abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49976508
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef Thrilled het volgende:
wat een bullshit ik gebruik al 100% FF ik ga ff die veilige modus shizzle doen
2.0? als standaard-browser? zo ja dan was het geen link, maar een bestandsoverdracht waar je op klikte. óf je klikte zelf op OK. Maar dan kun je beter een topic in R&P openen over waarom je zo dom bent
pi_49976575
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:

[..]

2.0? als standaard-browser? zo ja dan was het geen link, maar een bestandsoverdracht waar je op klikte. óf je klikte zelf op OK. Maar dan kun je beter een topic in R&P openen over waarom je zo dom bent

Anyway avg draait nu, hijackthis heb ik ook even losgelaten en die gratis scanner op het internet heb ik ook even laten draaien.. heb nog niet opgestart in veilige modus omdat avg nog bezig is...
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:18:29 #28
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_49976679
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef Neutrino het volgende:
FF of IE.. zolang deze in een container draaien voel ik me pas veilig. En dat is ook waar MSN thuis hoort. Welke noob draait apps, die communiceren met de buitenwereld, nog onder Admin zonder een container. doh..
Juist n00bs communiceren onbeveiligd. Dat zijn ook degenen die altijd tegen allerlei shit aanlopen, omdat ze overal op klikken. Een kwestie van opvoeden, mijn kinderen surfen allebei al sinds hun 6e over het internet, en hun PCs zijn schoon, qua malware. Maar goed: die hebben dan ook geleerd dat ze niet overal op moeten klikken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:20:45 #29
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49981439
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:15 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Anyway avg draait nu, hijackthis heb ik ook even losgelaten en die gratis scanner op het internet heb ik ook even laten draaien.. heb nog niet opgestart in veilige modus omdat avg nog bezig is...
Als je al een virusscanner laat werken kun je dit meteen het beste in veilige modus met netwerkmogelijkheden doen...

dan werken de online scanners ook nog...

ik ontving die hotsexymodels.com/photo.com gisteren ook...
maar omdat ik al zag dat die photo met .com eindigde wist ik al meer dan genoeg....
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_49982278
virus is eraf
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:44:12 #31
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49982420
das mooi.. hoe heb je dat gefixed? want een aantal van mijn vrienden heeft deze link dus ook aangeklikt
pi_49982550
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef RecomServ het volgende:
das mooi.. hoe heb je dat gefixed? want een aantal van mijn vrienden heeft deze link dus ook aangeklikt
Jaja, vrienden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:56:34 #33
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49982901
niet happen ...niet...happen.....
pi_50006879
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef RecomServ het volgende:
eerst deze gedaan: http://housecall.trendmicro.com/
toen avg gedownload en laten scannen
toen hijackthis
daarna dit rijtje:
quote:
-verwijder msn
-start de pc in veilige modus
-ga naar c:program filesmsn messenger
-daar moet je dan alles verwijderen, daar zit een exe file die aan gaat wanneer je msn opstart.
-klaar
En toen was het weer goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')