abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49993749
Zelfde ervaringen hier. Ik heb ook het liefst gewoon een afhaalpunt waar je 's avonds ofzo langs kunt gaan en ook fatoenlijk kunt betalen. Ik had laatst iets onder rembours besteld en er werd aan het eind van de middag (na een hele dag wachten, om zo snel mogelijk bij de deur te zijn voordat ie weer wegrijdt ) waarachtig aangebeld... Ik had een bestelling voor een paar honderd euro en het bedrag redelijk precies in huis gehaald, maar meneer de postbezorger had geen enkel wisselgeld bij zich, waardoor ik 7 of 8 euro oid teveel had. Het enige alternatief was dat ie het pakje weer meenam en dat ik het later bij het postkantoor kon ophalen (zou dan pas de maandag na het weekdend worden). Heb toen maar gezegd dat ie 7-8 euro wisselgeld maar moest houden, zodat ik mn pakje iig had. Eigenlijk belachelijk, maargoed...
pi_49993858
Bij UPS kun je gewoon pinnen.

Wat is dat TNT toch een belachelijk bedrijf eigenlijk. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:04:07 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49994073
Wanneer krijgen we nou eens keuze uit verschillende postbezorgers? Dat je gewoon 4 verschillende brievenbussen naast elkaar hebt en gewoon de goedkoopste of de snelste ofzo kan kiezen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:15:14 #54
180572 Zotheid
De lof der
pi_49994423
Ben vandaag expres thuis gebleven omdat ik een pakketje verwacht. Ik woon in een studio dus heb met meerdere bewoners 1 voordeur. Loop ik nu net naar de deur toe om te kijken of er post oid is. Alleen een oranje-wit briefje: "Geachte heer. Vandaag hebben wij geprobeerd een pakket bij u af te leveren.".
Terwijl ik gewoon thuis was, geen bel gehoord, er is ook niet gebeld bij een andere huisgenoot. Maargoed, als ik dat pakket dan gewoon vanavond zou kunnen ophalen ergens zou het een stuk schelen. Maar nu komen ze morgen langs, dan moet ik werken en verwacht ook niet dat ze dan wel aanbellen. Dus nu kan ik tot maandag wachten tot ik dat pakketje kan ophalen op het postkantoor.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_49994503
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Merovingian het volgende:
Wanneer krijgen we nou eens keuze uit verschillende postbezorgers? Dat je gewoon 4 verschillende brievenbussen naast elkaar hebt en gewoon de goedkoopste of de snelste ofzo kan kiezen?
Ach, ik zou al gelukkig zijn met iets simpels als een optie op avondbezorging (wil ik best voor betalen) of je pakketje op de dag zelf al af kunnen halen op het postkantoor (wat dan hopelijk niet om 17 uur al sluit).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:22:03 #56
65252 Bart
pi_49994655
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, ik zou al gelukkig zijn met iets simpels als een optie op avondbezorging (wil ik best voor betalen) of je pakketje op de dag zelf al af kunnen halen op het postkantoor (wat dan hopelijk niet om 17 uur al sluit).
Ik had laatst een bank gekocht bij de Ikea en die thuis laten bezorgen, dat was op een zaterdag om ongeveer 16.00 uur. Vragen ze of ik het diezelfde dag nog bezorgd wil hebben. Ik: " Kan dat?" Ikea: "Ja!" Ik: "Kost zeker meer?" Ikea: "Nee!". Ik: "Hoe laat?" Ikea: "Tussen 20.00 en 00.00 uur." Ik: " Laat maar komen!"

Dat noem ik nog eens bezorgen

edit: dat was uiteraard niet TNT die het kwam bezorgen
pi_49995701
Dat is wel heel gaaf. Toevallig gaan wij ook morgen kijken naar een bank bij IKEA, dus ik zal er op letten mocht het tot aanschaf komen! !
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:35:04 #58
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50002963
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:
Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Inderdaad

Als ik het zo eens allemaal lees dacht Rekkie het eerst allemaal beter te weten, daarna is ie in het ongelijk gesteld, maar moest ie toch nog even het laatste woord hebben!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50003071
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Inderdaad

Als ik het zo eens allemaal lees dacht Rekkie het eerst allemaal beter te weten, daarna is ie in het ongelijk gesteld, maar moest ie toch nog even het laatste woord hebben!
Hahahaha ja ..... oh nee toch niet

Ik heb nog nooit een externe partij gezien in het Noorden en/of Zuiden, maar (zoals duidelijk gezegd) wellicht als het druk is dat ze daar wel tot over gaan.
pi_50003517
Volgens mij zijn het ook niet altijd externe partijen, maar gehuurde busjes zonder TNT-logo's. Heb iig wel vaak genoeg meegemaakt dat ze in een witte bus (of gewone personenauto) langskwamen met alleen zo'n bordje voor de voorruit met het TNT/TPG-logootje.
pi_50003652
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij zijn het ook niet altijd externe partijen, maar gehuurde busjes zonder TNT-logo's. Heb iig wel vaak genoeg meegemaakt dat ze in een witte bus (of gewone personenauto) langskwamen met alleen zo'n bordje voor de voorruit met het TNT/TPG-logootje.
Precies!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:58:13 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50003967
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Palomar het volgende:
Daarom huren ze ook "Intrapost" in om hun bezorgingen te doen.....

Julie doen ook echt alsof het een doodzonde is dat TNT een en ander uitbesteed aan derden, en dat dat noooooit gebeurd.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50004163
Eigenlijk maakt het me geen flikker uit wie er bezorgd, of dat nou TNT, DePakketKnaller of Arie de Vries is. Als ze maar geen pakjes bij voordeuren neerzetten, bij buren afgeven of helemaal geen poging tot afleveren doen.
pi_50004233
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Daarom huren ze ook "Intrapost" in om hun bezorgingen te doen.....

Julie doen ook echt alsof het een doodzonde is dat TNT een en ander uitbesteed aan derden, en dat dat noooooit gebeurd.

Nogmaals, ik heb dat in mijn TNT jaren nog nooit mee gemaakt. Wel dat ze busjes huren/inzetten, maar het waren wel de TNT (Destijds PTT/TPG) -mensen die het werk uitvoerden.

Oh wacht ja Manpower leverde mensen, maar wel aan TNT, wat dus indirect weer TNT'ers zijn
pi_50004295
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:28 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Het stomme is, dat het vroeger altijd 's avonds werd bezorgd (TNT huurde een extern bedrijf in, en die had hele lange routes, en onze wijk was altijd aan het einde van de dag). Nu doet TNT het blijkbaar zelf en komen ze 's ochtends. Nou ja op zich niet zo'n probleem, als ik dan even kon bellen dat ik het 's avonds kom ophalen. Ik woon 150m bij het postkantoor vandaan... Maargoed ik kan het dus niet eerder ophalen, stel je voor
Die pakketten gaan na de eerste keer aanbieden terug naar het distributiecentrum, niet naar het postkantoor. Vandaar dat je die ook niet eerder op kunt halen, want het pakket ís simpelweg niet op het postkantoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:08:14 #66
65252 Bart
pi_50004312
Die vent die "vroeger" uit het Intrapost busje stapte had een Intrapost shirtje aan... Die is dus echt geen TNT'er
pi_50004745
TNT werkt met subcontracters, zoals bijvoorbeeld jullie Intrapost voorbeeld. Dat zijn meestal bedrijfjes die een aantal busjes hebben rijden. Ook te herkennen aan de 'Wij rijden in opdracht van TNT' stickers.
Overigens moeten zij wel verplicht TNT kleding aan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50005020
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:11 schreef Merovingian het volgende:
geldverspilling bij de TNT door bezorgers voor niets te laten rijden.
Het is geen geldverspilling door TNT. Als ze een extra optie willen bieden moeten daarvoor nieuwe procedures opgesteld worden. Meer opties zorgt voor meer werk en dus meer kosten. Minder opties is altijd goedkoper.
Daarnaast is alleen het deel vanaf het vorige pakketje tot de volgende 'overbodig' werk aangezien die pakkettenbezorgen niet alleen maar voor jouw pakket onderweg is, dus zelfs zonder de extra overhead-kosten van een extra procedure is het al goedkoper om die extra optie niet aan te bieden.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:29:57 #69
179992 Mopst3r
Believe...
pi_50006898
Rekkie, doe even niet zo fucking interessant met het feit dat je bij TNT werkte ofzeau....
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:47:38 #70
65252 Bart
pi_50007444
Nou ik kwam net thuis, en wat vind ik in mijn brievenbus: een briefje van de postbode dat ik niet thuis was. Ik kon het pakketje de eerstvolgende werkdag ophalen op het postkantoor 200m verderop. Maandag dus pas! Het was echter 17.10 dus ik dacht: misschien zijn ze tot 17.30 open... Ik langs, zaten er nog 2 dames achter de balie. Dus ik vraag of ik mijn pakketje nog mee kon nemen. Nou dat kon echt niet want ze waren de pc al aan het afsluiten en die hadden ze nodig...

Ze kunnen volgens mij best even wachten met die pc, de postbode heeft ook geen pc bij zich als ie het pakketje aan mij geeft. Als ik daar werkte, zou ik het pakketje meegegeven hebben, een handtekening gevraagd hebben van die klant, en een briefje neergeleggen voor de volgende postkantoormedewerker die moet werken of ie het ff in wil boeken in de pc. Dat heet nou service. Maar ja, wie ben ik
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:50:37 #71
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_50007537
die werkdag moet je niet al te serieus nemen, als je postkantoor morgen open is kun je morgen gewoon je pakket afhalen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_50010043
Wat zit er nou in het pakketje?
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:47 schreef Merovingian het volgende:
Nou ik kwam net thuis, en wat vind ik in mijn brievenbus: een briefje van de postbode dat ik niet thuis was. Ik kon het pakketje de eerstvolgende werkdag ophalen op het postkantoor 200m verderop. Maandag dus pas! Het was echter 17.10 dus ik dacht: misschien zijn ze tot 17.30 open... Ik langs, zaten er nog 2 dames achter de balie. Dus ik vraag of ik mijn pakketje nog mee kon nemen. Nou dat kon echt niet want ze waren de pc al aan het afsluiten en die hadden ze nodig...

Ze kunnen volgens mij best even wachten met die pc, de postbode heeft ook geen pc bij zich als ie het pakketje aan mij geeft. Als ik daar werkte, zou ik het pakketje meegegeven hebben, een handtekening gevraagd hebben van die klant, en een briefje neergeleggen voor de volgende postkantoormedewerker die moet werken of ie het ff in wil boeken in de pc. Dat heet nou service. Maar ja, wie ben ik
pi_50010307
tot hoe laat wordt er 's avonds bezorgd?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_50010643
Dat verschilt per bezorgdienst..
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tot hoe laat wordt er 's avonds bezorgd?
pi_50010661
Via 't postkantoor zei die man... dus ik neem aan TNT
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef Jonathon het volgende:
Dat verschilt per bezorgdienst..
[..]
en op de site kan ik het niet vinden
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: