Chawat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Nesle het volgende:
Bed roept, en school voor morgen
Challaz(
) sorry
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wordt het een jongen of een meisje?
God, hoe klinkt dat
Neem maar een leuke jongen. Is meteen het afstandsprobleem wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
niet om gevraagd! maar wel allemaal toffe stukjes over zichzelf
![]()
Net een leuk stukje van een jongen gelezenDe meisjes zijn tot nu toe een beetje saai.
![]()
Gewoon doen danquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Maar ik ben een mannetje en niet van de verkeerde kant dus ik geeft toch echt de voorkeur aan Donnaquote:
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Pssst, vandaar ook dat het raar klonkquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger was![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe dat
Daar zit ik nou echt nooit meer
dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Pssst, vandaar ook dat het raar klonk
h4LL0w, dItz iz mYn HyV¤s?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.quote:
Gewoon ff aanmeldenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.![]()
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmeldenDan ben je de enige in mn lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |