Liza en Seth Cohen sitting in a treeeeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Komakie het volgende:
Begint idd steeds leuker te worden.
Wel leuk dat het plot ook steeds uitgebreider wordt en dat elke keer als je denkt dat het nu wel zo afgelopen zou zijn, er iets anders aan komt waardoor je toch weer een beetje op het verkeerde been gezet wordt.
In het begin vond ik het allemaal maar niets, maar nu begin ik het steeds leuker te vinden
Die Greta is een beetje dom. Ze vertelt Johnny de "waarheid" maar de kans is natuurlijk wel aanwezig dat de hele waarheid er toch uit komt en dan houdt het natuurlijk wel ff op voor haar en Johnny. Terwijl ze hem echt leuk vindt. Beetje domme actie.
Die Liza begint ook steeds leuker te worden. Beetje nerdje enzo
Ep 1: 1.86 miljoenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel kijkers precies, mijn waarde Maurice?
Ah....de eerste fanboys zijn al opgestaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Liza en Seth Cohen sitting in a treeeee
Ik vind de serie leuk, spannend en wil een season 2.
Negatief comentaar in klaagbak s.v.p.
Dat zijn dus iets van 5 mensen met een kijkcijferkastje die vorige week niet gekeken hebben en nu wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ep 1: 1.86 miljoen
Ep 2: 1.54 miljoen
Ep 3: 1.48 miljoen
Ep 4 en 5 gemiddeld: 1.63 miljoen
[afbeelding]
Heb gehoord dat The CW na deze stijging de serie wil renewen tot 2011.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zijn dus iets van 5 mensen met een kijkcijferkastje die vorige week niet gekeken hebben en nu wel.
Ze doen goeie zaken daar![]()
![]()
Sarcasme ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb gehoord dat The CW na deze stijging de serie wil renewen tot 2011.![]()
[afbeelding]
Reageer je ook meteen even af op de 300 miljoen Amerikanen die niet kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:32 schreef Wytze het volgende:
Als serie niet doorgaat iedereen op Mo afreageren![]()
Dude, ik heb een O.C. vervanger nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Reageer je ook meteen even af op de 300 miljoen Amerikanen die niet kijken. En de schrijvers en producers voor domme karakters en domme verhaallijnen
.
Issie ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Episode 7 zou toch gisteren ook zijn uitgezonden?
Je moet nog even geduld hebben en over 10 minuutjes ofzo weer kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef El_jefe07 het volgende:
Ok dan, ligt het aan mij of is ie iets moeilijker te vinden dan?
Goed punt, idd !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef Komakie het volgende:
de laatste 2 waren iets minder dan die daarvoor. Maar dat komt ook omdat het plot wel heel erg vaag wordt zo langzamerhand. Er komen steeds meer vaagheden bij.
Als de serie al gecancelled is dan hoop ik wel dat ze het afmaken in de volgende aflevering (ik reken er niet op) anders zullen we nooit weten hoe het in elkaar zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |