Slijmen, neem haar terug, neem er nog eens en maak een film opname en dan blackmail..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef superworm het volgende:
[..]
hehehe maybe i'll do that. iemand betere, minder obvious gelogen ideeen?

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Slijmen, neem haar terug, neem er nog eens en maak een film opname en dan blackmail..
GG
![]()

Ik heb ook is zo'n snol gehad en ja.. good looking is niet erg, maar verder niet meer aan denken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef superworm het volgende:
[..]
lees de OP, man. foto is niet nodig. vertroebelt je mind, zoals het bij mij t ook deed.

HALLO VUILE KENKERHOER!!!!! DAT JE DIE KEREL GENEUKT HEBT MISSCHIEN!!!!quote:31-5-2007 22:53:23 [H.]idarii komt omdat ik dat ook heb gedaan
31-5-2007 22:53:25 [H.]idarii maar hey
31-5-2007 22:53:27 [H.]idarii wats je probleem

Dat was ook mijn eerste gedachte. Zij heeft het gedaan, maar jij hebt het laten gebeuren. Sorry. Raar wijf overigens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze word eerst verkracht en vervolgens gaat ze bij hem op vakantie?

Whoehahahahahaquote:iemand die zo tolerant en lief is/was

omdat ik dr geloofde. lees t topic nou is, heb ik al op gereageerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Zij heeft het gedaan, maar jij hebt het laten gebeuren. Sorry. Raar wijf overigens.

Dat is dus dom. Meiden die zeggen dat ze verkracht zijn en geen aangifte doen, maar later, met de ouders (die er niets van af weten?) gezellig terug gaan zou ik persoonlijk niet te snel geloven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef superworm het volgende:
[..]
omdat ik dr geloofde. lees t topic nou is, heb ik al op gereageerd.

Liefde is een illusie..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef superworm het volgende:
liefde maakt blind. we hadden toen pas 3 maanden echt een relatie en ik was helemaal hoteldebotel.

Zeg Arma heb jij die andere foto ook??quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |