SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits to Jivis en Merkie.
2000 light years from home
heb geduld.. vorige week duurde het ook effe voordat the eps gepre'd waren.. zal wel komen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:59 schreef Wytze het volgende:
Waar blijft de season finale ?
Wat is dat nou voor onzinquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:12 schreef Symer het volgende:
Een heleboel dingen die gisteravond zijn uitgezonden zijn niet gecapped ivm Independence Day.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:58 schreef Merkie het volgende:
Ik weet wie Eddie vermoord heeft. Het is pure speculatie, maar ik zal het toch maar even tussen spoilertags zetten omdat ik bijna zeker weet dat ik gelijk heb.Goede theorie mate,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits to Jivis en Merkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Amen.
Ik zie het...je gaat er gewoon raar van spellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef Wytze het volgende:
ik wordt boos
Dat vond ik ook, opeens vond Liza die moeder, het leek net of het snel moest worden afgeraffeld. En dan nog een "cliffhanger" er aan vast plakken, met de hoop voor een S02. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef Merkie het volgende:
Wat een vreselijk slechte einde. Het idee was opzich wel aardig, maar de uitwerking was echt zooo slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |