Nerdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hee, we kunnen ook onze computers meenemen, houden we een kleine LAN op het neude met bier en broodjes worst[afbeelding]
met dit soort post vraag ik me altijd af, of degene die het post nou wilt dat iemand reageert met, " wat ga je dan doen" ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef Heintje het volgende:
Ik heb er ook wel zin in.
Maar eerst komt nog zaterdag avond, en daar heb ik nog net iets meer zin in.
Dat heb ik ook vaak, alleen in dit geval niet omdat ik al weet dat ik morgen naar BZB ga.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
met dit soort post vraag ik me altijd af, of degene die het post nou wilt dat iemand reageert met, " wat ga je dan doen" ....![]()
Nou doe je het tochquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, alleen in dit geval niet omdat ik al weet dat ik morgen naar BZB ga.
Gaat echt een super gaaf optreden worden. De show uit 95, dus een keer iets anders...
Verder was het meer dat ik een post nodig had om het topic in MyAT te krijgen.
Ik ben de beoerdste niet ...quote:
BZB is een band.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan wel weer goed van je![]()
maar wat is BZB, ik neem niet aan dat je BZN bedoelde
Je bedoelt nog een reden om nog meer te drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Live hebben ze wel wat meer te bieden dan de meeste bandjes
zeg dat danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
BZB is een band.
Het staat voor Band Zonder Banaan.
Ze zijn voornamelijk bekend in Brabant en maken een melige rock muziek.
Live hebben ze wel wat meer te bieden dan de meeste bandjes, en dat is ook de kracht van BZB.
Daar staat BZB ook om bekend ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bedoelt nog een reden om nog meer te drinken
maar een paar maanden geleden is de naam officieel veranderd van 'Band Zonder Banaan' in 'BZB'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeg dat dan.
Band zonder banaan ken ik wel.
Echt heel de buffelclan geilt op jou he...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Dancin_Rhino komt ook.
Tevens komt er iemand die helemaal niet op FOK! komt, maar die toch een paar mensen graag wil zien; Buffelgod.
Je vriend die Ijsmuts in elkaar komt jassen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Dancin_Rhino komt ook.
Tevens komt er iemand die helemaal niet op FOK! komt, maar die toch een paar mensen graag wil zien; Buffelgod.
Hij komt echt vanwege mij alleen jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Echt heel de buffelclan geilt op jou he...![]()
Wat heeft IJsmuts nu weer gedaan dat iemand hem in elkaar moet komen beukenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je vriend die Ijsmuts in elkaar komt jassen?![]()
Wat heeft hij niet gedaan wil je zeggen..Hij wil je zo graag..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft IJsmuts nu weer gedaan dat iemand hem in elkaar moet komen beuken?
nou ik hoop dat je een kuisheidsgordel om hebt zondagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft IJsmuts nu weer gedaan dat iemand hem in elkaar moet komen beuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |