quote:
zeg maar hoe hoog je het wil hebben...quote:
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg maar hoe hoog je het wil hebben...![]()
tot jouw kniehoogte wil ikniet baggerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..![]()
ff kijken of ik zo diep kan zinken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..![]()
Knap! Dat lukt haast niemand...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff kijken of ik zo diep kan zinken...![]()
![]()
ja!het is gelukt!
that's been a while..quote:
djeez...quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
djeez...![]()
twee maanden ban, of gewoon te beroerd om te mailen?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat weer heerlijk leesvoer opleveren!![]()
Stuur ze hierheen of ik kom ze halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef getl0st het volgende:
ff checke.. nee.. de SC wordt niet als COS gebruikt..
de COS namelijk wel als SC..
Het is semi on-topic in de COS... reactie op wat er in DGK (en de rest van de wereld) gekeken werdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef getl0st het volgende:
ff checke.. nee.. de SC wordt niet als COS gebruikt..
de COS namelijk wel als SC..
Haha.. kom ze maar halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stuur ze hierheen of ik kom ze halen.
Ik wil spanningquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha.. kom ze maar halen
Het is 1 mega discussie over geloven.. donor zijn.. elkaar verkeerd begrijpen en vooral alles wat de miljonairs ook altijd doen.. eindeloze discussies houden
Trap ze volgende keer lekker zelf hierheen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha.. kom ze maar halen
Het is 1 mega discussie over geloven.. donor zijn.. elkaar verkeerd begrijpen en vooral alles wat de miljonairs ook altijd doen.. eindeloze discussies houden
Net wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.quote:
Daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef getl0st het volgende:
Kijk dit vink nou relaxed.. mun moeder rijdt even naar de Mac voor mij
Dus jij was de starterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
Mwah... ik lig inmiddels helemaal in een deuk om de onderlinge misverstanden en de compleet overbodige relletjes die daar over gaan....
En het mooiste is: de 2 personen die het meest last hebben mijn posts te begrijpen hebben nu een probleem met elkaar.... en ik had er helemaal nix mee te maken... ik heb er geen woord aan vuil gemaakt.. ik leun achterover en geniet... en weet precies waar wat fout gegaan is
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Ik ben de weg kwijt....
En ik had jou weer achter me aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... alles en iedereen weer klaar met de discussie?
Moet je maar niet zo dom lullenquote:
Is dat zoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is meer een topic voor jou, jij bent een lul (en hebt er één).
De bewoners keken vanavond naar de donorshow, en daarop volgde een discussie over doneren. Zo ook hier. Als jij niet ontopic (want dit hele topic was ontopic) kunt zijn, volg dan je eigen link, lijkt me net iets voor jou.
En dan had ik aan t eind van die vorige COS nog wel een post staan die ik net niet meer kon posten....quote:
Dat je oprotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch blijf je komisch, zoals je blijft hopen![]()
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een rel die je van mij nooit krijgt. Snuffelaar![]()
Daar hoef ik zelfs niet voor met mijn vingers te knippen, ha!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankom![]()
Ian is een lul olee oleeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die domme randmongool heeft toch gelijk?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
quote:
Hi Veulenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)![]()
Hallo allemaal.
Moet ik nog ergens iets bijlezen of heb ik niks gemist?
Tijd voor een fokaccountje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Hi Veulen
Ik heb er maar 1 hoor, en dat is een akelig bijdehante kutpuber![]()
Maar wel een leuke kutpuber.. want hij lijkt op zijn moeder![]()
Waarom heeft hij die nog niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... en als ie dat wel wil: dan kan hij dat zelf uitstekend
Te weinig aanmoediging van z'n maquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft hij die nog niet?
SC # 41 was echt topquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo allemaal.
Moet ik nog ergens iets bijlezen of heb ik niks gemist?
Je hebt het hem afgeraden hé!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel...... moet ie zelf weten, geen interesse kennelijk.
Het is een Jezus eend??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus eend help me
oh, dat heb ik gemist................ dan moet ik maar gaan biddenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een Jezus eend??![]()
En hij een hele COS en een halve SC doen alsof ie nix van de kerk enzo weet![]()
Wat mot je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus eend help me
Toen was je nog onzichtbaar met vlinders rond je koppie, die niemand kon zienquote:
Hoeraquote:
OH toen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Toen was je nog onzichtbaar met vlinders rond je koppie, die niemand kon zien
Gewoon doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoera![]()
![]()
![]()
Ik wil mn leven beteren. Iemand helemaal de grond in trappen, maar weet niet waar en hoe............... straks ga ik weer de fout in![]()
HUHHHHHHHHH ???quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
Tsss... ga ik er vanuit dat jullie wel ff doorbaggeren en dus al een nieuwe SC kan openen, zijn we 3 posts verder dan toen ik daarmee begon??!!!![]()
[DGK SC # 108] 2 eend or not 2 eend
Was je ook al bezig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |