Zo eindelijk terug van vakantie en kan de balans worden opgemaakt.
Nadat de grote Amerikanen groot geld hadden beloofd en we lekker gemaakt zijn met namen als : Malouda, Tevez, Etoo, Alves en Mancini zijn we er zeker niet slechter op geworden.
Out: Luis, Bolo, God, Gonzo, Bellamy
In: Benayoun, Voronin, Babel, Torres, Lucas
Met nog 1 versterking op komst genaamd Heinze. Arbeloa heeft ipv nr 2 nr 17 gekregen dus de weg is vrij gemaakt voor Heinze die zijn contract ws bij Scum gaat afkopen.
Hierbij kunnen we eigenlijk alleen warm worden met de komst van Torres als grote naam maar is er wel meer creativiteit in huis gehaald met Benyaoun en Lucas. Babel zou ws moeten concurreren met Kewell en Riise voor de linkshalfpos en daarbij geef ik Kewell de meeste kans van slagen. Niet alleen vanwege zijn kwaliteiten maar ook wat hij LFC extra kan geven.
Voorin is Torres verzekerd van een basisplaats en moet Kuyt met Voronin gaan uitvechten wie ernaast komt te staan. Ik zie niet in dat Benitez Crouch aan Torres zou gaan koppelen.
Prognose voor komend seizoen. Kampioen worden met dit elftal?? Ik hoop het maar dat zou van veel factoren afhangen. Seizoenstart waarbij LFC de afgelopen jaren het telkens presteerd om genoeg punten te laten liggen, het wisselbeleid van Benitez; althans het proberen zo min mogelijk te wisselen zodat er eindelijk een team vanaf dag 1 op elkaar kan worden ingespeeld zodat de eindsprint daadwerkelijk zin heeft, het aanpassen en fit blijven van spelers als Torres, Benyaoun, Kewell. En daarbij komen de gewoonlijke dingen als schorsingen,blessures etc etc maar daar hebben de andere 19 clubs ook last van!
Durven we het aan om een voorspelling te doen, zeker! LFC zorgt er zeker voor dat het gat met Scum ( die vorig seizoen gewoon boven zich uitsteekten zonder versterking) en Chelsea kleiner word maar daarbij eindigen ze helaas wederom op de 3e plek aangezien ze te laat op dreef komen en Benitez het elftal blijft omgooien. Des al nieter min ga ik toch hoog in zetten en ga ik voor plek 2 voor LFC dit seizoen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.