Moet je maar niet zo dom lullenquote:
Is dat zoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is meer een topic voor jou, jij bent een lul (en hebt er één).
De bewoners keken vanavond naar de donorshow, en daarop volgde een discussie over doneren. Zo ook hier. Als jij niet ontopic (want dit hele topic was ontopic) kunt zijn, volg dan je eigen link, lijkt me net iets voor jou.
En dan had ik aan t eind van die vorige COS nog wel een post staan die ik net niet meer kon posten....quote:
Dat je oprotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch blijf je komisch, zoals je blijft hopen![]()
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een rel die je van mij nooit krijgt. Snuffelaar![]()
Daar hoef ik zelfs niet voor met mijn vingers te knippen, ha!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankom![]()
Ian is een lul olee oleeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die domme randmongool heeft toch gelijk?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
quote:
Hi Veulenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)![]()
Hallo allemaal.
Moet ik nog ergens iets bijlezen of heb ik niks gemist?
Tijd voor een fokaccountje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Hi Veulen
Ik heb er maar 1 hoor, en dat is een akelig bijdehante kutpuber![]()
Maar wel een leuke kutpuber.. want hij lijkt op zijn moeder![]()
Waarom heeft hij die nog niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... en als ie dat wel wil: dan kan hij dat zelf uitstekend
Te weinig aanmoediging van z'n maquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft hij die nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |