quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
"Het is niet onopgemerkt gebleven."
Ik was 16 en eindelijk begreep iemand mequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik was nog maar 13 toen ik De Avonden voor het eerst las en ik vond het toen al mooi.
grappig, dat je het kennelijk belangrijk vindt dat een boek jou begrijpt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 16 en eindelijk begreep iemand me
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat was ook het gevoel dat ik erbij had.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Klazina het volgende:
KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER, en het vervolg daarvan DE WEDUWNAAR.
Helemaal geweldig.
quote:
Vind je dat zelf ook echt ? Ik heb hem namelijk gelezen omdat ik in een toneelstuk ervan gespeeld heb, maar ik vond er weinig aan. En zelfs de critici zien het geloof ik niet als het beste boek.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:10 schreef Urquhart het volgende:
"De kleine Johannes" van Van Eeden
vond dat echt een saai kutboekquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]
In al zijn eenvoud en bescheidenheid een waarlijk meesterwerk. Het begint al met de meesterlijke epiloog, maar het daadwerkelijke verhaal gaat nog een paar stapjes hoger. De subtiele humor, het hele fijne taalgebruik en de fantastische verhaalstijl van Elsschot maken dat dit het eerste boek was dat in me opkwam.
Disclaimer: Het beste boek bestaat natuurlijk niet. Objectieve maatstaven zijn er niet en nog wat van dat relativistische gezeur...
waaromquote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lees het nog maar een keer. Kost je hooguit een week...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |