Na vandaag is dat wat anders en wel om de volgende redenen.
Allereerst begint dat valse misbruik van Bart me de keel uit te hangen. (ja ik begin onze blonde Toon Hormoon zelfs een beetje sympathiek te vinden). Iedereen mag van mij winnen (nou ja...behalve Bianca, die moeten ze met servies en tafelkleed over de schutting werpen), maar niet zo overduidelijk ten koste van een ander, die obviously niet zo slim is en (Ruud was right) met zijn piemeltje denkt.
Allertweedst heeft dat ge-emmer over dat verschrikkelijke ongeluk met die bijl onze Tilburgse niet bepaald geliefder gemaakt. Wat een gezeik over een schrammetje.
Het mag trouwens een wonder heten dat ze haar kleine, poezelige handje raakte. De kans dat je Mona raakt (ook al zit ze steeds in de dagboekkamer), door de bijl in gelijk welke richting te werpen is aanzienlijk groter.
Allerlaatst: Het wild vlees dat meteen uit de wond spoot (zie ook mijn signature). Alle domheid op een stokje (oud Zeeuws gezegde).
Zoals Tara zou zeggen: "Sabine is behoorlijk van mijn voetstuk gevallen".
Denkt jij er ook zo over: Please share your thoughts!
p.s.= hallo allemaal!!!
die Bianca is nog veel .
Zo oppervllakig dat ze een stripboek op haar rug nodig heeft, om op te vallen!
Onze 'alleraardigste' Tilburgse heeft in ieder geval haar (non)-intelligentie nu wel bewezen. Aanstellerig gedrag ten top!
[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 06 Oktober 1999).]
hak in me hand "er kwam al wild vlees uit" ja uit de broek van Bart misschien... hehehehehee go Bart go hehehe tjee eruit met die blonde muts jezus was die meid DOM!!!!!
quote:
op 10-06-1999 om 01:41 AM schreef Ferret het volgende:
Sabine is echt een dom blondje.......hak in me hand "er kwam al wild vlees uit" ja uit de broek van Bart misschien...
En reken maar dat dat 'wild' vlees is, als er al een is ingepakt door deze dame dan is het 'shit for brains' Bartman wel!
Ga zo door!
Alleen de winter komt eraan en dan zit niemand op de auping van tilburg te wachten.
Volgend jaar zomer dan halen we de Sabines weer uit de kast.
En dan nog even dit. Big Pappa zegt dat ze misbruik maakt van Bart.
Hmmmm, die Bart is een homo die zich voordoet als hetero. Dit doet hij echt alleen voor de gunst van de kijkers. Martin had hem door dus even snel de boel rechtzetten.
Op wie zou jullie dat doen?
Op iets met hersens dat merkt dat er geen hartstocht is of een gebruikt matrasje uit Tilburg.
Ze bewijzen elkaar gewoon een dienst.
Jammer dat ze niet beseffen dat half Nederland bij het aanzien van dit een half uur na de uitzending nog staat te
Of ze zegt: "Ohhhhhhhh...wahhhhh lieeeeeeeefff", doelend op de maat van Bart zijn leuter.
ze gebruikte het gewoon in de verkeerde contxt NOT
Het is een Muts maar laat haar toch nog ff blijven kan ze zich laten nemen door heel de mannelijke afgevaardigde, hebben we toch nog wat actie op TV
Maar ik vind het toch gewoon een lekker wijf.
En dat maakt het kijken naar BB toch wat interessanter hoor!
vooral dat Dikkie Dik verhaal van de Vliegende Panters ...keilache man Bart..hoe kom je daaraan ??
offeh Bart : Bert en Ernie zijn Paul Haenen en Wim T Schippers..goh echt
en ik zat maar te wachten op de vraag van Sabine...:"en wie zijn dat dan ???" helaas,
maar ze zat wel op d'r niveau met Sesamstraat
(Ik lagh maar ghewoon Kei-hard mee, dan zien ze nie hoe Kei-dom ik ben)
quote:
op 10-06-1999 om 11:34 AM schreef Maja het volgende:
Sabine is inderdaad erg dom. Ik vind echter dat Bart er ook wel wat van kan. Dat gezeur over dat Sabine lekker ruikt enzo. Wat een triest gedoe
Of ze dat dus op commando kon aanmaken. Kwijl,kwijl.
Ik dacht dat Sabientje in het begin ook wel sympathiek was, maar de laatste tijd begint ze me aardig te irriteren. Het zal ook wel niet meevallen met al die camera s om je heen, maar ja dat is het risico van het programma.
Da meen je niiiieeeee!!!!!!!
Van mij mag ze dus blijven, hebben we tenminste nog wat te lachen en/of ergeren. (kan je hier weer ff stoom afblazen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |