Maar het was maar een proefjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is geweldig![]()
![]()
Ik zal m morgen in de OP zetten
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, zet maar neer
En nou maar hopen dat VOL m niet zonder bronvermelding komt gappen
Wie ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef demins het volgende:
Waar is ze nou???
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Ik woon dichterbij (waarschijnlijk) maar ik heb net boodschappen gedaan![]()
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me schuldig, heb Peter aangeboden booschappen te doen voor hem, hij is ziek. Maar ik woon zo ver
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoortquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt, ik wilde zo graag helpen, maar het is zo verrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Ook al wil ik nu heel graag die kant op, het is niet veiligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoort![]()
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
WTF ............... heb media player 11 geinstaleerd, betaalscherm opnieuw, gebeld en nu een week streams................... maar ik kijk niet![]()
Nummer 6!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
Demins zit jij bij de 1e 6 van VOL ????![]()
![]()
![]()
Demins! Schatje....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...![]()
Heb je ook gedronken?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je ook gedronken?![]()
Mocht ik de gave der bilocatie bezitten, ik kwam meteen naar jou!
Ik kom hier inderdaad niet vaak! Eigenlijk alleen als ik weggeroepen word uit de COS. En dan hebben ze daar weer niemand om te slowchatten... Mijn natuurlijke habitat voor slowchat blijft de COS!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar alleen water
tjonge... kan je dat niet? biloceren?![]()
maar het was zo lang gelee dat ik je hier zag... vandaar mijn (over)enthousiasme![]()
en dan is die van mij ook redelijk aan de zwarte kant...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
Buuv
Blij dat je er ook bent... ik vond mijn kleurige avatar al bijna storen in die serie zwart/wit avatars van KZ en Demins
wat blijf je ook een lieve schattebout ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier inderdaad niet vaak! Eigenlijk alleen als ik weggeroepen word uit de COS. En dan hebben ze daar weer niemand om te slowchatten... Mijn natuurlijke habitat voor slowchat blijft de COS!![]()
Tis dat ?????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je ook gedronken?![]()
Mocht ik de gave der bilocatie bezitten, ik kwam meteen naar jou!
Day heeft geen probleem met slowchat maar met Demins en Donkere mensen opmerkingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat blijf je ook een lieve schattebout ook![]()
ik snap meteen wat Day d'r probleem is.. en zo vaak ben ik dus nog in de COS![]()
Laten we het erop houden dat ik me thuis voel hier...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Day heeft geen probleem met slowchat maar met Demins en Donkere mensen opmerkingen![]()
Demins is liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat blijf je ook een lieve schattebout ook![]()
ik snap meteen wat Day d'r probleem is.. en zo vaak ben ik dus nog in de COS![]()
Laten we het erop houden dat ik me thuis voel hier...![]()
Dat betekent dat ik niet op twee plaatsen tegelijk kan zijn!quote:
Maak nooit dat soort opmerkingen...quote:
Hij is kwijtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, zet maar neer
En nou maar hopen dat VOL m niet zonder bronvermelding komt gappen
Voor die in de Gouden Kooi moet, bedoel je? Nou graag dan maar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, zullen we snel naar Bokito op bezoek gaan ?![]()
Dat was geen eens de eis, gewoon een uitjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef demins het volgende:
[..]
Voor die in de Gouden Kooi moet, bedoel je? Nou graag dan maar!![]()
![]()
![]()
Was je bang dat je er wel een zou hebben dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben zo blij dat ik geen SOA heb
Leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat was geen eens de eis, gewoon een uitje![]()
Nee, maar het helpt me om vrolijk te zijn, raar hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je bang dat je er wel een zou hebben dan??
Hoe weet je dat eigenlijk???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben zo blij dat ik geen SOA heb
Niet nodig hoor, is gisterenavond toch nog gelukt, zonder duizelig te worden, of winkelpaden onder te kotsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me schuldig, heb Peter aangeboden booschappen te doen voor hem, hij is ziek. Maar ik woon zo ver
Had je het niet leuker gevonden om wél winkelpaden en onwillige cassieres onder te kotsen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, is gisterenavond toch nog gelukt, zonder duizelig te worden, of winkelpaden onder te kotsen.
En de Paracetamol is wel erg goedkoop bij de Trekpleister, niet voor niets dat er Paracetamoltoerisme bestaat. http://www.nrc.nl/binnenl(...)goedkope_paracetamol
Dat soort dingen doe ik nooit in mijn eigen woonplaats.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Had je het niet leuker gevonden om wél winkelpaden en onwillige cassieres onder te kotsen?![]()
Waarom ben je zwart wit ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nooit in mijn eigen woonplaats.
Als ik de gave der trilocatie bezat....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in: Demins adoratietopic (deel 1)?![]()
Geen idee ;-)quote:
Een jeukerig gevoel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee ;-)
Gewoon een gevoel .................................![]()
![]()
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...quote:
Ben ik ff mooi op tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in: Demins adoratietopic (deel 1)?![]()
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...![]()
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...
en daar is de opening....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
alleen voor speciale gelegenhedenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeenddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijdequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeendddddddddddddddddddddddd![]()
Ik heb heel goed nagedacht en geef je geheel gelijk![]()
zeker met extra ansjovis...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)![]()
Ik heb altijd een zwak voor je gehadquote:
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijde![]()
kaas en vlees, vis heb ik genoegquote:
Oh datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkende![]()
quote:
Ik vertrouw mannen in een jurk nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vandaag een boek gekocht van een vreemde man met een jurk en een tamboerijn, hij keek zo lief
bier en neptieten...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...quote:
Kut, moet ik alsnog de deur uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...
Mijn foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
Helaas heb ik het adoreren nooit goed onder de knie gekregen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik de gave der trilocatie bezat....![]()
![]()
![]()
Wel een kleintje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb een prijs gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik hem hier neer zetten?...
[afbeelding]
Is Dutch gestopt met rokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb een prijs gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik hem hier neer zetten?...
[afbeelding]
van de as maken ze tegenwoordig prijzen...quote:
Mij best.... as-bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van de as maken ze tegenwoordig prijzen...
zoiets, maar dan zonder steeltjes...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als boer'nkoolmetworst ?
Ik dacht dat jij eerder over zuurkool zou beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als boer'nkoolmetworst ?
hij pusht een paar hele vieze knoppen van je...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder over zuurkool zou beginnen
Voor de rest begrijp ik er geen zak van?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
mijn leenbaby doet een beetje huilen...![]()
Terugbrengen en een ander model halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
ian schenkt wel even een jack in...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
I'm on itquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ian schenkt wel even een jack in...
i could use one!quote:
nou, t hoeft niet meer! maar wel lief..quote:
Oehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, t hoeft niet meer! maar wel lief..![]()
![]()
Hij is lekker op mijn arm in slaap gesukkeld...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |