken hoor.quote:
Geen zorg zweepje is enkel voor stevige sex, wat jij moet hebben doe ik wel metquote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Als je die cursus niet nodig hebt, waarom loop je dan met je zweep te slaan? Je kunt ook gewoon je vingers gebruiken hoor.![]()
Stevige sex... is altijd van harte welkom...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Geen zorg zweepje is enkel voor stevige sex, wat jij moet hebben doe ik wel methandjes en een lekker stevig bewegende tong
![]()
Dan ben je zeker op het juiste adressquote:Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Stevige sex... is altijd van harte welkom...
*ziet het voor zich...... en geniet! *
![]()
Studie's wezen, toen ze net begonnen met dit onderzoeken, dat een kwart van de vrouwen kon spuiten, dat wil zeggen, toen ze dat wel schoorvoetend toe moesten geven omdat het gewoon niet meer te ontkennen was.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm, als je bijvoorbeeld bij de man kijkt, daar heeft ongeveer de helft totaal geen (extra) gevoel in de tepels en de andere helft wel, is niets psychologisch aan. Als uit klinische studies blijkt dat nog geen kwart van de vrouwen kan spuiten, en dan voeg je daar nog aan toe dat er inderdaad zowel cultureel als fysiek een behoudenheid van vrouwen bij seks zit, dan nog ben ik niet overtuigd dat je zo makkelijk kunt stellen dat alle vrouwen spuitend klaar kunnen komen. Ik zou het zelf niet ver boven de helft schatten.
haha... ik heb nog geen adres haha!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dan ben je zeker op het juiste adress
Ola..... genade zal ik nodig hebben denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef bigore het volgende:
Die annelies80 is een geile boktor zo te zien, lord_sylus, geef dat mokkel is een genadeloos harde beurt.
i would like to think soquote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef annelies80 het volgende:
[..]
haha... ik heb nog geen adres haha!
maar uhm... ik weet niets over je! ... gaat dat nog veranderen?
Erodome, kan je niet wat filmpjes van 'White tiger tantra' in het KPVD forum plaatsen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Van die drukpunten, daar kan ik tantra voor bedanken, ik heb zelfs filmpjes hier thuis over dit soort massage, geen filmpjes waar je geil van wordt, maar waarin het echt uitgelegd wordt.
White tiger tantra is dat, maar ook uit boeken over massage en nog veel meer tantra gedoe.
hahaha.... het valt best mee hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ola..... genade zal ik nodig hebben denk ik![]()
quote:
Jij? nou dat had ik slechter kunnen treffen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |