Geen idee ;-)quote:
Een jeukerig gevoel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee ;-)
Gewoon een gevoel .................................![]()
![]()
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...quote:
Ben ik ff mooi op tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in: Demins adoratietopic (deel 1)?![]()
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...![]()
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...
en daar is de opening....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
alleen voor speciale gelegenhedenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeenddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijdequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeendddddddddddddddddddddddd![]()
Ik heb heel goed nagedacht en geef je geheel gelijk![]()
zeker met extra ansjovis...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)![]()
Ik heb altijd een zwak voor je gehadquote:
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijde![]()
kaas en vlees, vis heb ik genoegquote:
Oh datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkende![]()
quote:
Ik vertrouw mannen in een jurk nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vandaag een boek gekocht van een vreemde man met een jurk en een tamboerijn, hij keek zo lief
bier en neptieten...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...quote:
Kut, moet ik alsnog de deur uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...
Mijn foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |