Dat element "meenemen" wil je juist niet. Je wilt de referentie naar het element gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef Chandler het volgende:
Ah duidelijk, ik dacht dat x dan het gehele element mee zou nemen maar dat is dus niet zoweer wat geleerd
1 2 3 4 5 | { x = document.getElementById('react').style; (x.display == 'block') ? x.display = 'none' : x.display = 'block'; } |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | - <nodes> - <node> <name>Documents and Settings</name> <id>C:/Documents and Settings</id> <items>1</items> </node> - <node> <name>Games</name> <id>C:/Games</id> <items>1</items> </node> - <node> <name>MyServer</name> <id>C:/MyServer</id> <items>1</items> etcetcetc |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | /* check if HTTP Response Code is 200 (resource found) */ if(request.status == 200) { /* get data as xml and select only nodes */ x = request.responseXML.getElementsByTagName('nodes')[0].getElementsByTagName('node'); // <-- error y = x.length; /* no nodes in response - go out from function */ ?> |
1 2 3 | Source File: etc/js/tree.js Line: 118 |
1 |
alert(request.responseXML) geeft het XML voorbeeld + natuurlijk wat meer dataquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:02 schreef SuperRembo het volgende:
De foutmelding geeft aan dat er geen "nodes" element bestaat.
Krijg je wel echt xml binnen?
Wat geeft request.responseXML.childNodes.length of request.responseXML.childNodes[0]?
getElementsByTagName geeft alle nodes met de gegeven naam, dus ook dieper gelegen nodes.
x = request.responseXML.getElementsByTagName('nodes')[0].getElementsByTagName('node');
is in dit geval dus hetzelfde als
x = request.responseXML.getElementsByTagName('node');
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | { with(parent.getElementsByTagName('p')[0]) // <-- error { removeChild(lastChild); appendChild(document.createTextNode('No contents found...')); } return false; } |
Dat is vreemd. Stuur je wel een text/xml header? Wat geeft request.getResponseHeader("Content-Type")?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
alert(request.responseXML) geeft het XML voorbeeld + natuurlijk wat meer data
request.responseXML.childNodes.length geeft 0
Zo verstuur ik hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Stuur je wel een text/xml header? Wat geeft request.getResponseHeader("Content-Type")?
1 2 3 4 5 6 | header( "Last-Modified: " . gmdate( "D, d M Y H:i:s" ) . " GMT" ); header( "Cache-Control: no-cache, must-revalidate" ); header( "Pragma: no-cache" ); echo('<'.'?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" ?'.'>'."\r\n"); |
1 |
1 2 3 | Teken: 13 Fout: Type komt niet overeen |
1 |
1 2 3 | Source File: etc/js/tree.js Line: 121 |
1 2 3 4 5 6 | e['ul'].appendChild(e['li']); } parent.removeChild(parent.getElementsByTagName('p')[0]); <-- 121 parent.appendChild(e['ul']); <-- 122 } |
AJAX?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
Wie met ienternet explorer snapt wat het hier fout gaat:
http://roostertv.kexx.net/ (onderin)
in FF werkt het wel...
(gaat over AJAX...)
Dat is de default header die php stuurt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zo verstuur ik het
[ code verwijderd ]
en die request.getResponseHeader("Content-Type")? geeft idd text/html
Hoe is dat mogelijk?
Bestaat er wel een element <p>? Is de variable die je propeert te appenden wel een element?quote:maar dan krijg ik weer een andere error
Ben ik niet met je eens. De toevoeging "javascript:" in onload en onclick is wel overbodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:46 schreef Chandler het volgende:
Je kunt trouwens beter die onload (imho) gewoon onderaan het script zetten.
Nee, want dat wordt 'ie al uitgevoerd voor de HTML geladen is en de DOM nog niet compleet is. Wél zou het netter zijn om een onload event listener toe te voegen via het script imo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:46 schreef Chandler het volgende:
Je kunt trouwens beter die onload (imho) gewoon onderaan het script zetten.
iets van image onmove="corsor:default" .quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Skorpija het volgende:
Volgens mij niet echt een dummy vraag...
Wanneer ik op een plaatje klik, en vervolgens (met de linkermuisknop nog ingedrukt) de cursor begin te slepen, veranderd de cursor in een 'stop' teken. Is hier iets tegen te doen?
Ik wil dat de cursor gewoon als pointer blijft.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Skorpija het volgende:
Wanneer ik op een plaatje klik, en vervolgens (met de linkermuisknop nog ingedrukt) de cursor begin te slepen, veranderd de cursor in een 'stop' teken. Is hier iets tegen te doen?
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Bij dit soort vragen vraag ik me altijd af waarom je zoiets zou willen.
Leg die eens even uit als je wiltquote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.
1 |
1 |
jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:10 schreef super-muffin het volgende:
Is Time geen gereserveerde naam in Javascript?
en returnt die functie wel wat?
1 2 | document.write('henk'+time()+'piet'); |
Stel het plaatje in als background-image van het vlak waarin je wilt tekenen. Leuk idee trouwens.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.
heb dit gedaan:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef SuperRembo het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit geeft toch echt 'henk7piet'.
1 2 3 | time() document.write('piet') |
Nou ja "werkt".quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
heb dit gedaan:
[ code verwijderd ]
dit werkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |