abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 00:43:00 #1
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_196615
Sabine gaat het nog ver schoppen, dacht ik na twee weken BB:
Doet leuk mee (itt Bianca)
Is niet al te dom (itt Tara)
Is jong en fris (itt Karin)
Ziet er best leuk uit (itt Mona)
Heeft alles wat een man niet heeft (itt de mannen).

Na vandaag is dat wat anders en wel om de volgende redenen.

Allereerst begint dat valse misbruik van Bart me de keel uit te hangen. (ja ik begin onze blonde Toon Hormoon zelfs een beetje sympathiek te vinden). Iedereen mag van mij winnen (nou ja...behalve Bianca, die moeten ze met servies en tafelkleed over de schutting werpen), maar niet zo overduidelijk ten koste van een ander, die obviously niet zo slim is en (Ruud was right) met zijn piemeltje denkt.

Allertweedst heeft dat ge-emmer over dat verschrikkelijke ongeluk met die bijl onze Tilburgse niet bepaald geliefder gemaakt. Wat een gezeik over een schrammetje.
Het mag trouwens een wonder heten dat ze haar kleine, poezelige handje raakte. De kans dat je Mona raakt (ook al zit ze steeds in de dagboekkamer), door de bijl in gelijk welke richting te werpen is aanzienlijk groter.

Allerlaatst: Het wild vlees dat meteen uit de wond spoot (zie ook mijn signature). Alle domheid op een stokje (oud Zeeuws gezegde).

Zoals Tara zou zeggen: "Sabine is behoorlijk van mijn voetstuk gevallen".

Denkt jij er ook zo over: Please share your thoughts!

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:15:00 #2
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_196616
Ik had al snel mijn twijfels over Sabine .
Ik heb een beetje het idee dat zij met haar vriendinnen heeft besproken hoe ze bij V het beste het geld kan binnen slepen. Dat is door zich iedere dag zwaar te blijven opmaken en zichzelf al snel te promoten bij 1 of meerdere mannen. Dit is waar V + publiek op wachten (doet ze het of doet ze het niet ). Deze tactiek wordt al sinds jaar en dag toegepast in b.v. de reclamewereld. Verder vind ik haar een beetje nietszeggend (maar dat is mijn mening) en persoonlijk begin ik steeds meer voor Bianca te gaan. Terwijl ik eerst dacht: eruit me Bianca!

p.s.= hallo allemaal!!!

woensdag 6 oktober 1999 @ 01:22:00 #3
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_196617
Beste Thorka,

die Bianca is nog veel .

Zo oppervllakig dat ze een stripboek op haar rug nodig heeft, om op te vallen!

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:28:00 #4
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_196618
Ik had het niet beter kunnen zeggen...

Onze 'alleraardigste' Tilburgse heeft in ieder geval haar (non)-intelligentie nu wel bewezen. Aanstellerig gedrag ten top!

[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 06 Oktober 1999).]

"Kutkip!"

woensdag 6 oktober 1999 @ 01:33:00 #5
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_196619
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb het idee dat Bianca niet zo oppervlakkig is omdat ze volgens mij enigzins onzeker is en dus veel nadenkt. Het komt er nog niet zo uit (ahh go). Ik denk dat ik mijn mening over har ook veranderd heb toen de anderen een feestje hadden (zingen en gitaar spelen)en dat zij toen iets zei als; 'Dit is niet iets dat je me in het dagelijks leven ziet doen , maar ik zal me aanpassen'. daar kon ik me geheel in verplaatsen.
pi_196620
hehehehe pcies ja die Sabine is echt een dom blondje hoor,je ziet t niet meteen door de vlechtjes.......

hak in me hand "er kwam al wild vlees uit" ja uit de broek van Bart misschien... hehehehehee go Bart go hehehe tjee eruit met die blonde muts jezus was die meid DOM!!!!!

F e r r e T ®
pi_196621
Ik hoef mijn mening over onze blonde schone niet te herzien.... dat heb ik eigenlijk al na een paar dagen BB gedaan.
Deze dame is zo overduidelijk bezig zich populair te maken bij de anderen (vindt alles keilief, keileuk en kei-aardig), knoopt zelfs een romance aan met een gozer waar ze normaliter noooooooooit op was gevallen, alleen maar om de kijkers te blijven boeien en loopt er elke dag als een soort Bo Derek bij om het mannelijk publiek te entertainen.
Deze dame is FAKE en laat ons zien wat wij willen zien, maar niet wie zij werkelijk is. Het enige wat ze wel laat zien is haar onnozelheid (aha-erlebnis, wildvleesgroei). Het is jammer dat ze de rest van de bewoners al zo heeft ingepakt in haar web, want zij zal voorlopig nog niet genomineerd worden door de groep, met als gevolg dat ik haar niet kan wegstemmen.
Dat vind ik klote. Bah. Vind ik niet keigaaf.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_196622
tjeee ze is echt een bitch..pff ik dacht in het begin " das wel aardig" maar naar kei leuk enzv.... mag die van mijn wel pleite....en dat gezeik over de bakkebaarden van bart nou jaaa laat mona toch met rust mens gaat er toch wel uit...
Hop, Hop......till you drop....

woensdag 6 oktober 1999 @ 01:54:00 #9
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_196623
quote:
op 10-06-1999 om 01:41 AM schreef Ferret het volgende:
Sabine is echt een dom blondje.......

hak in me hand "er kwam al wild vlees uit" ja uit de broek van Bart misschien...

En reken maar dat dat 'wild' vlees is, als er al een is ingepakt door deze dame dan is het 'shit for brains' Bartman wel!

"Kutkip!"

pi_196624
Jongens ik vind jullie heel negatief over mijn adoptief moeder!

Ga zo door!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 10:36:00 #11
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_196625
Bijstellen van mijn mening is niet nodig. Ik vond Sabine vanaf het begin al een (kei-) leeghoofd, en dat vind ik nog steeds. En ik vrees dat dat hoofd leeg zal blijven!
pi_196626
Ja, ik moet mijn mening ook bijstellen en ben het er helemaal mee eens: Sabine gaat Ruud nog verrassend inhalen door de binnenbocht. Ze ziet er Veronica-leuk uit (blond, goed gebronsd) en ze is eigenlijk de enige die tv-geniek genoemd kan worden, itt de anderen, die hooguit radio-geniek zijn, behalve natuurlijk Mona die uitsluitend chlorestorol-geniek genoemd kan worden. Wat runner-up Bianca betreft: die is Venonica-intelligent, ofwel hartstikke dom maar ze heeft "1984" gelezen, zegt ze. Ze zegt wel meer. Ze studeert vast aromatherapie.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_196627
Sabine doet het goed op een spaans strand vol met dronken engelsen die al meer dan een week niet meer hebben geneu$%.

Alleen de winter komt eraan en dan zit niemand op de auping van tilburg te wachten.

Volgend jaar zomer dan halen we de Sabines weer uit de kast.

En dan nog even dit. Big Pappa zegt dat ze misbruik maakt van Bart.

Hmmmm, die Bart is een homo die zich voordoet als hetero. Dit doet hij echt alleen voor de gunst van de kijkers. Martin had hem door dus even snel de boel rechtzetten.

Op wie zou jullie dat doen?

Op iets met hersens dat merkt dat er geen hartstocht is of een gebruikt matrasje uit Tilburg.

Ze bewijzen elkaar gewoon een dienst.

Jammer dat ze niet beseffen dat half Nederland bij het aanzien van dit een half uur na de uitzending nog staat te

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_196628
Als Bart uiteindelijk eens voor elkaar krijgt dat Sabine 'em onder handen wil nemen, gilt ze rennend de slaapkamer uit: "IEEEEEEEEEE...Bart heeft allemaal wild vlees hangen..IEEEEEEEEEEEEE".

Of ze zegt: "Ohhhhhhhh...wahhhhh lieeeeeeeefff", doelend op de maat van Bart zijn leuter.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  woensdag 6 oktober 1999 @ 11:34:00 #15
497 Maja
Ja denk!?!
pi_196629
Sabine is inderdaad erg dom. Ik vind echter dat Bart er ook wel wat van kan. Dat gezeur over dat Sabine lekker ruikt enzo. Wat een triest gedoe
  woensdag 6 oktober 1999 @ 11:37:00 #16
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_196630
Het is naar mijn mening duidelijk dat Sabine haar eerste poging heeft gedaan het bijltje erbij neer te leggen. Omdat haar IQ het zelfde getal heeft als haar schoenmaat, heeft ze dit gezegde iets te letterlijk genomen. Het is jammer dat ze pijp niet maar aan M(a)artin kan geven dus zoekt ze nu de pijp van Bart maar op.
Is het al tijd voor aktie ?

pi_196631
Laat die muts nou met dat wilde vlees van zichzelf genieten
ze had eigenlijk liever het wilde vlees van Bart

ze gebruikte het gewoon in de verkeerde contxt NOT

Het is een Muts maar laat haar toch nog ff blijven kan ze zich laten nemen door heel de mannelijke afgevaardigde, hebben we toch nog wat actie op TV

pi_196632
Wat is Sabimbo een gemene trut, zoals ze Mona zwart maakt bij de rest. Ze vindt zichzelf heel wat. Maar ja, als je niet verder kunt denken dan je poezelig neusje lang is.... Bianca nr.1!
Mona nr.2
Lang leve de mensen MET een persoonlijkheid.
Saving the world in style...at least they say....
pi_196633
Sabienne Auping is inderdaad een doortrapte trut, die het al helemaal uitgedacht denkt te hebben

Maar ik vind het toch gewoon een lekker wijf.
En dat maakt het kijken naar BB toch wat interessanter hoor!

Kapot is leuker
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 14:06:00 #20
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_196634
Heb ik het nou verkeerd verstaan, of stond ze van de week tegen Bianca uit de doeken te doen dat Bart eigenlijk helemaal haar type niet is, en dat ze ook niet verliefd op hem is maar dat ze de aandacht wel leuk vindt? Ze kon het iedereen aanraden om ook een maatje te nemen, maar het was zo jammer dat Bart andere verwachtingen had? En die arme Bart heeft geloof ik het idee dat ze hem wel leuk vindt, dat laat ze naar hem toe ook uitschijnen. En dan nog even die opmerking van die vriendinnen eroverheen: "Ze kijkt wel ondeuchend, volchens mij vindt ze hem wel leuk"
pi_196635
hmm tsja het zijn wel 2 lampjes in de duisternis..onze korporaal 1e klas Spring in't Veld en de veldmatras.

vooral dat Dikkie Dik verhaal van de Vliegende Panters ...keilache man Bart..hoe kom je daaraan ??
offeh Bart : Bert en Ernie zijn Paul Haenen en Wim T Schippers..goh echt
en ik zat maar te wachten op de vraag van Sabine...:"en wie zijn dat dan ???" helaas,
maar ze zat wel op d'r niveau met Sesamstraat

too much is not enough....
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 03:24:00 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_196636
Ze zei 't niet, maar ze dacht het wel.

(Ik lagh maar ghewoon Kei-hard mee, dan zien ze nie hoe Kei-dom ik ben)

Lekker douchen!
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 10:23:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_196637
quote:
op 10-06-1999 om 11:34 AM schreef Maja het volgende:
Sabine is inderdaad erg dom. Ik vind echter dat Bart er ook wel wat van kan. Dat gezeur over dat Sabine lekker ruikt enzo. Wat een triest gedoe

Of ze dat dus op commando kon aanmaken. Kwijl,kwijl.
Ik dacht dat Sabientje in het begin ook wel sympathiek was, maar de laatste tijd begint ze me aardig te irriteren. Het zal ook wel niet meevallen met al die camera s om je heen, maar ja dat is het risico van het programma.

Da meen je niiiieeeee!!!!!!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_196638
Ik vond het al niks en na die hakbijl en het wilde vlees ben ik definitief afgeknapt
Exit Sabine
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 12:21:00 #25
215 misterDre
Paint it black!
pi_196639
Kijk over een ding zijn we het allemaal gewoon eens: Sabine is BLOND,BLOND en nog eens BLOND en dit in combinatie met haar blauwe ogen jaagt ze alle hormonen van de mannelijke bewoners op stang waardoor er best nog wel eens leuke dingen kunnen gaan gebeuren naarmate de tijd verstrijkt.

Van mij mag ze dus blijven, hebben we tenminste nog wat te lachen en/of ergeren. (kan je hier weer ff stoom afblazen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')