Niet vaag, maar geilquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er nog nooit een gehad die spuitend kwam, kan natuurlijk aan mij liggen.
Lijkt me wel vaag om ineens mee te maken.
Vaag en geil danquote:
zoals je eerder kon lezen dat plasgevoel is spuitend klaarkomen, gewoon laten gaan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef covie het volgende:
Hmmz ik heb niet gehad dat ik spuitend klaarkom, maar dat plasgevoel ken ik wel.
Maar sowieso schijn ik erg nat te worden.
Dussss... is het mij dan ook al gelukt??????????????????quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
zoals je eerder kon lezen dat plasgevoel is spuitend klaarkomen, gewoon laten gaan!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef erodome het volgende:
.........
.........
Ook wil de hoeveelheid van het ejaculaat nog weleens erg verschillen, soms merk je niets ervan, is het niet meer dan de gewone natheid en soms is het echt verspuiten waar de gemiddelde man jaloers op kan zijn en alles ertussenin.
Het klaarkom gevoel van het spuiten hangt dus niet altijd samen met een bak vocht.
Lees dit maar nogeensquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Dussss... is het mij dan ook al gelukt??????????????????![]()
Ik word ook altijd errug nat... ik gooide het altijd gewoon op mijn geilheid... haha... maar... misschien... dus.. toch... jeetje!![]()
Nou nou nou, niet helemaal hoor....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
zoals je eerder kon lezen dat plasgevoel is spuitend klaarkomen, gewoon laten gaan!![]()
Ik kan gewoon door blijven gaan ja (mits hij/ik niet meer direct de clitoris stimuleerd, dan is het op de 1 of andere manier meteen over). Maar spuiten is me echt nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef erodome het volgende:
Kan je hem doortrekken naar nog een orgasme en dan nog ene enz????
Soms is dat even heel heftig, moet je er even door, maar velen spuiten dan wel, het gevoel wordt ook heel erg heftig, tegen het niet meer aankunnen aan, dat is een enorme opbouw van spanning.
hmmm en toch weet ik het niet helemaal zeker of dat iedere vrouw het KAN... is dat echt bewezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
ja... elke vrouw KAN het, alleen niet iedereen wil het.
heb een film gezien van een americaan die er zelf onderzoek naar gedaan heeft,en er achter gekomen is hoe het in zn werk gaat.
En het werkt!
Lijkt me een prettig onderwerp om te onderzoekenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
ja... elke vrouw KAN het, alleen niet iedereen wil het.
heb een film gezien van een americaan die er zelf onderzoek naar gedaan heeft,en er achter gekomen is hoe het in zn werk gaat.
En het werkt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |