Ach, ik zou al gelukkig zijn met iets simpels als een optie op avondbezorging (wil ik best voor betalen) of je pakketje op de dag zelf al af kunnen halen op het postkantoor (wat dan hopelijk niet om 17 uur al sluit).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Merovingian het volgende:
Wanneer krijgen we nou eens keuze uit verschillende postbezorgers? Dat je gewoon 4 verschillende brievenbussen naast elkaar hebt en gewoon de goedkoopste of de snelste ofzo kan kiezen?
Ik had laatst een bank gekocht bij de Ikea en die thuis laten bezorgen, dat was op een zaterdag om ongeveer 16.00 uur. Vragen ze of ik het diezelfde dag nog bezorgd wil hebben. Ik: "quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik zou al gelukkig zijn met iets simpels als een optie op avondbezorging (wil ik best voor betalen) of je pakketje op de dag zelf al af kunnen halen op het postkantoor (wat dan hopelijk niet om 17 uur al sluit).
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:
Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is![]()
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Hahahaha ja ..... oh nee toch nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad
Als ik het zo eens allemaal lees dacht Rekkie het eerst allemaal beter te weten, daarna is ie in het ongelijk gesteld, maar moest ie toch nog even het laatste woord hebben!
Precies!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij zijn het ook niet altijd externe partijen, maar gehuurde busjes zonder TNT-logo's. Heb iig wel vaak genoeg meegemaakt dat ze in een witte bus (of gewone personenauto) langskwamen met alleen zo'n bordje voor de voorruit met het TNT/TPG-logootje.
Daarom huren ze ook "Intrapost" in om hun bezorgingen te doen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij zijn het ook niet altijd externe partijen, maar gehuurde busjes zonder TNT-logo's. Heb iig wel vaak genoeg meegemaakt dat ze in een witte bus (of gewone personenauto) langskwamen met alleen zo'n bordje voor de voorruit met het TNT/TPG-logootje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Daarom huren ze ook "Intrapost" in om hun bezorgingen te doen.....
Julie doen ook echt alsof het een doodzonde is dat TNT een en ander uitbesteed aan derden, en dat dat noooooit gebeurd.
Die pakketten gaan na de eerste keer aanbieden terug naar het distributiecentrum, niet naar het postkantoor. Vandaar dat je die ook niet eerder op kunt halen, want het pakket ís simpelweg niet op het postkantoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het stomme is, dat het vroeger altijd 's avonds werd bezorgd (TNT huurde een extern bedrijf in, en die had hele lange routes, en onze wijk was altijd aan het einde van de dag). Nu doet TNT het blijkbaar zelf en komen ze 's ochtends. Nou ja op zich niet zo'n probleem, als ik dan even kon bellen dat ik het 's avonds kom ophalen. Ik woon 150m bij het postkantoor vandaan... Maargoed ik kan het dus niet eerder ophalen, stel je voor
Het is geen geldverspilling door TNT. Als ze een extra optie willen bieden moeten daarvoor nieuwe procedures opgesteld worden. Meer opties zorgt voor meer werk en dus meer kosten. Minder opties is altijd goedkoper.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:11 schreef Merovingian het volgende:
geldverspilling bij de TNT door bezorgers voor niets te laten rijden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:47 schreef Merovingian het volgende:
Nou ik kwam net thuis, en wat vind ik in mijn brievenbus: een briefje van de postbode dat ik niet thuis was. Ik kon het pakketje de eerstvolgende werkdag ophalen op het postkantoor 200m verderop. Maandag dus pas! Het was echter 17.10 dus ik dacht: misschien zijn ze tot 17.30 open... Ik langs, zaten er nog 2 dames achter de balie. Dus ik vraag of ik mijn pakketje nog mee kon nemen. Nou dat kon echt niet want ze waren de pc al aan het afsluiten en die hadden ze nodig...
Ze kunnen volgens mij best even wachten met die pc, de postbode heeft ook geen pc bij zich als ie het pakketje aan mij geeft. Als ik daar werkte, zou ik het pakketje meegegeven hebben, een handtekening gevraagd hebben van die klant, en een briefje neergeleggen voor de volgende postkantoormedewerker die moet werken of ie het ff in wil boeken in de pc. Dat heet nou service. Maar ja, wie ben ik
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tot hoe laat wordt er 's avonds bezorgd?
en op de site kan ik het niet vindenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |