abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49991144
Ik zit al een poosje te denken over het starten van een site als Ouch!... Ik vind het namelijk erg jammer dat er in Nederland eigenlijk alleen maar sites over gehandicapten zijn, niet door en voor mensen met een handicap/beperking...Ik geloof echt dat zo'n soort site een succes kan worden... Mensen met een beperking surfen immers ook...

Aangezien ik totaal geen ervaring heb met het opzetten van een site, zoek ik mensen die mij daarbij zouden kunnen helpen, mensen mét en zonder handicap...

Hoe pak ik dit aan, hoe krijg ik mensen naar de site, hoe bouw ik zo'n site etc etc?
Alle suggesties zijn welkom!

edit
En ja, ik heb zelf ook een handicap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nikske op 01-06-2007 09:33:24 ]
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:28:29 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49991291
Grappig dat ze bij de BBC meteen beginnen met zo'n rete irritante dialog box. Ik heb filmpjes gezien van hoe verlamde mensen op het internet rondsurfen (met zo'n pending onder hun kin bijvoorbeeld). Dan wil je echt niet zo'n stomme dialogbox voor je neus krijgen.

Dus alvast een hint voor je; niet zoals de bbc het heeft gedaan dus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:16:17 #3
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_49996412
HIj vraagt toch hoe het wel moet..?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:27:40 #4
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49996793
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef Nikske het volgende:
Ik zit al een poosje te denken over het starten van een site als Ouch!... Ik vind het namelijk erg jammer dat er in Nederland eigenlijk alleen maar sites over gehandicapten zijn, niet door en voor mensen met een handicap/beperking.
Die is er wel hoor, ooit gehoord van Zeddnet.com? Verder moet er met een beetje googlen en startpagina'en een hoop te vinden zijn zou ik zo denken...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_49996990
Blind_Guardian, bedankt voor de tip... Heb net naar Zeddnet.com gekeken, maar dit is toch niet precies wat ik bedoelde... Het moet een open site zijn, meer als Ouch!... Met als 'aanhangsel' een forum...

En die 'rete irritante dialog box' heb ik trouwens niet opgemerkt... Misschien omdat ik Firefox gebruik?
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:57:20 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50001730
De vraag die je je dan moet stellen is:
Wat kan ik bieden wat andere sites niet hebben en is er behoefte binnen de beoogde doelgroep aan een dergelijke site?
So we just called him Fred
pi_50049083
Ik heb veel interesse.

Ben bereid de website qua techniek gratis te maken als er echt nog geen populair nederlands alternatief is. Daar moet dan tegenover staan dat jij de website inhoud kan geven en dat ik er iets mee kan verdienen door bv. enkele advertenties kan plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')