Nee, ze zijn net zo dat ik een staartje kan maken. Wil ze nog veel langer, maar duurt zo langquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef Wupppie het volgende:
wees een echte vent en scheer je kop kaal joh!
kriebelnicht!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef tbs-johny het volgende:
hmmm, gel die zacht blijft is idd wel relaxed
(dus niet van die gele superharde 1euro sillicone tyfes zooi..)
tips (voor groot formaat verpakkingen.. )?
@Les_Grandes_Esperances: dat is 2euro per lik gelben jij wel helemaal lekker
![]()
Nee, is gewone gel, het zit alleen in een wazige verpakking.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef tbs-johny het volgende:
btw, dat is toch geen spray/stuifer?
Toppie Sapstengel, zoiets moet ik hebben inderdaad. Gewoon overal te koop?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
New Wave Fix & Go.
Laat geen witte bagger achter in je haar, is sterk, maar droogt niet keihard op. Perfect dus.
Wat praat je dan over gel, alsof er met een staartje nog iets valt te redden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn net zo dat ik een staartje kan maken. Wil ze nog veel langer, maar duurt zo lang
Gekocht, gestyled, goedgekeurd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Als het goed is wel. In ieder geval bij Kruitvat, Etos e.d.
Kun je die ergens op internet aanschaffen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef Mert het volgende:
Gebruik zelf altijd deze:
[afbeelding]
Erg fijne combi van Gel en Wax.
Check even de URL van het plaatje:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kun je die ergens op internet aanschaffen?
waar verkrijgbaar en voor hoeveel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef koejoeloek het volgende:
[afbeelding]
superspul! Is wel wat duurder dan de meeste dingen die hierboven staan, maar dan heb je ook wat. Tis combinatie tussen gel en wax, het mooie is dat het niet opvalt dat er wat inzit, maar het blijft wel super goed zitten.
De ultieme hairstyling:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:19 schreef BigBadPete het volgende:
Alleen voor echte kerels negers:
[afbeelding]
paar weken terug nog nieuwe pot gekocht voor 25euro, en wat betreft het waar te koop:quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef uberbert het volgende:
Hema gelwax...
Dat spul is dikker dan gel en dunner dan wax
Ik heb een winkel hier in het dorp waar ze allerlei zaken voor kappers verkopen inclusief haarproducten etc. Ik ga binnenkort wel ff een kijkje nemen denk ik zodra mn haar weer wat langer is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
paar weken terug nog nieuwe pot gekocht voor 25euro, en wat betreft het waar te koop:
http://www.redken.nl/_nl/_nl/salon/index.aspx?
overigens als er ergens een kappersgroothandel in de buurt zit bij je, daar hebben ze het meestal ook wel. Daar haal ik het zelf ook, scheelt vaak best veel geld.
Volgens mij is Grit Wax de nieuwe mannenlijn Wax van Redken, de site werkt niet dus kan het niet controleren, als het inderdaad die is is het een wax die niet gigantisch stevig is, ik gebruik zelf meestal Rough Paste nummer 15 van Redken, en daar ben ik zelf heeeel tevreden over, best stevige wax (het nummer 1 tot 23, staat voor de sterkte, waarbij 23 dus heel sterk is) Als me haar straks weer wat langer is ga ik weer voor Rewind, allebei de producten RoughPaste en Rewind glanzen absoluut niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Heeft iemand ervaring met de nieuwe Redken Grit Wax ?
http://www.redken.nl/_nl/_nl/products/product.aspx?catcode=AXE_HAIR^F1_Styling^F2_Urban&topcat=F2_Urban&prdcode=218
Ik wil die grit wax of die rewind van hierboven wel eens proberen, maar online kun je ze nergens bestellen, en bij mij geen winkel in de buurt, volgens de website
Of weet iemand een alternatief voor een soort wax die _niet_ glanst en waarvan je haar niet nat en/of slap wordt ? Ik heb ook zo'n roze blik van Murrays, maar dat glanst echt te hard![]()
amenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:19 schreef BigBadPete het volgende:
Alleen voor echte kerels:
[ afbeelding ]
quote:Poederige wax voor een matte second day look.
Ingredienten:zetmeel = creëert een subtiele scheiding van het haar met een matte second day look
Waarom het werkt?: De poederige structuur creëert en verstevigt lokken.
Hoe te gebruiken?: Breng een kleine hoeveelheid aan op droog haar. Verdeel met de vingertoppen om een warrige look te creëeren.
Styling tips: Breng aan op droog haar voor een matte second day look en textuur. Voor een ruig effect, neem een lok haar, maak hier een slag in en fixeer in de gewenste positie.
ja heb die titane gel ook gebruikt! damn daar word je haar pas hard vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:53 schreef LasTeR het volgende:
Gruwelijk hard? Die goedkope gel? Daar wordt mijn haar juist niet hard van.(Ik ook niet hoor)
Ik gebruik Titane Gel van Taft. Zo'n vierkante pot, daar wordt je haar pas hard van.![]()
dat is toch dat flubberige spul waar je beetje water bij moet doen?quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef Bigs het volgende:
Lagoom Jam van Goldwell.. echt super spul!
[ afbeelding ]
Bij de kapper kost het 12 euro, maar op Internet is het wel goedkoper te vinden. Het houdt je haar mooi in model, zonder dat het keihard wordt of je zo'n glanzende natte gelkop krijgt.
Eventueel mensen met Wella Texture & Touch voor een mooi mat effect.
Nee geen water, zo klaarquote:Op zondag 11 november 2007 20:50 schreef oorsnot het volgende:
[..]
dat is toch dat flubberige spul waar je beetje water bij moet doen?
heb het ook gebruikt. Kreeg je wel van die witte dingetjes van uit je haar
dat werkt zeker. zelfs met moeilijk haar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:19 schreef BigBadPete het volgende:
Alleen voor echte kerels:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 21:16 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik gebruik wax van schwarzkopf.Junior fx volgens mij.
Maar zelf het beste gel/wax is niet bestand tegen de g-krachten van een draaimolen.
Whehehquote:Op zondag 11 november 2007 21:16 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar zelf het beste gel/wax is niet bestand tegen de g-krachten van een draaimolen.
Die is met 3 dagen leeg. Ik vond het voor geen meter werken. Ik heb nu die Remix van L'oreal ofzo maar dat werkt ook voor geen meter...quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef Bigs het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de kapper kost het 12 euro (en het ziet er zo goedkoop uit, i know), maar op Internet is het wel goedkoper te vinden. Het houdt je haar mooi in model, zonder dat het keihard wordt of je zo'n glanzende natte gelkop krijgt.
Probeer mijn tipquote:Op zondag 11 november 2007 23:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die is met 3 dagen leeg. Ik vond het voor geen meter werken. Ik heb nu die Remix van L'oreal ofzo maar dat werkt ook voor geen meter...
Ik hou het nog steeds bij Titane Gel.
Hij is inderdaad niet keihard of stevig, als je wat langer haar hebt moet je ook echt iets anders hebben denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 23:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die is met 3 dagen leeg. Ik vond het voor geen meter werken. Ik heb nu die Remix van L'oreal ofzo maar dat werkt ook voor geen meter...
Ik hou het nog steeds bij Titane Gel.
Superspul idd ZOMG blijft zelfs nog zitten als je uit je bed komt volgende dagquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ]
Goldwell Superego..
Prijs ongeveer 10 tot 15 euro per tube. Dat wel..
En op dat grijze blik staat hetzelfde ?quote:Op maandag 12 november 2007 08:36 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die matte versie. Is een grijze blik. Ik wil nooit meer wat anderd!
Ik ga toevallig morgen naar Amsterdam, volgens mij zijn de winkels gewoon open. Heb je enig idee waar een zaak kan vinden die die redken producten verkoopt ? Kalverstraat, of de dam ofzo. Ik ben niet zo heel bekend met straatnamenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef koejoeloek het volgende:
Ga anders gewoon een keertje naar amsterdam, maak er gelijk een leuk dagje van en koop een stel van die potten.
Je zou eens moeten kijken naar Loopy van Osis...quote:Op maandag 19 november 2007 14:54 schreef Cyrilleke het volgende:
Ik zoek een product dat goed werkt bij krullen. Mijn haar is redelijk dik en pluist nogal. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks werkt écht goed.
Heeft iemand tips?
Bedankt! Ik zal t zeker eens gaan proberen. Hier in Nijmegen is een winkel waar je vrijwel alle goede kappersproducten kunt krijgen. Ik was daar vanmiddag en het personeel raadde me o.a. die Osis aan. Ik twijfelde nog tussen dat product en een van Fudge en heb uiteindelijk maar de laatste gekocht. Als ik deze post eerder had gezien was ik voor Osis gegaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je zou eens moeten kijken naar Loopy van Osis...
PAK bedoel je... dat hebben we hier in Nijmegen iddquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:13 schreef Cyrilleke het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zal t zeker eens gaan proberen. Hier in Nijmegen is een winkel waar je vrijwel alle goede kappersproducten kunt krijgen. Ik was daar vanmiddag en het personeel raadde me o.a. die Osis aan. Ik twijfelde nog tussen dat product en een van Fudge en heb uiteindelijk maar de laatste gekocht. Als ik deze post eerder had gezien was ik voor Osis gegaan.
Augustijnenstraat heet dat volgens mij... als je van Plein '44 naar de HEMA / De Waag loopt, dan zit het ergens halverwege aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Waar zit dat PAK?
Thanx.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Augustijnenstraat heet dat volgens mij... als je van Plein '44 naar de HEMA / De Waag loopt, dan zit het ergens halverwege aan de rechterkant.
ik heb inmiddels ook weer redelijk kort haarquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:11 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Klopt, maar in die salon zeiden ze dat deze toch wel behoorlijk glimde (de rewind), altans in tegenstelling tot grit wax/work hard. Ik vond grit wax stevig genoeg, maar ik heb ook niet zo;n heel lang haar, en ik heb het nog redelijk in het normale model waarin mijn haar groeit, op hier en daar een kruin na. Deze kruinen krijg ik trouwens stukken beter in model dan de kruitvat gels die ik voorheen gebruikte.
Die rough paste, dat is ook meer een matte soort pasta? Als ik die site zo lees, komt het redelijk overeen met Work Hard
Rewind is nogal duur ¤25) maar je kan er heel lang mee doen, ik doe met een pot met gemak 2 maanden, en als het moet nog wel langer. Rough Paste kost je ¤20quote:Op woensdag 26 december 2007 13:38 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hmm, en wat zijn de prijzen van rewind en rough paste ?
Jammer dat ze niet van die kleine 5 euro proefverpakkingen hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Rewind is nogal duur ¤25) maar je kan er heel lang mee doen, ik doe met een pot met gemak 2 maanden, en als het moet nog wel langer. Rough Paste kost je ¤20
Ik koop het inderdaad bij een kappers-groothandel waar je als consument ook gewoon spullen kunt komen kopen. Inderdaad jammer dat ze geen testertjes ofzo hebben dat zou het een stuk gemakkelijker maken, want het is aardig wat geld wat je over de balk moet smijten, voor iets waarvan je niet weet of het doet wat jij wilt.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet van die kleine 5 euro proefverpakkingen hebbenDadelijk zit ik met een 25 euro pot van 5 liter (hij was best groot, voor een redken verpakking
) te kijken
Jij haalt die producten van jou in een groothandel ?
quote:Op zondag 11 november 2007 20:49 schreef Bigs het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de kapper kost het 12 euro (en het ziet er zo goedkoop uit, i know), maar op Internet is het wel goedkoper te vinden. Het houdt je haar mooi in model, zonder dat het keihard wordt of je zo'n glanzende natte gelkop krijgt.
Niet iets wat bij een supermarkt te koop is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:36 schreef Mr_DG het volgende:
Shaper van de HEMA
Shaper van Andrelon, is alleen wat minder goed dan die van de Hema vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet iets wat bij een supermarkt te koop is?
Voor de Hema moet ik half uur fietsen
ktnx ik ga het eens checken bij de lokale kruidvatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:10 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Shaper van Andrelon, is alleen wat minder goed dan die van de Hema vind ik.
lol was je het wel goed uit dan? Want is niet erg logisch dat een wax/gel opeens niet meer werkt. Als je het niet goed uitwast kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:48 schreef most_wanted het volgende:
Wat raar is bij mijn haar, om de zo veel tijd moet ik veranderen van wax omdat die niet meer in m'n haar werkt. Ik heb nu:
[ afbeelding ]
De meeste mensen zullen bij eerste gebruik helemaal gek worden van het feit dat het echt dik vet is dat je er met je vingers uitschept, als je dat meteen zonder het uit te wrijven op je hand in je haar doet krijg je allemaal witte vlekken. Dus dat is oppassen. Je moet het sowieso alleen met droog haar op je hoofd doen.
Ja ong. maar om de een of andere reden moet ik om de 3 maanden een nieuwe wax. Terwijl m'n haar gewoon even lang is e.d ... misschien komt het door de seizoenen.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:10 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
lol was je het wel goed uit dan? Want is niet erg logisch dat een wax/gel opeens niet meer werkt. Als je het niet goed uitwast kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Zit tussen je orenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja ong. maar om de een of andere reden moet ik om de 3 maanden een nieuwe wax. Terwijl m'n haar gewoon even lang is e.d ... misschien komt het door de seizoenen.
Op dit topic weer eens omhoog te kicken:quote:Op maandag 12 november 2007 08:36 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die matte versie. Is een grijze blik. Ik wil nooit meer wat anderd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |