Zo verstuur ik hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Stuur je wel een text/xml header? Wat geeft request.getResponseHeader("Content-Type")?
1 2 3 4 5 6 | header( "Last-Modified: " . gmdate( "D, d M Y H:i:s" ) . " GMT" ); header( "Cache-Control: no-cache, must-revalidate" ); header( "Pragma: no-cache" ); echo('<'.'?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" ?'.'>'."\r\n"); |
1 |
1 2 3 | Teken: 13 Fout: Type komt niet overeen |
1 |
1 2 3 | Source File: etc/js/tree.js Line: 121 |
1 2 3 4 5 6 | e['ul'].appendChild(e['li']); } parent.removeChild(parent.getElementsByTagName('p')[0]); <-- 121 parent.appendChild(e['ul']); <-- 122 } |
AJAX?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
Wie met ienternet explorer snapt wat het hier fout gaat:
http://roostertv.kexx.net/ (onderin)
in FF werkt het wel...
(gaat over AJAX...)
Dat is de default header die php stuurt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zo verstuur ik het
[ code verwijderd ]
en die request.getResponseHeader("Content-Type")? geeft idd text/html
Hoe is dat mogelijk?
Bestaat er wel een element <p>? Is de variable die je propeert te appenden wel een element?quote:maar dan krijg ik weer een andere error
Ben ik niet met je eens. De toevoeging "javascript:" in onload en onclick is wel overbodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:46 schreef Chandler het volgende:
Je kunt trouwens beter die onload (imho) gewoon onderaan het script zetten.
Nee, want dat wordt 'ie al uitgevoerd voor de HTML geladen is en de DOM nog niet compleet is. Wél zou het netter zijn om een onload event listener toe te voegen via het script imo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:46 schreef Chandler het volgende:
Je kunt trouwens beter die onload (imho) gewoon onderaan het script zetten.
iets van image onmove="corsor:default" .quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Skorpija het volgende:
Volgens mij niet echt een dummy vraag...
Wanneer ik op een plaatje klik, en vervolgens (met de linkermuisknop nog ingedrukt) de cursor begin te slepen, veranderd de cursor in een 'stop' teken. Is hier iets tegen te doen?
Ik wil dat de cursor gewoon als pointer blijft.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Skorpija het volgende:
Wanneer ik op een plaatje klik, en vervolgens (met de linkermuisknop nog ingedrukt) de cursor begin te slepen, veranderd de cursor in een 'stop' teken. Is hier iets tegen te doen?
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Bij dit soort vragen vraag ik me altijd af waarom je zoiets zou willen.
Leg die eens even uit als je wiltquote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.
1 |
1 |
jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:10 schreef super-muffin het volgende:
Is Time geen gereserveerde naam in Javascript?
en returnt die functie wel wat?
1 2 | document.write('henk'+time()+'piet'); |
Stel het plaatje in als background-image van het vlak waarin je wilt tekenen. Leuk idee trouwens.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik wil via javascript over een plaatje 'tekenen'. Maar als ik dus begin met tekenen, veranderd de cursor in een 'not-allowed' cursor.
heb dit gedaan:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef SuperRembo het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit geeft toch echt 'henk7piet'.
1 2 3 | time() document.write('piet') |
Nou ja "werkt".quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
heb dit gedaan:
[ code verwijderd ]
dit werkt wel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | function addForm() { code++; nieuweCode = '<div id="code' + code '">Inhoud</div>'; document.getElementById('code').innerHTML = document.getElementById('code').innerHTML + nieuweCode } function removeForm(id) { document.getElementById('code').removeChild('code' + id); } code = 1; |
1 2 3 | <div id="code1">Inhoud</div> </div> |
Welkom in de wondere wereld van encodingproblemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeft iemand misschien een eenvoudig alternatief voor innerHTML?
Via innerHTML lukt het niet om karakters zoals ö,ü of é te plaatsen, Firefox geeft een ? , IE laat ook karakters achter het teken weg.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if (typeof(el.attr('foo')) == 'undefinded') { el.attr('foo', 'bar'); } else { el.removeAttr('foo'); } |
Precies. Die kun je dan toch prima gebruiken om te doen wat in de post hierboven staat?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef super-muffin het volgende:
HTML attribuut.
Die toggle functie had ik wel gevonden, maar doet niet precies wat ik wil. Het attribuut moet aangemaakt worden als het niet bestaat, en als het wel bestaat verwijderd worden, met die toggle functie gaat dat niet lukken, die registreerd gewoon elke even en oneven klik.
Even de documentatie doorlezen: http://docs.jquery.com/Attributes. Wat voor functies bestaan er? Zit er iets tussen wat ik kan gebruiken?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Dat wat hier boven staat had ik nodig, thanks. Stom dat ik er zelf niet ben opgekomen
quote:If the element does not have an attribute with such a name, undefined is returned.
submit form naar een popup:quote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef wobbel het volgende:
Ik hoop dat jullie een beetje JS kunnen
Ik heb deze pagina:
http://www.senscomputers.nl/v2/TEST.php
als je vervolgens de popup opent, en je klikt op het nummer...dan moet ie dat invullen in het inputvenster van het vorige venster
Het KAN welmaar hoe?
1 |
1 |
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef ralfie het volgende:
opener.test.mediaId.value = "watermeloen"
1 |
ik ben een vies mannetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef Geqxon het volgende:
Als je het snel en vies wilt doen:
[ code verwijderd ]
Dat kan als je zeker weet dat ie leeg is. Anders moet je eerst de bestaande child node(s) verwijderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog wel het mooist om er een textnode in te zetten.
1 2 3 | node.removeChild(node.firstChild); } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |